Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szymozillo

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
91
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Sob, 30 Lis 2013, 22:29:18 »
Można by też tłumaczyć devnote tuesdays, dużo ludzi czytało ksp weekly tylko dla tego, nie?

92
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Śro, 20 Lis 2013, 17:48:36 »
Gdyby wyszło na mikołajki, to by im szybko poszło :P

93
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pią, 15 Lis 2013, 23:57:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
Mówisz o mokrym śnie twórców MMO od czasów zapewne Ultimy, gdzie cały świat miał być napędzany graczem, ale jak do tej pory ta sztuka udała się chyba tylko Eve. Wszędzie gdzie indziej ludzie chcą pokonywać smoki i obcych w epickich bataliach :P
Ja chciałbym żeby sfera singlowa nie została odpuszczona. Inni ludzie w internecie mnie drażnią.
Zawsze można jakiejś wielkiej firmie podsunąć taki pomysł ;)

94
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Śro, 13 Lis 2013, 07:17:27 »
Takie rzeczy udało się w EVE online bo tam grają zwykle doroślejsi gracze (tematyką kosmosu w sumie są bardziej zajęci doroślejsi gracze) więc może by i tu się udało, tylko jak z serwerami :P

95
Szukam modyfikacji / Odp: [Poszukuję] Mod na satelity szpiegowskie
« dnia: Śro, 13 Lis 2013, 07:14:30 »
Ja miałem taki pomysł, że aby zrobić coś takiego, to przy każdym przybliżeniu jakaś mikro kamera ustawiałaby się w danej odległości, w ten sposób pewnie dałoby się to zrobić, więc liczyłem, że ktoś tak też pomyślał (albo pomyślał i nie dało rady tak zrobić)

96
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 23:21:42 »
Gdyby to było takie jak starmade i eve online, to to by była dla mnie najdoskonalsza gra jaką można byłoby stworzyć.
Już to sobie wyobrażam, górnicy wydobywają surowce, sprzedają je na stacji, crafterzy (nie wiem jak ich nazwać po polsku, twórcy, inżynierowie? nie wiem) przetapiają je na materiały, potem inżynierowie budują statki, nazywają je własną nazwą, (albo np. wykonują plany takiego statku i je sprzedają), potem w zależności od tego do czego będzie służyć wykupi go np. wojak (może być też pojazd górniczy dla górnika) idzie na jakąś walkę, coś tam się zniszczy, i daje do naprawy swój statek jakiemuś inżynierowi (po udostępnieniu planów po których "włączeniu" utworzy się siatka) i znowu idzie na jakąś wojnę.
A to wszystko by tworzyli gracze, zero NPC ;O

97
Modyfikacje / Odp: Planet Factory - nowe planety i księżyce (download)
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 23:12:25 »
A jak to wygląda z krakenem? Ja go mam już jak wylecę poza orbitę joola... (satelita mi się roztrzaskała na kawałki jak się na nią przełączyłem z tracking center.

98
Szukam modyfikacji / Re: [Poszukuję] Mod na satelity szpiegowskie
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 23:10:46 »
Ten mod akurat mam i jak ktoś chce się pobawić w astronoma to jest dobry :D
Kilka zdjęć tym uchwyciłem : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ tutaj bez powiększenia.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ a tutaj z zoomem.
Problem w tych teleskopach jest taki, że nie nadają się do obserwowania powierzchni :/

99
Szukam modyfikacji / [Poszukuję] Mod na satelity szpiegowskie
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 00:41:56 »
Wie ktoś czy jest mod który dodaje teleskop/kamerę, który ma możliwość obserwowania powierzchni danego obiektu w dobrej roździelczości? Szukam takiego modu, bo chcę się pobawić w satelity szpiegowskie :D

100
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pon, 11 Lis 2013, 22:36:26 »
Gdyby tak gra wyglądała, to by była pewnie najlepsza gra roku 2015, czy tam 2016 :D

101
Obsługa techniczna / Odp: Problem z modem Universe Replacer
« dnia: Pią, 08 Lis 2013, 16:27:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Polecam przeczytać to:
 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Z naciskiem na moją wypowiedź.

A potem to
 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Refresh.
Dalej nie idzie, hmm, gdybym zainstalował x64 to by działało? I jak sprawdzić czy karta graficzna jest podkręcona w jakimś programie?

102
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Czw, 07 Lis 2013, 15:59:08 »
W sumie taka maszynka da fajny wygląd stacjom kosmicznym, chętnie zamontowałbym pewnie sobie trochę tego na mojej stacji ;)
EDIT:
Patrząc na dzisiejsze drzewko technologiczne i na całe ksp to chyba chcą zrobić tak:
Odblokowujemy przedmioty za pomocą drzewka technologicznego, potem jeszcze raz odblokujemy przedmiot, ale za pieniążki, i potem za pomocą pieniążków wytwarzamy dany przedmiot i wtedy będziemy mieli ten przedmiot w swoim "ekwipunku", a jak nam się skończą np. boostery to dalej je trzeba kupić.
Oczywiście mi się tak wydaje, tak więc czy to 100% prawda, to nie wiem :P

103
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Sob, 02 Lis 2013, 14:03:29 »
Ja bym się bardzo ucieszył, gdyby dodali w 0.23 piniążki ;)

104
Dyskusje ogólne / Odp: Recenzja Kerbali w CD-Action
« dnia: Sob, 02 Lis 2013, 14:00:42 »
Szkoda, że nieco się pośpieszyli, tryb kariery już jest! (ale częściowo :P)

105
Obsługa techniczna / Odp: Problem z modem Universe Replacer
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 20:46:40 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
4 to mało, ja korzystam z 8 i jakoś to idzie.
mógłbyś podać specyfikacje kompa? karta, procek, ram, system.
procek - AMD FX 6300
Karta graficzna - GTX 630 (Tak, wiem, to ta słaba, ale podkręcona, na multi w bf 3 na wysokich daje radę nawet.)
RAM 4gb DDR3
Reszta to już chyba nie ważna?
A, i jeszcze system, windows 7 32 bit

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10