Galerie > Samoloty
Dwupłatowiec
(1/1)
popcio6:
Stworzyłem ostatnio prosty dwupłatowiec. Do zrobienia tego używałem części stockowych i z moda BDArmory.
Samolot jest mały i lekki (przez co musiałem zmniejszyć moc silników do 30%).
W powietrzu zachowuje się dobrze jest zwrotny (czasami nawet za bardzo). Podczas lotu nie opada ani nie skręca.
Na aktualnych ustawieniach silników osiąga prędkość około 100 m/s a na maksymalnym ustawieniu może lecieć ponad 300 m/s (dalej nie sprawdzałem).
Jest również potężnie uzbrojony:
* 1 obrotowe działko 50mm
* 2 karabiny maszynowe Browning
* 4 rakiety Sidewinder
* 2 rakiety AMRAAMPoza tym wyposażony jest również w różnego typu przeciwśrodki.
Specyfikacja:
* masa = 20.5t
* części - 86
* napęd: 2 J-X4 "Whiplash"
Zdjęcia samolotu:
Niestety podczas pierwszej próby nie udało mi się wylądować tym na pasie.
Amunicja i autopilot.
Druga próba wylądowania zakończyła się sukcesem.
Jeszcze kilka zdjęć z hangaru:
Link do pliku craft
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Napiszcie co myślicie o moim pierwszym projekcie forumowym.
Pozdrawiam
Kadaf:
KSP nieszczególnie nadaje się do tworzenia dwupłatowców, a w każdym razie niezmiernie rzadko wyjdzie z tego coś zgrabnego. Jeśli już dwa płaty, to mod na proceduralne skrzydła i KAX - na silniki śmigłowe polecam. Stock jest predestynowany do budowania rzeczy pokroju współczesnych myśliwców, opływowych jednopłatów. Oczywiście można tę zasadę złamać, ale trzeba być uzdolnionym estetą, żeby coś z tego wyszło.
A twój samolot wygląda jak szczupak przebity w poprzek cegłą.
popcio6:
Rozumiem, postaram się go trochę poprawić z podanymi przez Ciebie modami, a czy forma prezentacji tego pojazdu była dobra czy jednak należałoby coś zmienić ?
Kadaf:
Forma prezentacji w porządku, opis wyczerpujący. Za to zupełnie niepotrzebne zdjęcia z SPH, one niczego nie wnoszą tak właściwie, bo konstrukcja nie zawiera w sobie jakichś tajemniczych rozwiązań, a nawet gdyby posiadała takowe, to fotki z VAB czy SPH wiele i tak nie rozjaśnią zazwyczaj, więc na przyszłość unikaj.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej