Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rosomak909

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9
16
Statki kosmiczne / Odp: [REKONSTRUKCJA] Surveyor 1
« dnia: Czw, 17 Kwi 2014, 10:38:40 »
Fajnie odwzorowana misja, podoba mi się, że dałeś trochę informacji i zdjęć z prawdziwej.

17
Inne gry / Odp: Spin Tires
« dnia: Czw, 17 Kwi 2014, 10:24:12 »
Podobno premiera na PC ma być w czerwcu tego roku.

[Post scalony: [time]Czw, 17 Kwi 2014, 17:39:58[/time]]
W lutym dodano do gry to:
  • Operational crane/crawl for loading logs (operacyjny dźwig/chwytak do ładowania pni)
  • Interactive truck components including folding trailers (interaktywne komponenty ciężarówki włączając składane przyczepy)
  • Winches and pull ropes (wyciągarki)
  • Interactive rocks and other scenery assets (Interaktywne skały i inne elementy scenerii)
  • Terrain cliffs (klify)
  • Interactive bridges that can bend or collapse after stress (Interaktywne mosty, które mogą się wygiąć lub załamać pod naciskiem)
  • Truck damage (uszkodzenia ciężarówki)
  • Truck fuel consumption and refuelling (zużycie paliwa i możliwość zatankowanie ciężarówki)
  • Ability to start and stop the engine (możliwość włączanie i wyłączania silnika)
  • New forest trees and foliage (nowe drzewa i liście)
  • New Ural truck model (nowa ciężarówka - Ural)
Źródło informacji: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

[Post scalony: [time]Pią, 18 Kwi 2014, 10:22:08[/time]]
Pokaz pracy dźwigu:

18
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Czw, 17 Kwi 2014, 10:16:21 »
Ja chyba również poczekam na 0.23.5 lub 0.24

19
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 18:00:32 »
Cześć wszystkim  :) !
Niedawno pojawił się update 01.025, który między innymi dodaje różne bloki szkła,
sztuczną masę (mały blok, który jest bardzo ciężki) i dwa nowe kokpity , które wyróżniają się tym, że można ich używać z widoku trzeciej lub pierwszej osoby, choć są przeznaczone dla dużych statków
. Osobiście podobają mi się te rzeczy, bo dzięki szkle statki będą wyglądać ładniej, a w połączeniu z jednym z nowych kokpitów będzie można łatwo kontrolować duże statki z pierwszej osoby. Pomoże w tym też bardzo fajna możliwość rozglądania się wewnątrz statku gdy jesteś w kokpicie za pomocą klawisza Alt. Co do bloku sztucznej masy (artifical mass block) można go wykorzystać na wiele sposobów, na przykład do stworzenia szybkich torped lub zwiększenia podatności statku na działanie grawitacji.

Tutaj macie pełną listę zmian z pewnej strony (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ):

Features
- glass window blocks
- two new types of large ship cockpits - can be used in first and third person view
- artificial mass block – can be used to add gravity-affected mass to ships, useful in machine ships or cars
- toolbar config screen: list of building blocks is scrollable
- save game is executed on background
- reduced meteor velocity
- rendering and game-updating are now independent (increased performance, removed FPS limit) --- this is a first step in our performance enhancements initiative

Fixes
- fixed lag caused by 3rd person camera
- fixed startup issues caused by FIPS policy enforcement in registry
- fixed issues with copying cargo ships
- fixed medbay sounds
- fixed painting without preview in survival

Update 01.025.015:
- fixed the unsupported graphics card issue (Please update the game - restart steam in case there is no auto update)

Update 01.025.018 (04/11/2014):
- reduced CPU usage (should help lags/slowdown/slow controls - this is not 100% tested yet, so it might not work for all players)
- fixed crash when splitting large amount of items in inventory
- added detailed statistics into SHIFT+F11 screen

Update 01.025.020 (04/11/2014):
- fixed performance issues caused by 3rd person camera
- fixed server can not interact with objects in 3rd person camera
- fixed windows tint
- fixed performance issues caused by Audio

Update 01.025.021 (04/11/2014):
- fixed performance issues caused by Audio

Filmik z oficjalnego kanału Space Engineers:

A to  LastStandGamers'a:


20
Samoloty / Odp: Kantonov 250 - ośmiosilnikowy gigant
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 16:58:49 »
U mnie coś nie widać obrazków. A co do samolotu to moim zdaniem trochę za dużo taśm i słabo wyglądające podwozie, ale ogólnie nieźle. Podoba mi się ogon.

