Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - zakrent2000

Strony: [1] 2 3
1
Dyskusje ogólne / Odp: Przegrzanie paneli/rdzenia?
« dnia: Wto, 08 Wrz 2015, 22:09:12 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
za przyznanie się do posiadania niezakupionej wersji gry
I po co się tu przyznałeś jak tam za to dostałeś bana?


2
Inne / Odp: Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 15:10:44 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pierwsze podejście do testowania autonomicznej wydobywczo przetwórczej platformy mobilnej.


[Post scalony: [time]Śro, 29 Kwi 2015, 13:23:49[/time]]



Cały czas są jaja z chłodzeniem, mam na pokładzie inżyniera, sprzęt się grzeje, a potem przez dwa dni nie stygnie, albo stygnie (raz to zauważyłem) natychmiast, a potem natychmiast się przegrzewa, albo dzieją się inne cuda z temperaturą. Moim zdaniem to jakieś bugi.





[Post scalony: [time]Śro, 29 Kwi 2015, 15:00:54[/time]]


Puściłem grę przez godzinę normalnie i poszedłem coś robić, nic nie ostygło, przewarpowałem przez dwa tygodnie, cały czas przegrzanie wszystkich modułów 100% a wszystko wyłączone. Ktoś powie, że może problemy z odprowadzaniem ciepła, ale ja tym pudłem stoję na Kerbinie. Moim zdaniem jest to bug gry dyskwalifikujący możliwość wykorzystania surowców.

Z tego co wiem gdy wydobywasz na terenach na których jest dużo surowca drile grzeją się znacznie mniej niż na lokacjach gdzie jest go mało. Jeśli wydobywałeś na terenie ubogim w złoże przetestuj przetwórnie na bogatszych terenach.


3
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 18:14:03 »
zakrent2000, chudya, rafal3920, rambo88pl, JackRyanPL, Sobol, ManiakalnySmiech, Ruszka i 9 Gości przegląda ten wątek. - hmm
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

4
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 17:37:19 »
Migracja jest co najmniej od wczoraj wieczorem bo chciałem wtedy sprawdzić kiedy dokładnie wyjdzie 1.0.

5
Samoloty / Odp: ZP-20
« dnia: Nie, 25 Sty 2015, 17:16:04 »
Usunąłem większość spoilerów bo same problemy z nimi. ;)

6
Samoloty / Odp: ZP-20
« dnia: Nie, 25 Sty 2015, 16:49:04 »
Wysłałem je na hosting ale zapomniałem wrzucić -.- (już poprawione).
edit: Zdjęcia z lotu masz w spoilerze z umieszczaniem sondy(aż to pogrubię) a z hangaru już dodałem.

7
Samoloty / ZP-20
« dnia: Nie, 25 Sty 2015, 16:29:07 »
ZP-20 to seria samolotów transportowych krótkiego zasięgu o napędzie śmigłowym. Powstały one ponieważ potrzebowałem samolotu ekonomicznego do badania biomów wokoło KSC.

Wersja E jest przystosowana do transportu miniaturowych sond badawczych :
Blueprint:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Zdjecia z hangaru:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
UMIESZCZANIE SONDY BADAWCZEJ NA WYSPIE W POBLIŻU KSC:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

ZP-20 H ma powiększoną ładownie i wyposażony jest w automatyczny system ładujący.
Blueprint:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Test systemu ładującego i wyładunek na wyspie w poblizu KSC(leciałem 7 razy i 7 razy gra crashneła się gdy lądowałem więc porzuciłem ten pomysł):
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Użyte modyfikacje:
-FAR
-KAS
-KAX
-Astronomer's visual pack v2
-TweakScale
(możliwe że o czymś zapomniałem)

8
Inne gry / Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« dnia: Śro, 21 Sty 2015, 13:39:26 »
Brandenburgia  jeśli jest wolna  8).

9
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 05 Paź 2014, 19:57:02 »
Cytuj
Edit #2:
Po zbadaniu części, konieczny jest jej zakup. Nie wiem czy dotyczy to określonego poziomu trudności, czy też wszystkich. Minuta 4, sekunda 25 na filmie.
Scott Manley powiedział ze to tylko na hard(7:02).

