Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winged

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31
331
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Śro, 04 Lut 2015, 00:15:01 »
Eee Moskit mogłeś to zrobić w moim temacie, zamiast zakladać nowy, tak zrobiły się dwa wątki do dyskusji.


Chyba, ze jeden będzie służył do rozwiązywania problemów (np. ten) a drugi do dyskusji. Co ty na to? Jeśli tak to zedytuje pierwszego posta u siebie i dodam link tutaj.


Ewentualnie niech Raynus zdecyduje co z tym zrobić, jeśli scali obydwa tematy to ja zedytuje jeszcze raz pierwszy post  w moim wątku.

332
Ale zeby uzyskać taki tryb widoku jak chce autor wystarczy kliknąć na focus view, nie trzeba nic instalować. W MechJebie jest bodaj 5 trybów rysowania w manuver node editor.

333
Klikasz prawym na planetę a potem focus view. A jak chcesz powrócić do widoku mapy ze statkiem w centrum to klikasz chyba dwa razy na statek

334
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 03 Lut 2015, 10:59:34 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

I chyba zaczynamy robić offtop z RSS'em. :/ Nie jestem pewien, ale jest na tym forum temat poświęcony wyłącznie RSS'owi?

Założyłem nowy temat:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

335
Dyskusje o modyfikacjach / Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« dnia: Wto, 03 Lut 2015, 10:55:41 »
Ostatnio wiele osób zakładało nowe wątki pytając o rzeczy związane z RSS dlatego założyłem ten temat. Ma on służyć dyskusji oraz wrzucaniu różnych swoich projektów itp...


***

Jeśli masz problemy z instalacją albo funkcjonowanem RSS (bugami, itp.) napisz tutaj:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Jeśli masz problemy ale np. z wyjściem na orbitę, budową wielotysięcznego osiedla na Plutonie z TAC LS albo chcesz się czymś pochwalić: pisz w tym temacie.


***




Kilka linków prezentujących grę w RSS:

Bob Fitch i jego Project Alexandria: Bob w kolejnych odcinkach zaprezentuje całą historię podboju kosmosu od czasów Kopernika aż po współczesność:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tryb kariery RP-0:

Scott Manley: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Kerbal Spaceships are Serious Business
 
Moskit: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tyler Raiz: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Bevolj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Shimmy The JJ Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Kofeyh Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


***


Mapka delta V dla Układu Słonecznego:




***



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Btw. jaki masz profil startowy na LEO? Mi zazwyczaj wychodzi mniej-więcej tak, że przy ~100m/s zaczynam powoli powalać rakietę. Jeżeli mam właściwy stosunek mocy do masy, to rakieta praktycznie samoistnie wykonuje zwrot grawitacyjny. Ogólnie na 30-40km mam ~1000m/s i później AP wychodzi jakoś 150-200km. Wydaje mi się to całkiem prawidłowy wynik, ale nie jestem pewien. ;)
Profil zależy częściowo od budowy rakiety, TWR kolejnych członów itp. Mogę powiedzieć, że dla jedynej sensownej rakiety jaką w tej chwili posiadam czyli dla Saturna IB profil jest następujący:

100m/s zaczynam przechylać
10km - 300m/s przechylenie 30stopni (60 na navballu)
20km - 700m/s, 40-45stopni (50-45 navball)
65km -2300m/s, 70stopni, odrzucenie członu, drugi człon ma słabsze TWR wiec podnoszę rakietę do 60stopni inaczej spadłaby do atmosfery. Potem stopniowo pochylam aż do pozycji horyzontalnej.
Stopniowo ucieka czas do Ap, mniej więcej na 150-170km przekraczam Ap ale mam już tylko kawałek do orbity.

Ten profil jest całkiem podobny do tego jaki miał Saturn V.

A jakie masz TWR startowe? Mój profil jest dostosowany do 1.20, na większym powinno się wcześniej i agresywniej przechylać. TWR startowe powininno zawierać się w przedziale 1.20-1.70 ale przy 1.70 i agresywnym przechyleniu rakieta może się spalić w atmosferze. ;)

336
Rakiety / Odp: Saturnem C-8 na Księżyc
« dnia: Wto, 03 Lut 2015, 08:45:47 »
Jakość tekstur planet.

337
Rakiety / Odp: Saturnem C-8 na Księżyc
« dnia: Wto, 03 Lut 2015, 07:25:19 »
Oj nie dałeś im wieżyczki startowej, nieładnie ;) Poza tym plus za cinematic i ścieżkę dźwiękową z Apollo 13. Myślałeś może kiedyś o odtworzeniu Cassini-Huygens ze wszystkimi asystami grawitacyjnymi?

