Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - thrashing mad

Strony: 1 [2] 3 4
16
Poproś o pomoc / Odp: Jak edytować jakość wody ?
« dnia: Pon, 19 Sie 2013, 00:32:26 »
settings.cfg w głównym katalogu gry. Znajdź tą sekcję:

PLANET
{
name = KerbinOcean
minDistance = 2
minSubdivision = 1
maxSubdivision = 6
}

dla wybranego ustawienia detali i zmień minDistance na 2 lub 3.

17
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 13:49:51 »
Ja mam niecałe 3GB RAM, a KSP działa nieźle nawet z włączonym Frapsem (który zżera RAM).

18
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 12:20:15 »
Nagrałem krótki filmik streszczający zmiany w nowej wersji:


19
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 19:33:44 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mi gra działa strasznie, mimo tego, że w 0.20 działało znakomicie, to teraz muszę grać na bardzo słabych teksturach  :-\.
Jak dla mnie aktualizacja słaba  :-\

Spróbuj zastosować 'Water Fix'. W settings.cfg znajdź sekcje:
{
name = KerbinOcean
minDistance = 2
minSubdivision = 1
maxSubdivision = 6
}

dla używanego przez ciebie poziomu detali i zmień minDistance z 6 na 2. Oceany będą wyglądały gorzej ale performance powinien wzrosnąć.

20
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 13:26:01 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie sprawdzał ktoś czy działają większe i bardziej skomplikowane mody. Te proste w sylu Isa czy subassembly są ok, a inne?
Chce zrobić po prostu serię filmikow o modach

Deadly Reentry, Fixed Camera i Procedual Fairings, których używam, działają.

21
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 11:18:53 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
U mnie skonwertowało starego save chyba bez większych problemów.

U mnie też. Co do nowego ASAS to w przypadku samolotów jest spora poprawa. Przetestowałem też stockową rakietę Kerbal X bez większych problemów. Gorzej z rakietami bezzałogowymi - trzeba chyba dawać mnóstwo ASAS/SAS by móc nimi sterować i trzeba chyba będzie oduczyć się starych nawyków (że ASAS zawsze sztywno trzyma kurs).

22
Własna twórczość / Re: Nasze najbardziej widowiskowe zdjęcia
« dnia: Śro, 24 Lip 2013, 22:28:49 »
Też z wersji 0.18

Baza Munarna:



Samolot kosmiczny zadokowany do stacji na orbicie:



Sonda słoneczna Helios-1:



Hamowanie atmosferyczne na Eve:



Krążownik 'Argo 1' w drodze na Dunę:


23
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Wto, 23 Lip 2013, 12:44:39 »
Dzięki.  :)

Program kosmiczny wkracza w kerbalskie lata 70-te, więc czas na intro w nowym stylu:



Trochę się męczyłem by uzyskać taki wygląd. Muzyka pochodzi z PRL-owskiego programu popularno-naukowego Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.

24
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 16 Lip 2013, 23:31:13 »
Spory postęp. :) Miejmy nadzieję że nie spowoduje to dużego spadku FPS.

25
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 18:04:12 »
Bump ;)

Program kosmiczny wciąż postępuje. W najnowszym odcinku staram się dokonać lądowania w stylu Apollo z dodatkiem łazika, tak aby zbadać tajemniczy obiekt wypatrzony na powierzchni Muna z orbity. Poprzednia próba zakończyła się katastrofą:


26
Aktualności / Odp: Odmieniony SaS
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 12:23:54 »
Olbrzymia poprawa. Lot montowanymi na orbicie wielkimi statkami będzie dużo łatwiejszy.

27
322 punkty. :) Dobra robota - bardzo sympatyczny programik.

28
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czego słuchasz grając w KSP?
« dnia: Wto, 18 Cze 2013, 01:04:24 »
Tech-house, Ambient, ogólnie elektronika. Muzyka z vanilli jest dobra ale z czasem się nudzi.

Gdy nagrywam video - nic, muzykę dodaję później.

29
Poproś o pomoc / Odp: Miota statkiem "jak szatan".
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 20:25:52 »
Problemem może być też ASAS, który zamiast ustabilizować trzęsienie się statku tylko ją wzmacnia. Jeśli masz ASAS także na lądowniku, to będzie jeszcze gorzej. Spróbuj z wyłączonym.

30
Własna twórczość / Odp: Cosmo Silent Wersja skończona!
« dnia: Śro, 29 Maj 2013, 12:25:57 »
Użyłem twojego kawałka w filmiku Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (zaczyna się przy 16:17). Fajnie komponuje się krajobrazem Muna.  :)

Strony: 1 [2] 3 4