Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rafal3920

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31
421
Stacje kosmiczne / Projekt "Hellas"- Stacja Kosmiczna "Ares"
« dnia: Pon, 04 Lut 2013, 17:30:00 »
Wstęp
Projekt "Hellas" ma na celu zbudowanie bazy na Dunie a następnie (Prawdopodobnie) rozbudowanie jej do kolonii. Projekt ten składa się z 3 operacji:
-Operacja "Ares"-budowa stacji kosmicznej na orbicie Kerbinu (co najmniej 6 misji, + misje zaopatrzeniowe)
-Operacja "Hermes"- wysłanie bezzałogowej sondy na Dunę (operacja ukończona, Galeria: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
-Operacja "Prometeusz"- Budowa bazy na Dunie (co najmniej 10 misji + misje zaopatrzeniowe)
Historia Projektu:
dzień 0
-Rozpoczęcie projektu.
-Start modułu dowodzenia stacji "Ares", rozpoczynający operację "Ares"
Dzień 1
-Ustabilizowanie się orbity "Ares"-a na orbicie ok 154Km
-Start, kilka prób dokowanie i dezorbitacja modułu Energerycznego
-Rozpoczęcie operacji "Hermes"
Dzień 146
-lądowanie "Hermes"-a na Dunie
Dzień 147
-Start modułu badawczego stacji "Ares"
-Udane dokowanie Modułu badawczego!

Stacja Ares
Moduł dowodzenia:

Moduł badawczy:

Po połączeniu:

Dane:
Orbita 154-155km
Załoga 16 (docelowo 30) 4 aktualnie na orbicie
Paliwo: brak (docelowo 5 lub 6 zbiorników Rockmax)
RCS: 1 duży zbiornik (docelowo ponad 10)
Zasilanie 1 mała bateria ( docelowo 10 dużych baterii i kilka małych)
Panele słonecznie: 2 duże i 8 nieruchomych (docelowo powyżej 12 dużych)
Galeria:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Temat będzie rozwijany jak zadokuje następne części.


Aktualizacja
dzień 147
ponowny start modułu energetycznego
dzień 148
dokowanie modułu energetycznego

Baza po dokowaniu



łącznie jest już 10 dużych paneli
łączny zapas prądu wzrósł do 5300
doszło także 3 nowych załogantów
jeden dołączył do boba i załogi modułu badawczego, drugi przeszedł do sterówki modułu badawczego i stamtąd pilnuje działania paneli, a ostatni dołączył do jebediacha i razem z nim dowodzi stacją.
Dokonałem też pierwszego tankowania stacji(paliwo do rcs)

galeria
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


kolejna aktualizacja

Dzień 148
Dokowanie kolejnych 2 modułów: Mieszkalnego oraz dokowego

Mieści się już 30 kerbali, na orbicie aktualnie mieszka 10-ciu

Niedługo zostanie dodany ostatni moduł- paliwowy jednak po ostatnich testach sądzę że wykonam 6 lotów aby zadokować cały (6 pomarańczowych zbiorników, 12 dużych zbiorników RCS)
Dlaczego 6 lotów?

a oto efekt urwania jednego z silników:


422
Poproś o pomoc / Odp: Kąt skrzydeł
« dnia: Pon, 04 Lut 2013, 16:17:12 »
No mnie właśnie o takie chodziło.

423
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Nie, 03 Lut 2013, 20:19:30 »
No wiadomo, ale nie ma się co rozpisywać bo i tak zarabią inaczej.

424
Poproś o pomoc / Odp: Kilka ogólnych Pytań
« dnia: Nie, 03 Lut 2013, 20:14:37 »
da się ale nie można ustawić symetrii większej niż 2. Założę się że zrobiłeś łazika w hangarze i teraz chcesz zrobić rakietę.

425
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Nie, 03 Lut 2013, 18:10:49 »
W rzeczywistości więcej satelit jest raczej cywilnych. Misji cywilnych powinno być więcej ale państwowe były by obowiązkowe. Pamiętaj też o np samolotach które te firmy by zamawialy

426
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Nie, 03 Lut 2013, 14:02:39 »
Zastanawiałem się trochę nad kampanią.  Gdybym ja ją robił to wyglądała by następująco:
-dzieliła by się na 2 części: właściwą kampanię i tryb wyzwań, były by od siebie niezależne.
-tryb wyzwań byłby pozbawiony jakiejkolwiek fabuły i ekonomii(prócz ograniczeń kasy w niektórych wyzwaniach), byłby to szereg misji odblokowywanych po kolei.
- kampania właściwa miała by rozbudowę bazy, badania, ekonomię itd
misję przyjmowało(lub odrzucało) od różnych firm(kerbal TV, jakieś placówki badawcze itp.)
za każdą misję otrzymywało by się pieniądze, a za niektóre również miesięczne wynagrodzenie(wyprowadź na orbitę 120-150km odchyloną o max 10 stopni od równika satelitę bezzalogową wyposażoną w to, tamto, i owamto to dostaniesz 30 tysięcy a za każdy miesiąc na orbicie dostaniesz dodatkowo 1,5 tysiąca + jakaś tam fabuła) Za wykonanie x misji dostajesz misję od państwa za ukończenie której dostajesz dotacje i dostęp do ulepszeń i technologii.