338
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 03 Lut 2015, 06:44:42 »
Nie no dla mnie największa inspiracją były rekonstrukcje prawdziwych misji, które wrzucał chrispbacon82 z międzynarodowego forum (taki jeden co zmieścił 140 modów na 2GB RAMu). Sam zamierzam pójść tą drogą. Aczkolwiek faktycznie pierwszy raz o RSS dowiedziałem się od ciebie oglądając relację z twojej pierwszej wyprawy na Marsa ;)


Moskit zainstaluj jeszcze Realism Overhaul. Zmienia on parametry silników i zbiorników do ich odpowiedników z świata rzeczywistego. Będzie łatwiej.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Człowiek automatycznie zaczyna tworzyć proste konstrukcje, które przypominają te z prawdziwego świata. ;)

Na RO można zrobić takie repliki, że nie tylko wyglad się zgadza ale też masa, udźwig na LEO a nawet takie szczegóły jak dokladne wymiary każdego członu, czas pracy członu z dokładnością do sekundy, wysokość i szybkość rakiety w momencie odrzucenia członu itp. Trzeba tylko znaleźć odpowiednie dane telemetryczne. Sam zamierzam dopieścić mojego Saturna IB (mniejsza i nieco zapomniana wersja księżycowej rakiety) tak by jego parametry i trajektoria lotu były dokładną kopią prawdziwych. Na razie mam względnie podobną rakietę ale nie wiedzieć czemu moja musi ważyć prawie 10% wiecej by udźwignąć to samo na LEO. Możliwe, że sposób wyjścia na orbitę jest nieoptymalny. 

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
tak samo jak ja nie kupię gry w której ubieramy w różowe wdzianka mangowe panienki.
Hmm a jakbyśmy rozbierali to byś kupił. 8)

339
Problemy z modyfikacjami / Odp: RSS - więcej planet i wygląd planet
« dnia: Wto, 03 Lut 2015, 06:28:29 »
Dokładnie, pierścienie powinny być równoległe do tych pasów które są na powierzchni planety.

Sposób w jaki je dodałeś bardziej przypomina to jak Saturna widzimy z Ziemi ale tutaj nie tylko pierścienie ale też oś obrotu jest przekrzywiona.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A te chmurki do Tytana skąd masz? ;)


Robson ale tobie cały Kopernicus się gryzł z Camera Tools czy tylko te dodatkowe planety RSS od brainiatora? Bo mnie np. Kopernicus działa bezproblemowo z Camera Tools tylko dodatkowe planety nie działają ale to nie wina CT. Wiem chyba zresztą co zrobić żeby działały.


340
Kampanie / Odp: [RP]Kerbal Space program Role-Play
« dnia: Pon, 02 Lut 2015, 06:54:37 »
Cytuj
To by było na tyle. Osoby, które widziały pierwszą wersję tego ogłoszenia pragnę przeprosić i zapewniam, że ostateczna wersja to ta powyższa.
 by Famas
Aż szkoda bo pierwsza wersja tego postu była bardzo zabawna. "Rolej-Play" czy "Olej-Play" :P Za późno, rzadko kiedy jest szansa na poprawę kiepskiego, pierwszego wrażenia.

341
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 02 Lut 2015, 05:08:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Real Solar System? Cóż, osoby ze zwichniętą estetyką mogą być zachwycone pikselami tekstur wielkości Księstwa Monako.
O nie nie mój drogi, nie tak szybko. Teraz RSS ma nowe tekstury, możesz odpalić 8K, Mars ma ukształtowanie terenu jak w Google Earth. Sam zrobiłem nawet niedawno mały eksperymencik: to co jest na zdjęciach to Mars w 8K i dokładnie te same współrzędne z Google Earth:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

No popatrz, to samo ukształtowanie terenu i pomyśleć, ze gdybyś był tam naprawdę zobaczyłbyś to samo.

A do ładniej wyglądajacych planet masz jeszcze RVE:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Grube co? Chłopie przecież to o klasę przebija ten cały Astronomers Visual Pack! Tak jak w najnowszym Orbiterze.

Ja będę grał w RSS bo uważam, że wygląda nie gorzej od stocka. Nie dla żadnych obliczeń. Tak wiec skończmy z tym pikselami wielkości Monako, bo to już nie aktualne.  :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wyjątkiem jest Maciuś, który po prostu uwielbia obliczenia i grafika dla niego jest sprawą trzeciorzędną.
Maciuś grał na starej wersji RSS z 0.23.5 głównie ze wzgledu na dodatkowe obiekty jak Neptun czy Tryton. Potem tak jak pisalem był duży update z całkiem nowymi teksturami.

