Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - wbielak

Strony: 1 2 [3] 4
31
Szukam modyfikacji / Odp: System podtrzymywania życia
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 11:09:09 »
Dzięki!

Uwaga od Moderatora Globalnego Do podziękowań służy przycisk "Pomógł" pod nickiem użytkownika.

32
Szukam modyfikacji / System podtrzymywania życia
« dnia: Śro, 21 Sty 2015, 15:32:51 »
Szukam czegoś co by było nieco ładniejsze niż TLS a do tego sprawdziło się przy budowaniu bazy.
Moja idea jest taka żeby baza była możliwie samowystarczalna.

Jest mod MKS ale szczerze mówiąc nie bardzo podoba mi się ustawianie w zasadzie gotowych komponentów...
Czy ktoś zetknął się może z działającymi razem ale osobnymi komponentami w postaci:
- Wytwarzania żywności + tlenu
- wydobycia wody.
- recyclingiem wody i tlenu o sensownej (70 - 90% sprawności)
- Ładnymi i sporymi zbiornikami na tlen, wodę i żarcie.

33
Problemy z modyfikacjami / Karbonite / scanSat lub kethane
« dnia: Śro, 21 Sty 2015, 15:27:13 »
Hej,

Nie jestem w stanie opanować surowców.
Do czasu 0.90 grałem z użyciem Kethane. Było fajnie i wszystko działało. Na 0.90 nie działa.
Trudno. Zainteresowałem się Karbonite.
Mod działa bo śladowe ilości jestem w stanie wydobyć... problem w lokalizacji hotspotów.
Nie mam przełącznika który by mi je wyświetlał... Montuje odpowiednią część, robię skan. Skaner pokazuje bierzącą zawartość Karbonitu ale nie wyświetla mi kropek... Na to nakłada się problem ze scanSatem. Nie jestem w stanie przełączyć się na Big map, instruments pokazuje samą 1px ramkę...
I jak tu budować bazę?

Ad rem.
Poszukuję:
Albo fixa kethanu dla 0.90
Albo rozwiązania problemów z karbonitem/scanSatem
Albo innego moda na surowce

Szczerze powiedziawszy najbardziej podobał by mi się naprawiony kethane... bo karbonite mi nie pasuje ze względu na niewyczerpane złoża... ale jak się nie ma co się lubi...

34
Szukam modyfikacji / Odp: Kapsuła ratunkowa
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 17:53:03 »
Niezła i jak nie uda się znaleźć tej starej to będzie OK.
Tak czy inaczej dzięki.

[Post scalony: Sob, 20 Gru 2014, 18:06:20]
OK znalazłem
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

35
Szukam modyfikacji / Kapsuła ratunkowa
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 12:56:04 »
Hej,

miałem kiedyś jeszcze w czasach spaceportu pięknego moda dodającego małą kapsułę ratunkową z zapasem paliwa, paliwa RCS, RCSami i małymi silniczkami.
Kapsuła była piękn, czerwona i był do niej w komplecie spadochron i rozdzielacz.
Wszystko wyglądało pięknie i było idealne do zapewnienia szans na powrót  w wypadku problemów na stacji orbitalnej czy w bazie na munie lub minmusie.

Niestety mod mi przepadł a obecnie nie mogę go znaleźć. Koś może wie jak się nazywał/ zna link do pobrania?
PS
Wiem że jako moduł dowodzenia ta kapsuła jest przegięta. Ale za to jest idealna do tego co napisłem czyli jako kapsuła awaryjna.
PS2
To nie jest tak że mi się nie chce szukać... na prawdę poświęciłem na to już 2h
PS3 a możne ktoś widział takie ładne kapsuły na więcej niż jednego kerbala?

36
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 19:24:31 »
Jeśli chodzi o narzekanie to narzekać można na wszystko... ale ja uważam że przeliczając USD na godziny zabawy KSP jest jedną z najlepszych inwestycji w gry jakie poczyniłem.
Porównajcie to do produkcji EA typu CoD czy NFS i odpowiedzcie sobie ile centów kosztuje Was godzina zabawy tu a ile tam.

37
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 16:33:40 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mi cały czas od BARDZO dawna chodzi o lokalizowanie środków w rozmaite punkty rozwoju. Pewnie, kariera okej, niech sobie będzie, osoby pozbawione wyobraźni i nieumiejące samemu sobie wymyślać celów stanowią większość i dla nich kariera jest niezbędna.

No tak ale o life support można powiedzieć to samo. Możesz sobie wyobrazić że na stację trzeba dowozić zapasy.
Możesz sobie wyobrazić że spłoniesz wchodząc źle w atmosferę.
Możesz sobie wyobrazić w zasadzie że grasz w KSP spacerując nad rzeczką z żoną.

I pisze to jako osoba dla której te wszystkie rzeczy też są bardzo ważne.
Ale na to mam mody. Z resztą twórcy gry wprowadzają mechanizmy które moderzy udoskonalają a potem ewentualnie jakaś wariacja (lub całość jak ostatnio) tych udoskonaleń trafia do gry.

IMHO jak na układ early acess który z założenia jest loterią squad stara się zadowolić wszystkich.
I wychodzi im to nie najgorzej.

Ja pokazałem KSP czterem osobą i dla nich po pierwsze graj jest mega trudna. Po drugie kariera pozwala choćby zapoznać się z częściami i jest takim mega tutorialem.

38
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Obrazki z kosmosu czyli ISS SSTV
« dnia: Czw, 18 Gru 2014, 13:15:38 »
Ano trzeba mieć licencje ale ja tu cały czas o odbiorze ;)
Co do tunera nie poraża czułością ale się sprawdza. Ja używam głównie jako monitor pasma.



