Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Forum - Trup
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mrdzarek dnia Sob, 20 Kwi 2019, 16:23:09 »
Gdyż nowe inne gry teraz są popularne, popatrz na Space Engineers, gra teraz zyskuje coraz większy rozgłos...
2
Stacje kosmiczne / Odp: Międzyczłonkowska stacja kosmiczna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dunna dnia Pon, 15 Kwi 2019, 11:43:26 »
Cześć. Od jakiegoś czasu szukałem właśnie takiej opcji, także proszę odezwij się do mnie na priv. Może kogoś jeszcze uda nam się zwerbować i będzie stacja kosmiczna jak się patrzy. :D
3
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DrupiVL dnia Nie, 14 Kwi 2019, 14:50:43 »
Siemanko. Patryk, 21 lat. Mieszkam na Śląsku i jako, że lubię kosmos i fizykę zacząłem grać w Kerbale. Gram od niedawna, wcześniej tylko pogrywałem dla frajdy, teraz już na poważnie :D Czasem pogrywam też w inne gierki, jak akurat nie studiuję fizyki :D
4
Obsługa techniczna / Odp: ZAKUP KSP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rambek3545YT dnia Wto, 09 Kwi 2019, 13:00:32 »
Zapisy i pliki .craft można przenieść do orginalnego ksp jakby ktoś tak chciał
5
Inne / James Webb Space Telescope (JWST)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez grabek77 dnia Pon, 01 Kwi 2019, 01:37:49 »
Od jakiegos czasu pracuje nad projektem "repliki" JWST.
Oto co dotychczas zrobilem.
Oczywiscie nie skonczone i full stock.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
6
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jan1337 dnia Nie, 24 Mar 2019, 15:30:27 »
 Cześć jestem Jan mam 13 lat i lubie od czsu do czsu zrelaksować się przy kerbalach  :)
nie miałem pomysłu na nick

7
Dyskusje ogólne / Odp: Kerbal TV
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Flyfilms dnia Pon, 18 Mar 2019, 13:54:50 »
Spróbuj z programem Icecream Screen Recorder
8
Problemy z modyfikacjami / Hyperedit planet editor nie czyta .cfg