Przepraszam. Proponuję jednak przeczytać całość do końca.
Wreszcie skończą się problemy z marudzeniem przez całą stronę, by otrzymać zaledwie jedną informację od usera. A jeśli ktoś nie będzie potrafił skorzystać z gotowego szablonu i tylko uzupełnić informację, well... nie mam pojęcia, jakim cudem w ogóle włączył KSP.
Skoro odpowiedziałeś od razu, to bardzo dobrze, chwali się to. Nie podlegasz pod definicję. A twój temat dałem, bo mi się nawinął. Nie miałem czasu na przeglądanie wszystkich dokładnie, by znaleźć, czy przypadkiem autor nie dodał koniecznych informacji. Po prostu z przyzwyczajenia uznałem, że jeśli ktoś nie napisał czegoś na początku, to pewnie nie zrobi tego też później. Jesteś pod tym względem wyjątkiem i cieszę się, że tacy ludzie jeszcze są.
A obrazić cię nie potrafię, ponieważ 1) w ogóle nie potrafię obrażać ludzi. 2) nie potrafię obrażać zwłaszcza takich ludzi, których nie znam.
wszyscy popełniają błędy a niektórzy mogą nie być na tyle zorientowani w internecie i hardware by z wyprzedzeniem podać wymagane informacje - i nie mówię tu o młodszych userach!
Myślisz, że tego nie rozumiem? Jeszcze raz piszę - tu nie chodzi o sytuację taką, jak np. kamilsa, który się szybko poprawił. Tu chodzi o ludzi, którym można dwadzieścia razy pisać, co dokładnie mają zrobić, a zignorują to i tylko zaczną płakać, bo my musimy im koniecznie pomóc i nie wymagać żadnej ich współpracy.
Rozwiązanie widzę tylko takie, że klikając w dziale pomocy w klawisz "Załóż nowy wątek" użytkownik jest automatycznie przekierowywany do tabeli z polami obowiązkowymi do wypełnienia.
To! Świetny pomysł, zaiste.