Ale pewnie i tak zrobią inaczej.

sorry, scalcie bo nie zauważyłem że poprzednia odpowiedź jest moja

427
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie
« dnia: Sob, 02 Lut 2013, 14:33:23 »
wątek trochę nieaktualny, ale dołączam się do prośby. Mam projekty bazy na dunie, ale muszę wykonać dotankowanie bo nie dolecę. Próbowałem dokować 1 z 5 modułów bazy kilka razy , zbliżałem się do bazy na niecałe 500m ale zaczynałem się oddalać.

428
Wygląda swietnie! Ma jakąś tam siłę ognia, ale udało ci się coś ustrzelić? Jakiś wrak albo makietę? Ja próbowałem zrobić rakiety ale mi nie wychodziło(jakbym miał dłuższy ogon to sam bym się zastrzelił:)) Jak je stabilizujesz? Ja mam tylko nie testowany pomysł na działo samopowtarzalne, może kiedyś coś z tym zrobię.

p.s.
Na pewno żaden nie zginął? Ostatnie zdięcie z galerii pokazuje coś innego

429
Gotowe poradniki / Odp: Opis Kerbalowych części
« dnia: Pią, 01 Lut 2013, 17:51:04 »
ale te silniki nawet na pełnej mocy się nie przegrzewają. Wg mnie one powiększają moc silników odrzutowych

430
Inne / Odp: Plan badawczy Oktopus, "Julia i Julian"
« dnia: Pią, 01 Lut 2013, 14:04:15 »
No niezła wyprawa! Ciesz się że można przyspieszać czas! Mam tylko jedno pytanie: jak zrobiłeś tą mapę, przydała by mi się taka do lądowania na Dunie.

431
Poproś o pomoc / Odp: kilka pytań do doświadczonych graczy.
« dnia: Czw, 31 Sty 2013, 21:59:04 »
dzięki za pomoc, myślałem że grawitacji na eve jest minimalnie wieksza od tej na kerbinie, ale skoro aż 2 razy wieksza to nie dam rady nic tam zrobić, przy moich umiejętnościach. Niedługo zapewne wyśle sądę i dowiem się wszystkiego czego jeszcze potrzebuje. Co do moda, nie dokładnie o tomi chodziło ale lepszy rydz niż  nic. Jutro go sprawdze i napisze czy się przydał( na 90% tak) Główny pojazd aby [ściśle tajne] i tak będzie potrzebował innego zródła napędu, a inne będą zasuwać na ksenonie bo znając mnie spudłuję o ponad 50km :) . Temat do zamknięcia!

edit
Mod się przyda!

432
Poproś o pomoc / kilka pytań do doświadczonych graczy.
« dnia: Czw, 31 Sty 2013, 18:56:43 »
Mam kilka(mam nadzieję że prostych) pytań. Mam zamiar zbudować bazę na innej planecie. na początek miał być minimus ale okazało sięże niema tam   atmosfery i spadochrony nie działają. Poszczególne części mają być zarzucane właśnie na spadochronah. No i tu się pojawia pierwsze pytanie: gdzie lepiej lądować na dunie czy eve? eve. ma gęstą atmosferę co może pomóc, ale duna ma mniej gęstą atmosferę co utrudni lądowanie ale ma mniejszą grawitacje. Moduły będą ciężkie a potem trzeba je będzie trzeba przesunąć do modułu paliwowego (będzie najcięższy więc wszystko wybuduje wokół niego)
więc gdzie będzie lepiej?
drugie pytanie to czy znacie jakiś dobry mod na transport naziemny(chodzi głównie o lepsze koła)

edit
która planeta ma więcej płaskich terenów, bo jak wyląduje na ostrym zboczu to nic nie zbuduje

433
a zwiększyłeś ciąg shift-em?

434
Łaziki / Odp: Bezzałogowy łazik księżycowy "Auraxis 2"
« dnia: Czw, 31 Sty 2013, 16:23:23 »
Każdy gaz szlachetny (w tym ksenon, neon, hel itd) świeci się po "podłączeniu" pod prąd. Dokładnie nie wytłumaczę bo jak miałem to na fizyce, to byłem chory

435
Obsługa techniczna / Odp: Jak zainstalowac mody?
« dnia: Czw, 31 Sty 2013, 14:08:59 »
Wszystkie mody są darmowe. Inaczej stają się nielegalne. Mówi o tym umowa licencyjna która pozwala modyfikować i udostępniać zmodyfikowane pliki dopóki nie czerpie sięz  tego korzyści materialnych. W technikum informatycznym jednak można się czegoś przydatnego nauczyć :)

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31