Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Galerie => Rakiety => Wątek zaczęty przez: piotr1990 w Nie, 25 Sty 2015, 22:09:46
-
Co jest takiego w tym silniku specjalnego?
Z tego co widzę to działa jak każdy inny i na te same paliwo.
-
Dzięki wykorzystaniu reaktora jako czynnika ogrzewającego i przyspieszającego paliwo silnik ten jest o wiele bardziej wydajny od innych. W dodatku w atmosferze jest bardzo słaby i paliwożerny.
-
czyli nadaje się jedynie do manewrowania w kosmosie?
czy po za atmosferą jest bardziej paliwo oszczędny od innych silników?
-
Nadaje się tylko do manewrów w przestrzeni. Ma dość niski ciąg ale jest o wiele oszczędniejszy - 4 atomówki i pomarańczka dowiozły mnie na Eeloo.
-
dzięki :) A jaki silnik dobrałeś do pomarańczki?
-
Do pomarańczki dałem klaster 4x atom, a wyniosłem największymi od NASA.
Tutaj masz przykładową rakietę, co doleci wszędzie (nie wiem czy nie używałem modów na części, startowała na NEAR):
https://www.mediafire.com/?oa2ue074d3li07y
-
Temat chyba do przeniesienia a autorowi polecam zainteresowanie się wartością ISP.
To powinno dokładnie wyjaśnić ekonomię silników.
-
dziękuję za pomoc ;) Myśle że temat do zamknięcia :)
-
Warto dodać jeszcze, że atomowy silnik bije na głowę jonowy - jonowy jest bardzo wydajny, dużo bardziej niż atomowy, lecz ma swoje wady:
-Ma bardzo mały ciąg, więc nadaje się tylko do sond, no chyba, że ich dużo nawstawiasz
-Wymaga dużo prądu do działania, bodajże na Kerbinie potrzebny jest jeden ogromny panel słoneczny, aby jeden silnik jonowy mógł działać na pełnym ciągu.