Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rake

Strony: [1] 2 3
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 11 Maj 2016, 08:31:52 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No to to juz jest wkurzajace :(((

Silniki wylaczone, RCSy wylaczone, nie wazne czy SAS wylaczony czy nie, tak samo - Pe sie przesowa to w jedna to w druga :(

Ps. konstrukcja sztywna jak Sztywny pal Azji :)

"It's not a bug, it's a feature."
Problem znany już z poprzednich wersji i wynikający z mechanizmu opisanego przez kolegów powyżej.

2
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 01 Maj 2016, 14:04:55 »
Dotychczas spacją przełączało się tryb pracy RCS w trybie dokowania. Przestało działać?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

3
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 21 Kwi 2016, 16:42:48 »
Ja dziś z rana ściągałem ZIPa i normalnie jest oddzielne .exe 64bit.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

4
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 21:21:18 »
Konfig w sigu jest cały.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

5
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 20:20:00 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A od ilu FPS gra przestaje być komfortowa?
Może ktoś badał wydajność to się wypowie. Proszę.
Zdaje mi się że te 13-14FPS to dość kiepskawa wydajność ale nie tragiczna.

To już indywidualna kwestia dla każdego. No i zależy, w co się gra/co się w tej grze robi. W Kerbalach przy tych 14 FPS mogłem sobie w miarę spokojnie zadokować, ale to czynność, którą można robić bez pośpiechu i do skutku. Przy lądowaniu na Munie już by tak fajnie nie było.

W dynamicznych grach/symulatorach jak dla mnie do wyczucia maszyny potrzebne jest minimum stabilne 40FPS (na przykład w Richard Burns Rally wejść dobrze w zakręt bokiem poniżej 40FPS to loteria była).

6
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 18:13:40 »
Dorwałem prerelease od kumpla ^^  Na 1.0.5 (32b) przy mojej stacji orbitalnej (coś koło 500 części chyba) komp jest w stanie wygenerować 13-14 FPS. Na 1.1 (64b) jest 24 FPS.
Skok wydajności o 66% - brawo! :)

7
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 30 Mar 2016, 11:00:26 »
Yhhhh, nieładnie, że stimowcy mają dostęp do bety, a klienci bezpośredni nie...

8
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 29 Mar 2016, 17:48:09 »
Z R9 290 miały być problemy?
A konfig widzę podobny do mojego - to dobrze wróży :)

9
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 23:56:22 »
@ShookTea

"QA" to Quality Assurance, czyli kontrola jakości. Przy programowaniu QA to po prostu testerzy, którzy wyłapują błędy, tworzą raporty i przekazują je programistom.

10
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 17:14:10 »
Zainstalowałem patcha wczoraj i z przyjemnością potwierdzam dużą poprawę w optymalizacji. Sprzęt ma dobry, ale gram na dość wykręconych ustawieniach w 1920*1200 i blisko Kerbina zawsze miałem odczuwalny spadek FPSów, nie ważne jaki pojazd był w użyciu (sam Kerbin mocno obciążał). Teraz jest o niebo lepiej - nawet nie odpalałem żadnego frapsa, ani nic, ale na oko widać, że ilość FPSów skoczyła znacznie. Dobra robota :)

11
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 17 Gru 2013, 21:50:39 »
Zgadza się - wyszło i o dziwo download idzie jak burza! Jestem w ciężkim szoku, niecałe 5 minut i jest  8)

Za godzinkę siądę do testów.  I znowu zdobywanie Muna i Minmusa od nowa  ::)
Ale tym razem w końcu jest sens założenia stacji orbitalnej na Munie i mam zamiar to zrobić :)

12
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 12:34:53 »
Kilka postów wyżej masz ten sam link.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalk 4


13
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 17:31:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wiesz, tutaj można o tym dyskutować, ponieważ ludzie z PWN dopuszczają tą formę:
Cytuj
Broń ma znaczenie kolektywne i oznacza ogół uzbrojenia. Stosunkowo często jednak chcemy pisać o różnych rodzajach broni i wówczas formy liczby mnogiej okazują się użyteczne, por. cytaty z Korpusu Języka Polskiego PWN: „Gdy jakieś państwo testuje nowe bronie, zawsze chroni miejsce badań tak, by nikt niepowołany nie miał do niego dostępu” (Focus), „Rewolucja naukowo–techniczna, eksplozja demograficzna i bronie masowej zagłady sprawiły, że przyszłość cywilizacji ludzkiej zawisła od tego, czy narody potrafią ułożyć wzajemne stosunki z wyłączeniem dominacji wojny” (Miesięcznik Literacki), „Niektórzy autorzy wyposażają pozaziemskie istoty w fantastyczne bronie niszczące” (Longin Pastusiak, Czy nastąpi koniec świata?).

No niby można, ale (według źródła, które sam przytoczyłeś i które znam) jest to forma, która już wychodzi z użytku, a nawet gdy była używana, to bardziej w znaczeniu broni, jako formacji wojskowej, niż broni w sensie oręża. Lub - jeśli już - w celu podkreślenia mnogości rodzajów uzbrojenia, co tutaj też nie ma raczej miejsca. Takimi formami są też "patrzałem", zamiast "patrzyłem" i "mleć", zamiast "mielić". Niby poprawne, ale trącą archaizmami poważnie.

Tak czy siak - na tamten temat można sobie deliberować, ale na ten
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
...dopuszczają formę
już nie: tę formę i na pewno nie inaczej. 

Mogę pomóc z korektą, jak coś :)

14
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 15:35:38 »
Jak dla mnie - tryb kariery może być bardzo ciekawy. Szczególnie, że będzie wnosił (bo nie wierzę, że nie) aspekt ekonomiczny. W końcu trzeba będzie pogłówkować, z czego i jak dużą rakietę się buduje, a nie budować jak ja teraz - dwustuczęściową rakietę do lotu na Mun, którą przy odrobinie wprawy bym i na Dunę doleciał  :P  No i w końcu będzie wymierny sens konstruowania odzyskiwalnych członów rakiet i samolotów kosmicznych :)

Ale najbardziej czekam - i to od kilku update'ów już - na jakieś odwzorowanie mechaniki wejścia w atmosferę (więcej, niż tylko wizualne). W końcu powrót na powierzchnię Kerbina byłby jakimś wyzwaniem, a nie "byle wcelować" ;)  Ale coś czuję, że jeszcze dłuższy czas się nie doczekam...

15
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 07 Sie 2013, 10:03:53 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
  • Tygodniowe wieści od deweloperów (o tym jak przebiegają prace nad nową, niesamowitą funkcją gry)
  • Jak wyglądałoby życie na Kerbinie, gdyby Kerbale posiadały bronie?
  • Ile Kerbalskich istnień uratuje Thunder Aerospace?
  • Przegląd społeczności


Liczba mnoga od słowa "broń" nie brzmi zbyt elegancko. No chyba, że piszesz w staropolskim (starokerbalskim?) ;)

Strony: [1] 2 3