Kadaf, nie uchylaj sie od RSS bo i tak cię to czeka :) Kończysz szybciutko Eve, bierzesz tym razem czerwoną pigułkę zamiast niebieskiej i witamy po jasnej stronie mocy. 8)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie chce mi się tu sypać linkami, ale złożone wyprawy wielu graczy operującej na dużej ilości modów zazwyczaj kończą się nierozwiązywalnym bugiem bądź zmianami co aktualizację.
Na moim stockowym Kerbolu, jest cos koło 25 modów i żadna z moich złożonych wypraw nie skończyła się nierozwiązywalnym bugiem albo nawet rozwiązywalnym bugiem. Na mojej instalce RSS jest 58 modów i gra po odpaleniu korzysta tylko z 2,6GB. Musiałbym siedzieć pół dnia żeby scrashowała! Sprawdzałem! Ale to już trzeba dużo pracy włożyć żeby to wszystko tak działało. Sam  dzisiaj np. poszukałem modów, które dodają Goo i MaterialLab ale ważą 10X mniej niż stockowe ze Squad. 

342
Problemy z modyfikacjami / Odp: RSS - więcej planet i wygląd planet
« dnia: Pon, 02 Lut 2015, 04:28:03 »
kamils96 zainstaluj Transfer Window Planner i będziesz miał kalkulator transferowy dla RSS wbudowany w grę :)


Co do Planet factory to nie dziwię się, ze nie działa. Aktualnie do nowych planet potrzebny jest mod Kopernicus. Można w nim zrobić planety samemu ale lepiej jest poczekać na paczkę dobrej jakości (oby). Niejaki Augustus tworzy właśnie taką paczke z księżycami dla Saturna, Urana i Neptuna ale póki co nie jest jeszcze gotowa. Zdjęcia można obejrzeć tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A co do robienia planet samemu to ściągnąłem sobie ostatnio jakąś przykładową paczkę z planetami dla stockowej wersji gry, potem wziąłem jedną z tych planet, podmieniłem jej tekstury na tekstury Neptuna (mam parę takich :) ) a następnie zmieniłem w cfg jej orbitę na taką jak ma Neptun. Wszystko wyszło bez zadnego problemu wiec chyba to nie takie trudne. No ale zamiast się samemu męczyć wolę poczekać na gotową paczkę.


Co do RVE mowisz, ze nie ma szans by twój komp to uciągnął... mnie też się tak wydawało ale po tym jak zrobiłem kolejny porządek z modami, zainstalowałem ACT mogę powiedzieć, ze mój komp spokojnie powinien dać radę z RVE a będzie to już ...59 mod. Moja rada: instaluj wszystko selektywnie, zainstaluj wszystkie mody na części proceduralne a potem wywal wszystkie ich nieproceduralne odpowiedniki. Druga rada: wywal z folderu Squad co się da. Przykładowo takie części Mk3, będziesz z nich korzystał w RSS? Ja nie bardzo. Ja wywaliłem już ponad 450mb z folderu squad, z Parts, Spaces i SPP. No i tak jak pisałem wcześniej zainstaluj tekstury tylko dla Ziemi i dla obiektu do którego aktualnie lecisz. W ten sposób też można od groma RAMu zaoszczędzić. Przykładowo na co dzień trzymasz Marsa bez tekstur albo w 2k, ale jak na nim lądujesz to ustawiasz 8k.



***


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeśli masz aż takie problemy z tym modem,po prostu sobie odpuść.
A jeśli dziwisz się kolorowi chmur - może autor chciał takie mieć?

Czy ty w ogóle wiesz na czym polega RSS? Umiesz w ogóle rozszyfrować ten skrót? Naprawdę sądzisz, że autor chciałby aby Wenus miała fioletowe chmury? Odpuść sobie pisanie postów w tematach o których nie masz pojęcia.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeśli masz aż takie problemy z tym modem,po prostu sobie odpuść.

Zawsze idziesz na łatwiznę w życiu? A może ktoś już rozłożył na łopatki stockowe KSP i szuka czegoś ciekawszego?

343
Jenny nie jest żadnym genderem ani facetem, nigdzie nie napisałem tego na serio;) Bob starał się przekonać jedynie, że zdjęcia Jenny z Munar One są sfałszowane.

