Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rafal3920

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31
46
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modem MechJeb
« dnia: Nie, 10 Lis 2013, 09:24:24 »
Jestem pewny że kiedyś ten problem był i go rozwiązali. Trzeba było zmienić coś w plikach MJ albo kliknąć na nią bezpośrednio w labie, jeśli tam jest

47
Poproś o pomoc / Re: Problemy z kółkami w 2.2
« dnia: Nie, 10 Lis 2013, 09:17:36 »
1. Dokładniej, w jaki sposÓb, które kÓłka itd.
2. ORTOGRAFIA! Nie jestem wielkim obrońcą ortografii, jestem dyslektykiem a twoje błędy walą po oczach!
3. Interpunkcja!

48
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Sob, 09 Lis 2013, 21:51:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
GW, jest klasykiem sc-fi, ale nie do końca wiem dlaczego.
Zauważyłeś że większość filmów w większym lub mniejszym stopniu wzorowanie są na GW?

49
Masz win Xp i podmieniłeś wszystkie foldery?

50
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 05 Lis 2013, 21:16:19 »
No no, jeśli to wyjdzie przed świętami to jest nieźle!

51
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!
« dnia: Pią, 01 Lis 2013, 21:16:10 »
Jeszcze jedno pytanie,
czy Materiały mogą być lekko przeźroczyste lub mogą być lustrami? Nie wiem czy unity obsługuje przeźroczystość i odbicia...

Pytam bo robię hotel z basenem i potrzebuje jakoś zrobić wodę

52
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Czw, 31 Paź 2013, 22:39:22 »
Napewno sprawdze kiedyś tego moda. Mam nadzieję że kiedyś będzie można grać stabilnie bo chciałbym wytstować moją flotę w praktyce :)

53
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Pytanie dla dobrego informatyka
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 19:25:36 »
W plikach .h NIGDY nie dajemy funkcji, tylko deklaracje!

54
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 13:42:10 »
Fajny pomysł ale ostatnio jest mało projektów, może lepiej wybrać nie z danego działu a ogólnie?

55
Keserb S.A wziął sobie do serca wady pierwszego TransMun i postanowił wysłać zmodyfikowaną wersję 1.1
Ogólny Design się nie zmienił




Dodano tylne oświetlenie, minimalnie poprawiono zawieszeni i dodano 2 mocne żyroskopy. Teraz skręcanie z włączonym SAS jest w pełni bezpieczne (o ile SAS pozwoli skręcić). A przy blokadzie tylnych kół (klawisz 3) zjazd nawet z niemal pionowego zbocza jest bezproblemowy
Ważne: przed rozpoczęciem jazdy zmień miejsce kontroli na dok z przodu!
Link
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

56
Samoloty / Odp: Świetnie latający, nowiutki myśliwiec by pawler92
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 16:03:13 »
Nie mam jak sprawdzić jak lata, ale design jest świetny, jeden z najładniejszych samolotów na forum. Powodzenia w następnych samolotach

57
Firma Keserb S.A. Zbudowała niedawno łazik krótkiego zasięgu, jednak ze względu na ograniczoną ilość części musiał zostać przebudowany i nie spełniał wymogów, jednak gdy powstał przetarg łazika dalekiego zasięgu postanowiono przebudować go oraz wysłać na Mun!




Dzięki generatorom RTG jego zasięg jest nieograniczony, jest w stanie wjeżdżać pod niemal każdą górkę dzięki 6 kołom terenowym a wbudowany w kabinę moduł SAS utrzymuje go w poziomie (zazwyczaj). Skrętne są tylko przednie koła, ale wszystkie 6 jest napędzane.
Załoga to 1 kerbal ale można ich przewozić aż 12 + jakiś sprzęt.

Link: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

58
W pierwszym poście jest link

59
Poproś o pomoc / Odp: Jak wgrać tekstury
« dnia: Pon, 21 Paź 2013, 19:54:18 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie wiem jaki filmik widziałeś, poszukaj które ci się podobają, jak dostanę się do komputera to napisze których ja używam

60
Poproś o pomoc / Odp: Jak wgrać tekstury
« dnia: Pon, 21 Paź 2013, 19:32:10 »
Zapewnie zrobiłeś to co ja: ściągnąłeś tylko plugin, tektury trzeba ściągnąć osobno

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31