Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Ogólne => Propozycje & Uwagi => Wątek zaczęty przez: H^ w Sob, 27 Lip 2013, 13:22:25

Tytuł: [Odrzucone] Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: H^ w Sob, 27 Lip 2013, 13:22:25
Moja propozycja jest bardzo prosta ale zapewni łatwiejsze przeglądanie Galerii, dodajmy do niej tagi. Czym są tagi? Otóż kiedy chce napisać że dany projekt jest z wersji 0.21 to piszę "[0.21] Nazwa Projektu".

Kilka pomysłów na tagi (co do modów myślałem nad tymi najpopularniejszymi)

[Stock] - Bez modów
[Mody] - Mody użyte

[MJ] - MechJeb
[B9] B9 Areospace Pack
[KW] KW Rocketery
[NP] Nova Punch
[LS] Lazor System
[ISA] ISA MapSat

I póki co to tyle, mam nadzieje że wszyscy zrozumieli o co mi chodzi. Poza tym każdy może dopisywać własne tagi. Jednak te najważniejsze, odnośnie wersji lub tego czy użyte były mody muszą pozostać niezmienne.
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Sob, 27 Lip 2013, 14:26:24
Nie wiem czy jest jakikolwiek sens takich PREFIX'ow (bo nie tagów).
Aktualnie jest obowiązek wypisywania modów pod wpisami w galerii, a myślę, że prefixy o użytych modach są całkowicie bezużyteczne. W jaki sposób miałoby to pomóc?
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz2121 w Sob, 27 Lip 2013, 16:12:48
Tagi mogły być wpisywane przez ludzi w tematach. Przydatne, bo wiemy ,że statek nie pójdzie na naszej wersji lub nie mamy modów wymaganych. Bardziej do działu tutoriale lub pomoc
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Sob, 27 Lip 2013, 16:15:06
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tagi mogły być wpisywane przez ludzi w tematach. Przydatne, bo wiemy ,że statek nie pójdzie na naszej wersji lub nie mamy modów wymaganych. Bardziej do działu tutoriale lub pomoc

Ale i tak prawie nikt nie daje link do downloadu
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: CupOfMayo w Sob, 27 Lip 2013, 16:31:25
Przecież jeśli używasz modów to i tak musisz podać co najmniej ich nazwę pod postem :)
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Schulze13 w Sob, 27 Lip 2013, 18:27:12
Przyłączam się do apelu, ale tylko dla dwóch czy trzech prefiksów: [stock] i [modcraft]. Na oficjalnym coś takiego funkcjonuje, i jak dla mnie jest przydatne. Ewentualnie trzeci, informujący o możliwości pobrania.
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Ravnarr w Sob, 27 Lip 2013, 20:30:09
Pomysł raczej bez większego sensu z jednym wyjątkiem - można dać prefiks, na której wersji gry konstrukcja powstała. Jest różnica, czy ktoś posłał wielką załogową misję na Dune w wersji bez planowania manewrów czy już z tym planowaniem.
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Sob, 27 Lip 2013, 20:51:06
Niby tak, ale tak na prawdę sam tytuł i tak nie zawiera ile kerbali zostało posłanych więc po co, skoro można to wszystko zawrzeć wewnątrz?
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Ravnarr w Sob, 27 Lip 2013, 22:01:31
Zapewne autorowi pomysłu chodzi o łatwość w znalezieniu interesujących rzeczy bez wchodzenia do każdego tematu. Tak przypuszczam.
Tytuł: Odp: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: H^ w Pon, 29 Lip 2013, 14:33:10
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zapewne autorowi pomysłu chodzi o łatwość w znalezieniu interesujących rzeczy bez wchodzenia do każdego tematu. Tak przypuszczam.

Tak o to chodziło, nie każdy chce przeglądać tony stron projektów zanim znajdzie coś czego szuka.
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Pon, 29 Lip 2013, 16:07:34
Ja uważam pomysł za bezużyteczny, ale decyzję pozostawię ingwdenowi.
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Shinzo w Czw, 05 Wrz 2013, 01:18:05
Cały pomysł idzie sprowadzić do tego, że jeśli ktoś używa mody w swoim projekcie to mógłby w tytule zawrzeć [moded], a jeśli tego nie ma to znaczy że rzecz jest w 100% stock.
Widzę dwa ale.

Pierwsze, jeśli zrobić z tego zasadę to należałoby zdefiniować, co kwalifikuje się do [moded]. Czy wszystkie czy jedynie mody, które dodają jakieś części do gry, które zostały uwzględnione w projekcie i wiemy, że bez ściagania jakiegoś badziewia nam toto nie pójdzie. O ile w ogóle jest uwzględniony download, rzecz jasna. Ale przecież są też mody, które w ogóle nie dodają części, a kompletnie zmieniają rozgrywkę. Pomagające orbitować czy wykonywać manewry. Co z nimi? I tu leży kość niezgody moim zdaniem bo coś takiego może sie szybko stać upierdliwe, dla ludzi którzy używają takich właśnie modów, ale budują ze stockowych części...

Drugie ale jeśli nie robić z tego zasady szybko zrobi sie bałagan. Niektórzy będą przestrzegać systemu, inni nie będą, a w efekcie nie będzie można na tym polegać za bardzo. W alternatywie moderatorzy będą musieli stalkować kogoś o poprawienie tematu albo robić to za kogoś, obie opcje równie upierdliwe na dłuższą metę.

Co do uwzględniania skrótów dla co ważniejszych modów to jest to kompletnie bez sensu. I mówię absolutne nie. Co jak użyję wszystkich z listy? Mój tytuł zamieni się w chmurę tagów i każdy kto zacznie go czytać znudzi sie i przestanie zanim dotrze do tytułu. No bo chyba nikt nie proponuje tu: wybierz sobie najważniejszy, bo to by sie kompletnie mijało z głównym założeniem.

Reasumując, mógłbym żyć z tagami [stock] i [moded], ale nie będę płakać jeśli tego nie wprowadzimy bo 99% moich projektów jest [stock] ;)
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Kadaf w Pią, 06 Wrz 2013, 10:08:16
 Moim zdaniem pomysł jest niepotrzebny. Czy naprawdę tak boli przewinąć wątek na dół gdzie przynajmniej powinna być wypisana lista modów, jeżeli były używane? I serio ktoś ściąga pojazd zanim go w ogóle obejrzy? Przecież przeglądanie dziesiątek projektów to chyba przyjemność jednak nie? I ostatni argument, zacząłem używać kilku modów, ale żadnego z podanych jako popularne, więc co z takimi?
Idea tagów nie ma jak dla mnie sensu.
Tytuł: Odp: Tagi w Galerii
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Sob, 07 Wrz 2013, 08:55:30
Nadal utrzymuję, że to bez sensu. I tak mało które projekty mają download, także nie ma potrzeby wprowadzać TAKICH tagów.

Propozycja odrzucona.