Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szymozillo

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
106
Obsługa techniczna / Odp: Problem z modem Universe Replacer
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 11:35:12 »
Mam 4 gb ram, to chyba wystarczające? :D
Co do windowsa x64, chcę go instalować, ale boję się o podkręcone komponenty (karta graficzna i procesor, wszystko byłoby spoko, gdyby było tak, że zostały one podkręcone w biosie, ale nie wiem czy przypadkiem nie były podkręcone za pomocą jakiegoś programu czy coś.  (ja tego nie podkręcałem)

107
Obsługa techniczna / Problem z modem Universe Replacer
« dnia: Sob, 26 Paź 2013, 21:11:46 »
Mam taki mały problem z tym modem, otóż go w ogóle nie ogarniam, nie wiem skąd mam wziąć kompletny texture pack, jak go zainstalować itd.
Czy ktoś może opisać krok po kroku jak ten mod zainstalować, aby mieć już te podmienione tekstury, dla człowieka tak ułomnego jak ja? :D


EDIT: Dobra już sobie poradziłem, ale teraz jest problem, gra crashuje mi gdy zużycie ramu przekracza 2,5gb, jest jakiś sposób, żeby temu zaradzić?

108
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 25 Wrz 2013, 15:13:04 »
Już jest weekly z 24 a przetłumaczonego 17 dalej nie ma :/

109
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 11:21:59 »
Wątpię, optymalizacją zajmą się pewnie przy finalnej wersji gry.

110
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 21:19:09 »
No, to jest aktualizacja! A nie jakieś tam pierdoły :D

111
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 22 Sie 2013, 20:11:36 »
Jak dla mnie, to wprowadzenie drzewka rozwoju bez surowców będzie... błędem.
Bo dla wykopywania danych surowców będziemy musieli rozwinąć jakąś technikę wiercenia, albo coś takiego.
Zastanawiam się czasem, czy jak już dodadzą tryb kariery, czy będzie rynek, gdzie surowce będzie można sprzedawać.

112
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 17:23:59 »
Mi gra działa strasznie, mimo tego, że w 0.20 działało znakomicie, to teraz muszę grać na bardzo słabych teksturach  :-\.
Jak dla mnie aktualizacja słaba  :-\

113
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Agenci mocno pomocni
« dnia: Śro, 03 Lip 2013, 15:42:22 »
Hah, za 1 razem udało mu się trafić :D

114
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 03 Lip 2013, 15:38:40 »
Wciąż nie ma polskiego KSP weekly? ;(

115
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Wto, 28 Maj 2013, 22:56:29 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszam za wyrażenie, ale jestem Wk******y
zobaczcie co dostałem za wiadomość od xPDxTV:
Cytuj
Reeposter,

You edited out a complete section of my news article.
You added additional information to my project without asking or having my or developer approval.
You also claimed credit for being the author which you are not, you are the translator.

I did not ask you to be brought to the KSP media group so you could step on my work and claim credit.
What do you have to say for yourself?

Następnie Cpt. Spunky:
Cytuj
Hey there,

We need to talk about the changes you are making to KSP Weekly for the "translation".

You are changing too much and editing it into something other than a translation. While changing the video spotlight to feature someone from the Polish community is fine, the rest of the edits are unacceptable. You asked for permission to do a translation and you're going to far with the editing.

Now, we can either have you continue and stick with translation, or you can start your own weekly feature and write the content yourself.

Don't take this the wrong way, I am neither angry nor upset. I'm am just concerned that your changes aren't approved by SQUAD. The KSP Weekly gets reviewed and given approval before publishing to ensure we are not revealing anything that should be kept under wraps. This is a fine line because we also use KSP Weekly to announce things that were previously under NDA. We must tread very carefully with this information.

If you have any questions, let me know. Hopefully we can get this worked out.

Cheers!
JAJAJAJAJAJAJA
Obczajcie oryginał, dla porównania:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie spodziewałbym się takiej reakcji po squadzie, przecież nie ma tam nic tajnego, chyba? :D

116
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 20:26:08 »
Wie ktoś jak instalować mody z poprzednich wersji? Normalnie czy trzeba do tego game data?

117
Aktualności / Odp: KSP SPRINTEM
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 19:42:34 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
FIGURKIIIIIIIIIII KERBALI JUŻ DO KUPIENIA!!!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Trochę drogie :D, ale jak uciułam trochę kasy, to od razu kupuję, chyba, że pojawią się pluszaki, to dopiero będzie dobre! :)

118
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Pon, 06 Maj 2013, 00:52:20 »
Meh, a ja tak czekałem na te surowce ;(
Kerbale będą jeszcze dłużej leżeć na dysku, teraz mi się nudzi w grze, i to bardzo.

119
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: łatwa stacja kosmiczna
« dnia: Czw, 18 Kwi 2013, 00:37:21 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
niechce ściągać mechjeb'a
niechce iść na łatwizne

Skoro nie chcesz iść na łatwiznę, to po co ci hack aby łatwo mieć stację kosmiczną?

120
Samoloty / Odp: Trylobite
« dnia: Pią, 12 Kwi 2013, 02:04:30 »
Wygląda to jak wielki wąż z adhd :D

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10