Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rake

Strony: 1 [2] 3
16
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 12:23:04 »
Też tak mam - orbita trochę "drga", im bardziej zbliżona do kołowej (perycentrum i apocentrum i zbliżonej wartości) i im niższa, tym jest to bardziej widoczne. Ale o ile pamiętam, miałem tak już od 0.19.
W sumie mi to nie przeszkadza w żaden sposób.

17
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 14:27:07 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie przesadziłem. Komputery dla graczów nie potrzebują  zazwyczaj więcej niż 4GB RAM DDR3 o dużej szybkości i pamięci cache. Natomiast wystarczy wejść na allegro, bądź przejść się do marketów, by zobaczyć, że w miarę ceny sprzedawcy będą uporczywie wciskać większe ilości. Jest tak dlatego, że laik zobaczy "Jeeeeny... mój kolega to miał 4GB i mu dobrze chodzi, to jak będę miał 16GB to będę miał komputer lepszy niż w NASA."
Aby składać sprzęt, czy się jakoś szerzej o nim wypowiadać lub doradzać, trzeba mieć o nim pojęcie, znać się na nim.

Nie odbiegajmy jednak dłużej od tematu.

*dla graczy

Przesadziłeś - różnica między DDR3-1600 a DDR3-1866 są tak marginalne dla nieprofesjonalnego użytkownika, że nie opłaca się bawić w droższe pamięci. Dla gracza w większości przypadków zdecydowanie lepiej jest mieć 8GB DDR3-1600, niż 4GB DDR3-2133 ;)
Co do mojego 16GB - komp jest złożony pod pracę ;)

(przykładowe źródła: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)


A tak, co by offtop ukrócić: poleciałem sobie wczoraj na Mun dużym lądownikiem (pojazd ~200 stockowych części) + zainstalowałem NovaPunch. Przez całą misję nie miałem żadnych problemów, oprócz jednego momentu, kiedy - będąc już na orbicie Muna - chciałem przejść z widoku mapy, do widoku zewnętrznego. Zaowocowało to przywieszką na dobre 15-20 sekund. Już myślałem, że 0.21 zaliczyło u mnie pierwszy crash, kiedy raptem program zaczął z powrotem reagować (z tym, że przez cały czas freeza, czas leciał i przeleciałem w tym czasie na drugą stronę Muna).

Nowy SAS pięknie zdaje egzamin - wcześniej wyjście z atmosfery i orbitowanie takim dużym zestawem było dość kłopotliwe, teraz jest naprawdę o wiele stabilniej i bardziej przewidywalnie :)

18
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 12:59:45 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No tak, w Ram zapisują się tylko powierzchnie planet, ilość paliwa itd - czyli wszystko co jest względnie stałe, ale fizykę oblicza się natychmiast i nie da jaj się zapisać tak o

@up
Procesor dałem konktetny, a grafy nie pamiętam, a system pokazuje tylko zintegrowany badziew mimo że ta lepsza działa, pamiętam że od Radeona
No i win 7 x64

Nie, nie podałeś konkretnego, napisałeś tylko liczbę rdzeni i taktowanie. Konkretnie by było, gdybyś napisał, czy to Athlon 64 X2 6400+, czy Athlon II X2 260, czy może jeszcze coś innego.

Bzdur o RAMie  nie ma co komentować (z cyklu "nie znam się, to się wypowiem")...

19
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 12:45:07 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
AMD Athlon x2 3,2GHz(niedługo wymieniam)
10GB Ram
1GB video RAM

Dziś chyba wrzucę statek o którym mówiłem

Jak już mówicie o wydajności i podajecie config, to róbcie to tak, żeby cokolwiek z tej informacji wynikało: jaki konkretnie procesor, jaki ram, jaka karta graficzna (model, a nie ile ma pamięci, bo to NIC nie mówi), mobo i przede wszystkim system! Bo takie informacje, to - jak zauważył kolega - jak z gazetki z komputerami z hipermaketu. Czyli jedno wielkie g.

20
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 17:54:55 »
O dziwo, jeśli chodzi o płynność, to też jest lepiej - w 0.20, będąc na niskiej orbicie i patrząc na Kerbin animacja wyraźnie zwalniała. Teraz tego problemu nie widzę, a ustawienia grafiki mam nawet ciut wyższe chyba.
Dziwnie się skaluje wydajność tej gry na różnym sprzęcie  ???

21
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 17:17:15 »
Przecież chmur nie miało być w tej wersji jeszcze...

A nowy SAS przetestowałem na naprędce skleconej rakiecie średniej wielkości (~55-60 części) i działa jak ta lala - nie mam żadnych problemów :)  Ale statek budowałem od nowa, żadnych sejwów nie przenosiłem, modów też nie używam...

22
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 10 Lip 2013, 17:28:00 »
Hmn...   oficjalny serwer ksp leży od rana...  czyżby coś było na rzeczy? Bo z reguły padnięciem serwerów objawia się wypuszczenie nowej wersji właśnie  ::)

23
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 17:45:50 »
Proszę:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


A tutaj kilka zasad, jak raportować bugi.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

24
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 10 Cze 2013, 08:57:03 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Masz całkowita rację, więc pozwolę sobie się nie zgodzić - Rzadko kto wypuszcza alfę, ale żeby za nią płacić, to chyba pierwszy przypadek w historii gamingu.

