Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rafal3920

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31
61
Dyskusje ogólne / Recenzja Kerbali w CD-Action
« dnia: Sob, 19 Paź 2013, 19:09:29 »
W nowym egzemplarzu CD-Action (Ukaże się 22.10.2013) znajdzie się recenzja Kerbal Space Program, jeśli kogoś to interesuje to polecam kupić

Może byśmy tu podyskutowali o tym co jest dobre a co złe w kerbalach a potem porównalibyśmy nasze spostrzeżenia z tym co będzie w recenzji?

Źródło: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

62
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 19:10:20 »
Update wg mnie jest na wieki +! Nowym graczom badania pokażą po kolei wszystko a doświadczonym da wyzwanie i motywację(nie byłem jeszcze dalej niż Duna mimo że mam statek pozwalający opuścić oddziaływanie słońca)

63
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 15:57:43 »
No to czekamy do jakiejś 20-21 bo o ile dobrze pamiętam to o tej godzinie wychodzą updaty

64
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 19:18:42 »
Ja może nakręcę jakiś poradnik jak zrobić prosty model. Teraz będę miał dużo czasu to zbytniego problemu mi to nie zrobi  :) Budynki muszą być na tyle proste że wystarczą podstawy

65
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 13 Paź 2013, 17:02:54 »
to będzie spory update, nie mogę się już go doczekać!

O badania się nie martwcie, jeszcze będzie sporo zmian zanim wyjdzie Beta, a co dopiero pełna wersja

66
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: 40 lat minęło...
« dnia: Sob, 12 Paź 2013, 14:55:07 »
Za zacząłem grać do 0.7 i grałem do 0.11 albo 0.13 czyli kawał czasu temu, potem powróciłem do kerbali w 0.18

67
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 12 Paź 2013, 12:18:06 »
Czyli Update już naprawdę niedługo!

68
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!
« dnia: Pią, 11 Paź 2013, 20:16:18 »
Mam 2 pytania:

1. Jeden Mesh, jeden materiał...
Czyli, po ludzku, na jeden obiekt może przypadać tylko 1 materiał... Czyli na każdy kolor musi przypadać inny obiekt. Nie ma innej możliwości? Jeszcze można dodać teksturę i odpowiednio ją dopasować, ale to trochę roboty...

2. Czy na każdy materiał mam nadawać jakąś teksturę czy wystarczy sam kolor? Bo przy 3 teksturach to raczej nie ma co szaleć xD

69
Inne gry / Odp: Defect SDK
« dnia: Śro, 09 Paź 2013, 13:55:30 »
Bardzo ciekawie się zapowiada, już zapisałem się alfatesty, no ale ingwden ma rację, bezczelnie skopiowałeś

70
System Mun Ear

Firma Keserb S.A. stworzyła własną propozycję do bazy PMB, jednak w przeciwieństwie do innych postawił na prostotę. System składa się z Nadajnika na Munie i 3 satelit geostacjonarnych wokół kerbinu

PMB Mun Ear




Antena posiada Nadajnik C88 służący do komunikacji PMB-KSC oraz 8 mniejszych anten do sterowania łazikami, połączeniami między modułami bazy i do udostępniania darmowego Wi-Fi wokół bazy. Stała komunikacja wymaga zewnętrznego zasilania ale wszystkie podstawowe systemy i oświetlenie są utrzymywane dzięki generatorowi RTG w Kabinie
Załogę stanowią 2 osoby: Dowódca-Koordynator i Informatyk.

Mun Ear Satelites
[/b]
Drugą częścią systemu są 3 satelity umieszczone na orbitach geostacjonarnych, wszystkie zostały wysłane jednym lotem. Każda satelita jest w stałym połączeniu z pozostałymi dwoma a dwie z nich są w zasięgu nadajnika




Mam nadzieję że się podoba, niestety z powodu buga antena spadnie z jakichś 30m ale pierwsze zdięcie i Kadaf uważają że antena przetrwa ten upadek
Link: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

71
Czyli wszystko dobrze, czekam aż wszystko będzie gotowe pod budowę i zastanawiam się jak to wyjdzie

72
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Forum Duna Base
« dnia: Nie, 06 Paź 2013, 10:45:30 »
Forumowa baza na dunie? Mun rozumiem bo wylądować 200m od bazy to nie problem ale trafienie nawet 3 km od bazy na dunie łatwe nie jest, poza tym czas jest chyba nieco za krótki by dopracować wszystkie szczegóły- jeden błąd i masz dzień w plecy. Kolejnym problemem jest to że wielu graczy nie potrafi dolecieć na dunę(mogę podesłać moją rakietę, wynosi na nią 40t i jeszcze paliwo zostaje) więc jest ograniczenie. Na koniec zostają bugi na Dunie(czyt. co się stało z moją bazą). No ale może znajdzie się kilku optymistów którzy będą chcieli to zrobić. Ja popieram wszystkie formy integracji ale sam raczej nie wezmę udziału.

73
Poproś o pomoc / Odp: mechjeb 2.0.9 jak leciec na dune
« dnia: Sob, 05 Paź 2013, 14:58:22 »
Co jest trudnego w prowadzeniu łazika? Obracasz się i trzymasz "W", ewentualnie coś kładziesz na tym klawiszu.

74
Temat jeszcze żyje? Narazie mamy remis jeśli chodzi o głosowanie

75
Modyfikacje / Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
« dnia: Pią, 04 Paź 2013, 17:09:37 »
Bardzo fajny ten mod, chyba przemaluję swoją flotę, a napewno pomaluje te statki które jeszcze nie poleciały

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31