76
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pią, 03 Cze 2016, 01:40:27 »Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wiesz, z tym performancem to przy tym akurat samolocie myślę że i tak nie jest on zbyt blisko realizmu. Chodzi mi o wagę samolotu. Jest ona zbliżona do oryginału?Pewnie, że tak, jest nawet nieco niższa - tylko 741 kg masy własnej Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Prędkość maksymalna 190 km/h, trochę szybciej od oryginału ale to i tak zbliżony wynik. Przy masie startowej 800kg można go oderwać od ziemi przy prędkości 65 km/h co jest pokazane w linku powyżej. Przy masie 1200 kg potrzebuje 105km/h żeby się oderwać i jest spory problem żeby w ogóle go do takiej prędkości rozpędzić.
To że można go zrobić tak lekkim przy prawidłowych wymiarach to już zasługa Realism Overhaul. Jest taki współczynnik, który określa wytrzymałość skrzydeł, można go regulować w zakresie od 0.05 aż do wartości kilkadziesiąt razy większych. Niski współczynnik to niewielka masa ale i niewielka wytrzymałość. Mój Po-2 ma go na najniższym możliwym poziomie a wiec 0.05 ale już np. MiG-17 ma je ustawione na 0.90 więc jego skrzydła są o wiele bardziej wytrzymałe ale też o wiele cięższe. Gdybym do odrzutowego myśliwca wstawił skrzydła z Po-2 to te rozpadłyby się przy pierwszym lepszym skręcie, czy nawet po osiągnięciu odpowiednio dużej prędkości.
Tak samo można dostosowywać skrzydła do temperatur z jakimi będzie miał do czynienia samolot:
Są 3 typy:
- spaceplane - z osłoną termiczną, dostosowane do wejścia w atmosferę i poruszania się w niej z prędkością powyżej mach 3
- supersonic - mach 1-3
- subsonic - poniżej mach 1
Zwykłe, cylindryczne zbiorniki paliwa też można dostosowywać w pewnych zakresach.