A to nie wiedziałeś, że to jest alpha, zanim zapłaciłeś? No to Twój problem - trzeba czytać, co się kupuje.
A może jednak nie jesteś gamoniem i przeczytałeś, zanim kliknąłeś "buy"? No to nie marudź, bo od początku było powiedziane, że płacisz za dostęp do kolejnych wersji rozwojowych (i dodatkowo za dostęp do wersji finalnej, w niższej, preorderowej cenie).

Ludzie, jak Wam nie pasuje płacenie za alphę, to jej po prostu nie kupujcie! W czym problem??

25
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 13:48:30 »
Mam podobne odczucia, jak kolega zamb.
Generalnie nie ma co się pieklić na tempo aktualizacji, bo - co by nie mówić - kupując preorder, godzimy się na zakup produktu niekompletnego w stanie "takim, jakim jest" i nie ma co tu zrzędzić. Zapowiedzi, zapowiedziami, a cykl deweloperski rządzi się swoimi prawami i często dopiero w trakcie wprowadzania modyfikacji, okazuje się, jak bardzo są one skomplikowane w implementacji i że założone terminy nie są realne do osiągnięcia. I mając to na uwadze - przygotujcie się na więcej takich niespodzianek. A z update'u na update, kiedy całość robi się coraz bardziej skomplikowana i złożona, kolejne wersje będą dzielić coraz dłuższe okresy czasu zapewne.

Tak czy siak - surowce w ogóle mnie nie jarają. Właśnie z obawy, że oddalą całość od - może luźno pojętego, ale jednak - realizmu. Bo jak sobie to wyobrażacie? Że z powierzchni, dajmy na to, Dresa nakopiemy sobie jakiejś substancji, która będzie "paliwem" i spokojnie wrócimy sobie na tym na Kerbin? Bez sensu. No chyba, że będzie konieczność użycia jakiegoś modułu rafineryjnego na przykład, czyli założenia wcześniej na powierzchni małej bazy-przetwórni i wtedy będzie można z kopalin jakieś paliwo do specjalnych silników produkować na miejscu. Ale pewnie aż tak tego nie rozwiną.

Ja najbardziej czekam na zmiany w rozgrywce, które ją skomplikują właśnie i zbliżą do "reala", czyli jakieś modelowanie zjawisk atmosferycznych (wiatry, chmury, turbulencje, może opady atmosferyczne) i przede wszystkim efekty wejścia w atmosferę - nie tylko wizualne, jak teraz, ale mające wpływ na wytrzymałość pojazdu. No i właśnie konieczność zapewnienia Kerbalom warunków do przeżycia: przestrzeni życiowej, prowiantu, zapasów powietrza...  dopiero będzie kombinowanie! :)  Bo jak na razie latają na półroczne misje w toj-toju ::)

26
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 12:35:48 »
"Głos Kerbina" jakoś tak bardziej... po polsku brzmi. Musi być koniecznie angielska nazwa? Tak się własnego języka wstydzicie?
No ale,  tak czy siak, dobra robota! :)

A Mirosław Kerman jakoś tak nie ma co z lewą ręką zrobić wyraźnie, jakoś tak niby o biodro podpiera, niby nie...  może dorysować mu reklamówkę z biedry? :D  Bo wąs ma swojski ;D

27
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Czw, 25 Kwi 2013, 08:16:18 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
wiadomo do czego służy symbolizowana flaga?

Jakby ktoś nie wiedział, do czego służą flagi ;)


Sorry za OT, nie mogłem się powstrzymać ;D

A żeby zupełnie nie na temat było - śledzi ktoś dev blogi/oficjalne forum? Wiadomo cokolwiek o terminach dalszych aktualizacji?

28
Wideo / Odp: Schematy spalania paliwa
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 09:58:51 »
Wystarczy zajrzeć na wiki KSP - masz tam przedstawione prędkości krytyczne na różnych wysokościach dla każdej planety obecnego układu. Przy zachowaniu tych prędkości spalana jest optymalna ilość paliwa.

Dla Kerbina mamy

Wysokość (m)    Prędkość (m/s)
0                    97.3
1000            110
3000            130
5000            160
8000            215
10000            260
15000            425
32000            2250

29
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Czw, 07 Mar 2013, 08:01:49 »
A ja właśnie niecierpliwie czekam na efekty re-entry heat :)  W końcu trzeba będzie się starać podczas wchodzenia w atmosferę, a nie wchodzić jak popadnie 8)

30
Wideo / Odp: [tutorial] Na Mun i z powrotem! (4 części)
« dnia: Czw, 28 Lut 2013, 08:32:29 »
Za to teraz w demie są nóżki do lądowania :)  No i tylko jeden Kerbal w command podzie, ale za to może wyłazić na zewnątrz, czyli nie tylko można wylądować na Munie, ale też po nim poskakać ;)

Postaram się skleić nową wersję poradnika w wolnej chwili (może w ten weekend się uda?) :)

Strony: 1 [2] 3