Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rafal3920

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31
91
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 00:31:03 »
Schulze13 ma racje, Lepiej zrobić tak jak ja zawsze robię stacje: moduł i do niego zadokowany od startu moduł dokujący z RCS-ami, bateriami, silnikiem i resztą, i to poźniej jakiś wygląda a nie narąbane wszystko jak leci

92
Dyskusje o modyfikacjach / Re: KerbTown - Nazwij miasto! ankieta
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 00:23:53 »
Mój brat się w wypowie w tej sprawie:

Cześć wszystkim!
Mogę coś pomóc jak trzeba, bo trochę znam się na blenderze.
Rafal3920 stwierdził że ma być wieża CN (coś w tym stylu)...
Problem jest takowy że to ma nie ladżyć kompa,  a co za tym idzie to wygląda słabo :/
Obecnie wygląda to tak:

To na razie jest projekt wstępny, czyli jak trzeba coś zmienić to nie ma z tym problemu.
Kolory są nadane w blenderze i nie wiem czy będą jak się postawi to w kerbalach... Jeżeli nie, to mogę spróbować zrobić tekstury.


Co do tematu, to na brzegu proponuje latarnie morską i ewentualnie jakiś port...
Można by jeszcze zrobić ze 6 prostych modeli wieżowców i wkleić je po kilka razy obok siebie, tylko że w randomowej kolejności i w różnej rotacji. Da to efekt wielkiego miasta i nie będzie to źle wyglądać, a jeśli będą proste (koło 20-40 kwadratów + prosta tekstura) raczej nie powinno ladżyć...

Jak coś trzeba to mogę robić jakieś modele. Lepsze niż wieża wyżej, albo słabsze jeżeli będzie ciąć...

Pozdrawiam
QuisPL

93
Wyzwania / Odp: Przetarg na Polski skafander kosmiczny
« dnia: Sob, 21 Wrz 2013, 22:36:01 »
No i pierwszy skafander kosmiczny gotowy, zrobił go mój brat w Gimpie w jakieś 2 godziny, czekam na opinie i co do poprawy (narazie tylko chyba poprawienie mapowania)






Pliki do pobrania:
EVASuit1


EVAHelmet1


EVASuitNormalMap


Należy wrzucić do folderu GameData/UniverseReplacer/Textures/Kerbals a następnie nadać takie nazwy jak powyżej, Jeśli chcesz mieć to samo w kabinie to zrób kopie i zamiast EVA napisz IVASuit1 i IVAHelmet1

94
Dyskusje o modyfikacjach / Re: KerbTown - Nazwij miasto! ankieta
« dnia: Sob, 21 Wrz 2013, 22:05:10 »
Może mój brat coś zrobi, jakich budynków potrzeba?

95
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 23:09:29 »
Mam dość mocnego kompa więc jak wszystkim będzie się cięło to mogę jeszcze coś dodać

96
Poproś o pomoc / Odp: Łazik...jak?
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 17:41:58 »
Na minimusie mają kółka nie wytrzymać?

97
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: F.I.S
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 16:00:23 »
Sam buduje bazę na minimusie, tym razem bez dokowań poziomych jak na dunie, ale pomysł równie imnowacyjny.
Życzę ci powodzenia w twojej

98
Inne gry / Odp: Ciastka
« dnia: Śro, 18 Wrz 2013, 21:18:25 »
TO JEST ZŁA GRA!
mam już ponad 1mln/s i dalej cisne!

99
Samoloty / Odp: Dwupłatowiec by pawler92
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 16:08:41 »
Fajnie wygląda, wreszcie ktoś prócz mnie zrobił dwupłatowiec. Jak ze sterowaniem? Nie ma statecznecznika poziomego, to przeszkadza?

100
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 17:46:39 »
Kiedyś grałem na trybie historycznym(czyli utrudniony arcade) i niestety główną bolączką był bardzo długi okres oczekiwania na bitwę(nawet 15 minut), trybu "symulacji" nie grałem bo nie udało mi się ukończyć samouczka w tym trybie(ale wystartowałem!). Tryb arcade jest tylko dla relaksu między historykami albo dla dzieci z ADHD bo jest banalna, można grać używając tylko myszki i LPM
Ciekawa ale nie wiem jak będą wyglądać bitwy czołgi vs statki. Statki vs samoloty raczej łatwo zrobić, czołgi vs samoloty... no cóż, trzeba będzie bardzo podkręcić artę p-lot bo w rl raczej była tylko do ozdoby (chodzi mi o samobieżne) ale czołgi i statki? Nie mam pojęcia!

101
Samoloty / Odp: Duży, wielki, największy... czyli samolot by pawler92
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 15:05:30 »
Można go opisać tylko jednym słowem DUŻY
Ile ma części?

102
Poproś o pomoc / Re: Łazik...jak?
« dnia: Pią, 13 Wrz 2013, 22:08:10 »
Daj koła i RTG, bo z panelami słonecznymi są bugi, do transportu polecam mod subassembly manager, robisz rakietę i podpinasz łazik jak zwykłą część

103
Wyzwania / Odp: Przetarg na Polski skafander kosmiczny
« dnia: Śro, 11 Wrz 2013, 16:06:45 »
Tuż obok butów są

104
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Wto, 10 Wrz 2013, 17:02:47 »
Teoretycznie tak ale są 2 problemy:
- Przy meduzie mam 0,5fps-a więc odpada
- Musiał bym uzbroić te cięższe jednostki a to trochę zajmie
No ale pomysł niezły, pomyślę, może jak będę miał garnizon na minimusie to zrobię filmik

105
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 22:20:37 »
1 flota doczekała się kolejnych dwóch pojazdów i wznowiono budowę trzeciego, pierwszy z nich to

Lekki Torpedowiec Sęp




Sęp jest to ultralekki torpedowiec przenoszący 4 torpedy, każda z nich ma Dv ponad 1000m/s więc siła uderzenia taką torpedą jest olbrzymia. Można go wyposażyć także w wyrzutnie Hunter x5. Jego wadą jest nadsterowność która nie przeszkadza bo torpedy posiadają zaawansowane systemy sterowania


Średna Fregata Czapla




Fregata Czapla jest to jednostka wsparcia Rakietowego i torpedowego lub artyleryjskiego. Posiada 20 slotów S na kadłubie, 6 na bokach oraz 2 zaczepy na wyrzutnie z przodu. W kabinę wbudowany jest celownik manualny oraz 2 karabiny 8,8mm. Praktycznie nie posiada pancerza i jest niezbyt zwrotny jednak ma on działać w 3 rzędzie natarcia zachowując dystans od przeciwnika. Załoga składa się z 5 osób (przydział tak jak na meduzie)

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31