10
Inne gry / Odp: Crusader Kings II - Forumowa megakampania?
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 21:57:03 »
Ja też bym mógł od 6 października.

11
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: co z tym warpem?
« dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 12:29:45 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Właśnie na zaginaniu przestrzeni opierało się działanie "mojego" hipernapędu. Zwróć jednak uwagę, że o ile obserwator z zewnątrz faktycznie może stwierdzić, że poruszasz się szybciej od światła, ty nadal nie będziesz tego robił, ponieważ jest to ze wzoru Einsteina niemożliwe - zakrzywienie przestrzeni spowoduje po prostu znaczne skrócenie trasy.

Przykład z życia:
Jest ulica, która w pewnym momencie skręca pod kątem 180 stopni. Po zewnętrznej stronie zakrętu stoi obserwator, ty spacerujesz sobie ulicą. Nie chcesz nadrabiać drogi, więc idziesz w poprzek, "przecinając" zakręt. Szedłeś tą samą prędkością, ale obserwatorowi wydawało się, że dalej szedłeś ulicą, tylko znacznie szybciej.
Dlatego użyłem "".


12
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: co z tym warpem?
« dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 07:25:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Skuszę się do sformułowania pewnej teorii: wszystko, co nie zaprzecza prawom fizyki, jest możliwe i zostało już osiągnięte lub będzie osiągalne w przyszłości.

Niestety te prawa nas ograniczają i to bardzo - choćby wspomniany wcześniej E=mc2, które w praktyce uniemożliwia nam osiągnięcie prędkości światła. Pozostaje hipernapęd - kiedyś w ramach projektu z fizyki przedstawiłem, na jakiej mniej-więcej zasadzie według mnie działa. Gdy znajdę, wrzucę :)
Dzięki napędowi warp (Alcubierre'a) można "przemieszczać" się z prędkością większą od światła nie łamiąc praw fizyki ("Alcubierre założył, że prawa fizyki nie nakładają ograniczenia na prędkość deformowania czasoprzestrzeni"-wikipedia).

13
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: co z tym warpem?
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 15:59:47 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
W 1903 uważano że skonstruowanie maszyny latającej będzie możliwe za 1-10 mln lat

Źródło? Bo bardzo ciężko mi w to uwierzyć.

Ale poza tym faktycznie od dawna ludzie ciągle powtarzają, że nikt już nic nowego nie wymyśli.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

14
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: co z tym warpem?
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 15:28:55 »
W 1903 uważano że skonstruowanie maszyny latającej będzie możliwe za 1-10 mln lat więc może ten napęd warp też nieco szybciej skonstruują niż podejrzewamy :P.

15
Statki kosmiczne / Odp: ZSSTO I
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 17:54:55 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(...) Konstrukcja moglaby korzystac albo z 2 rapierow albo tradycyjnie, na odrzutowych i rakietowym. W obu wypadkach stosunek masy do ciagu powinien byc korzystniejszy.

Na moje najlepiej korzystać tylko z rapierów, albo obyć sie całkowicie bez. Większość moich konstrukcji ma więcej mocy w starym układzie, gdzie potrzebne były dwa zestawy silników. Jednak da się zbudować pojazd, na samych rapierach, który ma dzięki temu większy ciąg w próżni, od wehikułów z konwencjonalnymi napędami.
Mały TIP, żeby zmaksymalizować wydajnośc rapiera, najlepiej przestawić go na manualne przełączanie (niestety, trzeba zrobić to na pasie) i mieć tę funkcję pod jakąś grupę funkcyjną przypisane. Wtedy trzeba poczekać, aż któryś osiągnie flameout i jednym pstrykiem przełączyć wszystkie. W ten sposób można dużo dalej na odrzucie pociągnać, bo komp przełącza to za wcześnie.


Btw
Fajny patent z tym wynoszeniem mini satelit. Nawet takie malutkie SSTO ma wtedy jakąś funkcję. Nice ;)

Dopiero teraz dowiedziałem się ze rapiery mają automatyczne przełączanie, zawsze przełączałem action grupami ;).

Strony: [1] 2 3