[Post scalony: Czw, 18 Gru 2014, 15:43:25]
Niestety nie mój obrazek bo przy pierwszym przelocie akurat rozmawiałem z klientem  >:( a teraz złapałem tylko końcówkę i przeszli na 3min ciszy ale wygląda to tak:

39
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Obrazki z kosmosu czyli ISS SSTV
« dnia: Czw, 18 Gru 2014, 12:43:54 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jakie są koszta takiego radia? Jak często jest to przydatne i czy przydaje się w ogóle w czymś poza "działa i jest fajne"?

Minimalne koszta to 120 zł za chińskie radio ręczne zamawiane z chin.
Na allegro takie samo ksztuje już 200
Sensowne radio ręczne kosztuje jakieś 600 zł a stacjonarne koło 800zł
Nieco taniej możesz kupić sensowny skaner i jeśli nie masz zamiaru zająć się krótkofalarstwem to będzie to pewnie lepszy pomysł.

Co do przydawania się... to jest hobby.
Można bawić się jak ja krótkofalarstwem czyli koncentrować na rozmowie z innymi często dalekimi stacjami, można bawić się w nasłuchy.
W tym paśmie (2m) masz poza ISSem satelity meteo NOAA, policje, straż pożarną, MPK, PKP i inne.
Na nieco droższym radiu albo skanerze masz też pasmo lotnicze.
Co do przydatności... jadąc pociągiem słucham częstotliwości PKP więc wiem co się dzieje,
Mam w radiu aktualną pogodę z lotniska.
W razie ataku zombie...

Ale nadal pozostaje to po prostu hobby.

40
Dyskusje na dowolne tematy / Obrazki z kosmosu czyli ISS SSTV
« dnia: Czw, 18 Gru 2014, 12:02:49 »
Hej,

ciekawostka w temacie ISS

Cytuj
18 grudnia (ok 14:20 - 21:30 UTC) i 20 grudnia (ok. 12:40 - 21:30 UTC) ma być transmisja SSTV z pokładu ISS. Zaplanowano 12 różnych obrazków w modzie PD180 z 3 min przerwą między obrazami. Częstotliwość 145.800 MHz

Tytułem wyjaśnienia.
SSTV to rodzaj emisji radiowej służącej do wysyłania sobie obrazków.
Takie obrazy nadawane będą ze stacji i możliwe do odebrania na ziemi.

ISSa można śledzić programem orbitron a odbierać można na dowolnym radiu amatorskim obsługującym pasmo 2m lub skanerze z tym pasmem.

Ja mam anteny jakie mam ale jak się uda odebrać to wrzucę tutaj obrazki.
BTW jeśli ktoś jest zainteresowany radiem amatorskim to chętnie odpowiem na pytania.


41
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 18 Gru 2014, 10:05:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przy 20 częściach możesz oddalić się od Kerbinu na lata świetlne. :)

Tu mnie masz... ale to zależy od poziomu części ;)

42
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 10:52:53 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nie pogardziłbym również poprawioną aerodynamiką i systemem wydobywania surowców.

Ja zwłaszcza chciał bym opcji sprzedawania wydobytych surowców.
Przy podniesionym ekonomicznie poziomie trudności mam spore problemy finansowe a wydobycie świetnie by się sprawdziło jako finansowanie pojechanych projektów.
Marzą mi się też kontrakty typu bbicie rekordów zależne od poziomu trudności i ze spadającą nagrodą (typu rekord prędkości w atmosferze, rekord wysokości statku max 20 części i czym dłużej mamy otwarty kontrakt tym niższa nagroda a czym wyższy poziom tym wyższa granica do pobicia)

Po cichu liczyłem tez na większy nacisk na pojazdy bezzałogowe i misje inspirowane historycznymi w kontraktach.
Wysłanie satelity przed wysłaniem kerbala, wysłanie sondy deep space, wysłanie "łunochoda"
Zastanawiam się też na ile problematyczne było by chwilowe tworzenie statków na orbicie tak żeby zrobić misję sojuz-apollo
W wyższych poziomach trudności widział bym też systemy podtrzymywania życia i remoteTech ale to marzenia....


43
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 18 Paź 2014, 22:56:51 »
Uwierz wiem czym jest fałszywa korelacja.
Ad rem chyba spieramy się o słówka. Ja liczę jak napisał ktoś wyżej na możliwość używania symetrii z SPH w WAB co pomoże w projektowaniu łazików i nie tylko.
Nie za bardzo jest się o co kłócić poczekamy to zobaczymy.

44
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 18 Paź 2014, 15:43:33 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Kolejna wielką funkcja, o której chcę wam powiedzieć, nie jest zbyt widoczna, ale ułatwi życie, otóż połączyłem VAB i SPH w jedną scenę. Jak? Więc, poza wyglądem, orientacją statku, miejscem startu oraz zachowaniem kamery, SPH nie różni się od VAB. Tak naprawdę, to około 90% funkcji jest takie same w obu przypadkach, więc zamiast dwóch kompleksów konstrukcyjnych z wieloma powtarzającymi się elementami, jest teraz jedna scena Edytora i gra pyta, czy chcesz skorzystać z trybu VAB czy SPH. Sugestii na ten temat było wiele, ale aktualnie chcemy dodać prostą rzecz. Ponadto pozwoli on na późniejszą implementację przycisku pozwalającego na zmianę trybu symetrii z tego w VAB na ten w SPH i na odwrót.


@ShookTea
Genialny człowieku zmiana trybu symetrii VAB / SPH i na odwrót sugeruje chyba jednak wpływ na grę a nie tylko refacctor kodu prawda?

45
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 18 Paź 2014, 12:47:08 »
No raczej nie. Jest info o tym że będzie można zmieniać działanie symetrii więc raczej będzie łatwiej i lepiej.

Strony: 1 2 [3] 4