SPS22 na pewno nie mam większego talentu pisarskiego niż ty, po prostu Kadaf się do ciebie niepotrzebnie przyczepił.

344
Część III i ostatnia.

Załoga przesiada się do Kopernicusa by odbyć podróż na Vall. Bob za wykrycie oszustwa Jenny w nagrodę dostaje miejsce w lądowniku na Vall. Na księżycu wyląduje też sama Jenny by pozostała w statku część załogi mogła przedyskutować jej sprawę.









Po tygodniu Galileo opuszcza księżyc.





Następny cel to Tylo.





Kopernicus dokonuje rendezvous z wysłanym wcześniej Herschelem. Na Tylo lecą ci co się najmniej cykają. Galileo posłuży do transferu śmiałków.








Wehrfurt wybrał miejsce lądowania, które spełnia następujące wymagania:

-lokacja w górach/ na terenach wyżynnych (żeby nie było za łatwo)
-widok Joola na horyzoncie (coby fotki były lepsze)
-położenie na równiku (delta V fazy ascent lądownika nie pozwoli na ucieczkę z Tylo z mniej korzystnych lokalizacji)

Z racji rotacji synchronicznej Tylo tylko jedno miejsce spełniało wszystkie kryteria.




Herschel po odłączeniu od członu międzyplanetarnego uruchomi pierwszą z dwóch faz descent. Posiada ona bardzo wysokie TWR i umożliwia wyhamowanie ponad połowy prędkość orbitalnej w bardzo krótkim czasie.





Pod koniec pracy członu przeciążenie sięgnie 5,5G.





Uruchomienie drugiej fazy descent. Jeśli paliwo tej fazy skończy się przed lądowaniem, Jeb uruchomi fazę ascent i powróci z powrotem na orbitę bez lądowania. Ilość paliwa w fazie ascent starcza jedynie na wyjście na orbitę i nie może być użyta do lądowania. Poza tym na tym etapie Herschel nie będzie miał już nóżek z drugiej fazy.





Suicide burn for the win!





Jak widać nikt nie pęka.





Lądowanie. Niewiele brakowało, w fazie descent paliwa pozostało tylko na 6 sekund pracy przy pełnym ciągu.





A teraz o tym dlaczego Jool miał być na horyzoncie:










Dobra tamto było za proste, złapmy lepiej Bopa!

Oto i on:






Start:





MECO! W lądowniku pozostało jeszcze 300m/s. Na tym kończy się misja Herschela.








Statek główny pozostanie na orbicie Tylo. Galileo po zatankowaniu do pełna z trójką załogantów wyruszy w kierunku księżyców Bop i Pol.

Pewnie jesteście ciekawi co z tą Jenny? Oczywiście, że jest facetem! No przecież, która baba wytrzymałaby taką wyprawę w kosmos? Dobra robota Bob, zdemaskowałeś oszustwo.
 



Lądownik ma 6200m/s w sam raz by wylądować na obydwu księżycach a potem wrócić na niską orbitę Tylo.










Galileo wraca na Tylo. Po kilkuset dniach cała szóstka opuszcza Joola.



Równocześnie z orbity Laythe w drogę powrotną wybiera się Antares. Oba statki spotkają się jeszcze raz na LKO by po raz ostatni przetransferować astronautów. Antares wyląduje na Kerbinie, reszta zostanie na orbicie.







***

No dobra, parę słów wyjaśnienia. Bob dręczony przez Jeba za swoje nieudacznictwo miał już tego dosyć i próbował odwrócić od siebie uwagę. Znalazł zdjęcia z Munar2, w których udział brały Annie i Allie a potem przedstawił je jako dowód na oszustwo Jenny. Teraz to ona znalazła się na świeczniku w negatywnym tego słowa znaczeniu. W rzeczywistości Jenny brała udział tylko w MunarOne, tajemnicą pozostaje jednak dlaczego żadne ze zdjęć nie pokazuje jej twarzy. Gdy wszystko wyszło na jaw, Bob stracił miejsce w lądowniku na Bop i Pol (dobrze, że w ogóle nie wyrzucono go ze statku głównego!) a powrocie wylądował od razu na dywaniku. Czeka go wcześniejsza emerytura.



A co do samej misji, miała być wymagająca ale poza Tylo takową nie była. W statku głównym po powrocie na Kerbin było jeszcze ponad 2500m/s, w sam raz, żeby wysłać go jeszcze z powrotem na Joola.

345
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Czw, 29 Sty 2015, 23:25:29 »
Tak.

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31