21
Może pokaż screena z dokowania...

22
Wizyta w wyremontowanym centrum kontroli lotów statku Orion:

Visiting the Renovated Flight Control Room for NASA's Orion Spacecraft
Mission Operations Director Paul Hill talks to the media as NASA Administrator Charles Bolden and Johnson Space Center Director Ellen Ochoa visit Mission Control in the newly renovated and historic White Flight Control Room, which will be used to support NASA’s Orion spacecraft. The mission patches that adorn the walls reflect the control room's previous use in the Space Shuttle Program.
Orion is the exploration spacecraft designed to carry astronauts to destinations in deep space, including an asteroid and Mars. It will have emergency abort capability, sustain the crew during space travel and provide safe re-entry from deep space return velocities. Exploration Flight Test-1 (EFT-1), planned for December 2014, will be Orion's first mission. EFT-1 will send an uncrewed spacecraft 3,600 miles above the Earth for a two-orbit flight that will give engineers the chance to verify its design and test some of the systems most critical for the safety of the astronauts who will fly on it in the future. After traveling 15 times farther into space than the International Space Station, Orion will return to Earth at speeds near 20,000 mph, generating temperatures of up to 4,000 degrees Fahrenheit, before splashing down in the Pacific Ocean.

Tu jest napisane między innymi, że pierwsza misja testowa ma się odbyć w grudniu tego roku !
(o ile będzie kasa)

Źródło: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

[Post scalony: [time]Pią, 11 Kwi 2014, 20:41:11[/time]]
Filmik o OSIRIS-REx i nie tylko:


[Post scalony: Sob, 12 Kwi 2014, 00:11:47]
Tu macie oficjalną stronę (a właściwie część strony) poświęconą ARM:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A tu statkowi Orion:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

23
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na zasoby.
« dnia: Pią, 11 Kwi 2014, 14:32:27 »
Nie wiem czy wszystkie są pod aktualną wersję, ale proszę:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

24
Kolejny filmik (tym razem długi)
Orion: The Journey Begins:



[Post scalony: [time]Czw, 10 Kwi 2014, 22:03:05[/time]]
Cześć wszystkim :) !
To nie jest związane z ARM, ale też chodzi o asteroidę:

OSIRIS-REx (ang. Origins Spectral Interpretation Resource Identification Security Regolith Explorer) – planowana misja bezzałogowej sondy kosmicznej, której celem będzie planetoida (101955) Bennu należąca do grupy Apolla oraz obiektów NEO i PHA. Sonda ma zostać wysłana przez NASA w 2016 roku w ramach programu New Frontiers.

Przebieg misji
W 2020 roku sonda zbliży się do planetoidy na odległość około 5 km i wejdzie na jej orbitę. Następnie rozpocznie się półroczny proces przeglądu powierzchni, dzięki któremu naukowcy utworzą dokładną mapę i wybiorą najlepsze możliwe miejsce do pobrania próbek. Podczas orbitowania wokół planetoidy przeprowadzonych zostanie wiele badań i obserwacji, m.in. zostanie dokładnie zmierzony efekt Jarkowskiego.

Po dokonaniu obserwacji, sonda zbliży się do planetoidy i nie lądując na niej, dzięki wysięgnikowi, pobierze z jej powierzchni od 60 gramów do 2000 gramów próbek.

Lądowanie kapsuły z próbkami pozyskanymi z powierzchni planetoidy zostało zaplanowane na rok 2023 na poligonie Test and Training Range w Utah.

NASA planuje około 2025 roku zrealizować załogową wyprawę do planetoidy 1999 AO10 z grupy NEO. OSIRIS-REx może więc być prekursorem misji załogowej, co potencjalnie może pozwolić na przetestowanie kilku rozwiązań i technologii, które następnie wykorzystają astronauci. Dzięki tej bezzałogowej misji NASA będzie dysponować większą wiedzą na temat operacji w pobliżu planetoidy, sposobach pobierania i selekcji próbek, a także ogólnych badań małych planetoid bliskich Ziemi.

Budżet misji OSIRIS-REx jest szacowany na około 800 milionów dolarów, nie wliczając w to kosztów rakiety, która będzie kosztowała ok. 200 milionów dolarów.
Logo misji

Wizja artystyczna

Źródło: Wikipedia

25
Obsługa techniczna / Odp: Przycinki przy bardziej złożonych maszynach
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 21:57:48 »
Kupiłeś kerbale czy pobrałeś ?

26
Obsługa techniczna / Odp: Przycinki przy bardziej złożonych maszynach
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 21:34:31 »
Wchodzisz w launcher i klikasz update

27
Obsługa techniczna / Odp: Przycinki przy bardziej złożonych maszynach
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 21:13:41 »
Może zadziała w następnej wersji, choć to niestety jeszcze trochę długo...

28
Obsługa techniczna / Odp: Przycinki przy bardziej złożonych maszynach
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 21:09:40 »
Zrób tak:
1. Zrób kopie plików tego save'a
2. Usuń go z gry
3. Wgraj save z powrotem i zobacz czy działa

29
Obsługa techniczna / Odp: Dziwna fizyka w B9
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 19:49:12 »
Sorki, nie zauważyłem...

30
Obsługa techniczna / Odp: Dziwna fizyka w B9
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 18:44:51 »
Możesz też spróbować z SAS-em

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9