Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rafal3920

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31
406
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Naukowa Zeus
« dnia: Pią, 15 Lut 2013, 15:29:32 »
mały moduł z 2 solarami starczy, większy trudno zadokować (mnie się udało :) )
A co to jest za mod, ten statek na dole?

407
Poproś o pomoc / Odp: Uniwersalna cysterna
« dnia: Pią, 15 Lut 2013, 15:26:53 »
dołączam się do proźby, ja się kilka dni męczę i nic.

408
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: MechJeb - za, czy przeciw?
« dnia: Czw, 14 Lut 2013, 20:34:22 »
Ją go nie używam bo jedyne z czym mam problemy jedynie z budową odpowiedniej rakiety.
Reszta to quicksave i próby aż do skutku. No ale te wszystkie statystyki są przydatne

409
Stacje kosmiczne / Odp: KSStation 1
« dnia: Wto, 12 Lut 2013, 21:53:24 »
Bardzo ładna stacja, ale pamiętaj o aerodynamice, zakładaj jakieś stożki itd, przy małych projektach to nie jest problem, ale przy większych może stanowić problem.
P.S.
Jeśli to będą pomarańczowe zbiorniki to będzie to dla ciebie mordęga, mnie nadal się nie udało wynieść mojego modułu paliwowego, ale chyba mam pomysł jak to zrobić.

410
Wg mnie najlepiej żebyś wykorzystał opcję podpisu, i tam się chwalił się swoimi osiągnięciami, a dodatkowo galeria

411
Samoloty / Dwupłatowiec Akrobatyczny CW-1
« dnia: Wto, 12 Lut 2013, 21:06:42 »
Projekt Hellas trwa, wykonywane są kolejne loty, naukowcy rozwiązują kolejne problemy, ale jednego problemu nie przewidziano- Pieniądze, Kasa szybko się kończyła a moduł paliwowy do stacji Ares nadal nie był zadokowany! Na szczęście w nieoczekiwanym momencie została złożona do KSC niespodziewana propozycja- Zrobić samolot akrobatyczny w starym stylu jednak ze wszystkimi nowinkami technicznymi.
Szybko został stworzony projekt CW-1 (cywilny, wielopłatowy)
jest bardzo zwrotny i ma 2 silniki odrzutowe, Wbrew zasadom silniki Turbo zostały zastosowane w projekcie cywilnym, są 2 takie. Jego jedyną wadą jest dość mały zapas paliwa, jednak zazwyczaj samolot nie będzie oddalał się od lotniska więc nie ma problemu.
Ma wszystkie zabezpieczenia, które używano 2 razy:
pierwszy raz był testowy, a drugi zadziałał przy lądowaniu, do czego nie był zaprojektowany, mimo to się udało.
Oto fotki:






412
Obsługa techniczna / Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« dnia: Pon, 11 Lut 2013, 20:47:56 »
ja mam xp i 2gb ramu a chodzi mi dobrze, miałem tylko 2 crashe, raz tak po prostu, a raz zrobiłem za dużą rakietę. Ale poza tym działa dobrze

413
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Bazy i kolonie
« dnia: Pią, 08 Lut 2013, 19:33:21 »
Ja buduje wielki spychacz, i nim będę przesuwał moduły, ale narazie nie mogę wynieść na orbitę modułu paliwowego na stacje kosmiczną. Robię bazę na Dunie i bez międzytankowania nie dam rady.
A mi pamiętaj że doki muszą być na tej samej wysokości.

414
Propozycje & Uwagi / [Odrzucone] Licznik znaków.
« dnia: Czw, 07 Lut 2013, 21:27:03 »
Chciałbym zaproponować małą ale przydatną rzecz . Otóż przy tworzeniu nowego wątku istnieje limit znaków, jednak nie wiadomo ile znaków zostało do końca. na forum innej gry pod postem jest napisane ile znaków z ilu wykorzystano. Nie jest z tym dużo roboty a przy większych wątkach może się przydać.

415
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Śro, 06 Lut 2013, 22:51:46 »
w zwykłym C, albo C#, niestety nie porobię modów. A co do mojej "znajomości", ja umiem tylko totalne podstawy, Potrafię zrobić co najwyżej jakiś średnio zaawansowany kalkulator.
Do KSP brakuje mi jeszcze jednej, drobnej ale satysfakcjonującej rzeczy- Sas-a który utrzymuje satelitę względem ustawienia na sztucznym horyzoncie, t.j. że satelita zawsze jest obrócony w kierunku planety, niby nic, ale fajnie mieć satelitę z anteną w kierunku Kerbinu, i nie trzeba by korygować kierunku przy ustawianiu orbity.

416
Statki kosmiczne / Odp: Galileo (sonda)
« dnia: Śro, 06 Lut 2013, 21:27:01 »
Bardzo fajna, mam nieco podobną na powierzchni Duny. Ale domyślam się że prąd się kończy w momencie włączenia silnika.

417
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Śro, 06 Lut 2013, 20:16:18 »
a co będzie z tymi skałami? jakieś laboratoria? Fajnie by było gdyby dali takie, wysyłało by się takie w kosmos, a nie ustylizowane i opanowane elektroniką moduły mieszkalne :)

418
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Śro, 06 Lut 2013, 13:42:25 »
Dużo bardzo ciekawych, niewielkich zmian które uprzyjemnią grę. Wiadomo kiedy będzie?

419
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Wto, 05 Lut 2013, 17:30:32 »
Ja się uczę c++ i wg mnie(nie widziałem kodu kerbali) nie będzie dużo grzebania w tych plikach, to wszystko to edycja skryptów std. (lub ich odpowiedników w C) która nie zabierze dużo czasu. Fabuła nie będzie miała raczej zwrotów akcji i wyborów moralnych tylko kerbalowe odpowiedniki "pójdź, przynieś, pozamiataj"

edit
i jeszcze zrobienie sktyptu misji, który później byłby kopiowany i nieco edytowany(coś w rodzaju matrycy)

420
Poproś o pomoc / Odp: Kąt skrzydeł
« dnia: Pon, 04 Lut 2013, 18:26:25 »
no tak jak mówiłem, wszystko się zmnienia zależnie od kąta. takie jak dałeś mają mniejsza siłę nośną, ale polepszenie sterowanie.

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31