Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szymozillo

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
Modyfikacje / Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« dnia: Wto, 08 Lip 2014, 20:03:09 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam protipa!

1. Poczekaj 2 tygodnie na zoptymalizowaną do 64-bit wersję 0.24
2. ??
3. PROFIT
No na pewno, ale jeżeli ktoś nie może się doczekać? ;)

47
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 20:25:30 »
Kurczę, jutro KSP weekly, mam nadzieję, że dostaniemy coś mocnego jutro (tzn. ogromna dawka informacji na temat 0.24)

48
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 20:24:36 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

IMHO - Laythe jest najciekawsza. Płynne oceany i tlen w atmosferze, na stosunkowo malutkim księżycu, daleko poza strefą "eko" Słońca.
Temperatura na powierzchni dodatnia. Idealne warunki do rozkwitu życia. Mam nadzieję, że będa takie badania kiedyś obecne w grze. :)
Takie badania pewnie będą jak dostaniemy sprzęt do łazików :)

49
Modyfikacje / Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 14:26:24 »
Spróbuj zainstalować kerbale jeszcze raz i z unity wyciągnij te pliki 64 bitowe.
Wciąż nie mam pojęcia dlaczego to nie może działać.

50
Modyfikacje / Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 15:27:10 »
A zapytam się, masz może 64 bitowy system? :D
Trochę to głupie pytanie ale lepiej być pewnym.

51
Dobra tam, to najwyżej zrezygnuje misji IVA na wahadłowcach :P

52
Dzięki, ten z MK 2 też się przyda :p

53
Modyfikacje / Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 13:09:39 »
Hmm, może ja jakiś zły plik wysłałem? Nie wiem, ale dam linka do unity (niestety 1 gb) i stamtąd weźmiesz pliki. (Unity: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
A i oczywiście podmieniłeś plik KSP?

54
Jak w temacie.
Lecz chciałbym aby obsługiwał on Raster Prop monitor i najlepiej KSI mfd. Szukałem w googlach, ale nie mogłem znaleźć.

55
Modyfikacje / Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 12:28:10 »
Folder KSP_data, a tam jest folder mono, i tam wklejasz plik mono.

56
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 29 Cze 2014, 19:27:39 »
Dzięki! Tego szukałem ;)

57
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 29 Cze 2014, 14:32:05 »
Dirkuu, takie rzeczy to już na PW :P.
Ja się po prostu nie mogę doczekać tego Update-a, ekonomia (czyli to co lubię), 64 bity, czego chcieć więcej? (A no tak, więcej planet :D)
Mam nadzieję, że wyjdzie w przyszłym tygodniu, ale to jeszcze trochę za wcześnie. (swoją drogą, jak się nazywa mod na zarządzanie programem kosmicznym, nie mogę go znaleźć)

Poza tym, poleca ktoś jakąś grę ekonomiczną?

58
Modyfikacje / Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« dnia: Czw, 26 Cze 2014, 14:59:34 »
Dzięki, właśnie zedytowałem główny post.

59
Modyfikacje / KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« dnia: Czw, 26 Cze 2014, 11:58:19 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W tym topicu koleś wymyślił jak KSP może używać więcej niż 4,5 gb RAMU.
Wystarczy, że zainstalujemy unity (polećcie jakiś hosting, bo muszę wrzucić te pliki gdzieś), skopiujemy 1 plik exe i 1 plik mono i mamy KSP 64 bity.

EDIT:
Na początku robimy kopię Ksp.exe i potem w KSP data szukamy folderu mono i plik o takiej samej nazwie również kopiujemy. Teraz ściągamy te pliki które podałem w linkach.
Tak więc mamy 2 pliki. Ten: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
I ten: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pobieramy je i KSP.exe wrzucamy do folderu gry. A Mono.dll do folderu mono w KSP_data. I powinno działać.

60
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 10:39:31 »
No, w końcu wyjdzie 0.24, więc wreszcie będę miał kolejne powody, aby grać w KSP (teraz gram mało). Uwielbiam w grach wątki ekonomiczne :)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10