Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rafal3920

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31
346
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Wto, 12 Mar 2013, 10:19:24 »
Fajne wieści, co do dużych kół, sądząc po ich budowie nie będą skrętne, ale te od samolotów też nie, a da się skracać.
Mam 3  pytania:
1. Co z tymi małymi kólkami.
2 . Data premiery to dalej- jak to powiada bilzzard- "when it's done"
3. O co chodzi z tym warsztatem? Że będzie można zapisać sobie tam jakiś moduł/rakietę nośną a. przy budowie ją wyczytać.

347
Inne / Odp: Robot manipulacyjny
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 19:33:41 »
O ile dobrze zrozumiałem to komputery by wytrzymały nawet z 400 elementami, gorzej z manewrowaniem i stabilizacją tego wszystkiego.
Co do dźwigu naziemnego to lepiej(przynajmniej wg mnie) było by zrobić "mobilny żuraw" z modem na wyciągarki.

348
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 19:04:10 »
Co do cofania masz przecież ctrl + Z(sorry za błąd, niewiem jak go zrobiłem)
A pozatym wiadomo coś o dacie? Chociaż przybliżonej.

349
Statki kosmiczne / Odp: KORD A
« dnia: Nie, 10 Mar 2013, 13:46:29 »
świetny! Jeszcze lepszy niż ostatni!
co następne? autobus? :)

350
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 22:28:30 »
Wczoraj był kolejny stream, wiadomo coś nowego?

351
Łaziki / Odp: Vagari - Mój pierwszy łazik na Dunie
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 20:41:52 »
Naprawdę fajny, ale ksenonu masz chyba trochę za mało.

352
Statki kosmiczne / Odp: KARLEY-KERBALSON
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 20:27:57 »
Niestety pewnie nie da się latać z doczepionym kermanem :(
No ale pomysł świetny, ajkby dodać nieco więcej RCS to dokowanie było by tylko formalnością (o ile by się paliwo nie skończyło :))

p.s.
Jak będe robił kosmiczną flotę wojenną ( po kolonizacji duny zacznę, czyli niezbyt szybko patrząc na moje umiejętności) to coś takiego można by wykorzystać jako myśliwiec który jest doczepiony do większego statku.

353
Propozycje & Uwagi / Odp: Więcej rang
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 17:28:04 »
Dobry pomysł ale to samo daje też opis z boku, pod awatarem

354
Propozycje & Uwagi / Odp: Więcej rang
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 15:13:15 »
Może lepiej coś podobnego do:
Marzyciel
Rekrut
Lotnik (nie wiem jak to określić)
Nowy Gagarin
Kosmonauta
Kosmiczny weteran
Kapitan
Major floty
Generał floty
Zbawca Kerbinu

355
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 12:47:31 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja  osobiście czekam na systemy podtrzymywania życia, możliwość chodzenia po stacji (lub chociaż transferu Kerbali z modułu do modułu bez wykonywania EVA). Gra zacznie mieć pazura jak nie wystarczy wpakować jednego ludzika do mikroskopijnego modułu, i kazać mu tam siedzieć na siedzeniu przez 3 lata lotu... Jak prawdziwi astronauci Kerbale powinny mieć zapotrzebowanie co do przestrzeni życiowej na długie loty, czy choćby przeliczone zapasy wody etc. Przecież w rzeczywistości nikt nie lecimy nigdzie dalej z tych właśnie powodów... a tutaj jeden ludzik może żyć i 20 lat siedząc w fotelu :P Wiem że to trochę simsy moze przypominać, ale jednak, gdy będziesz wiedział że musisz uzupełnić, lub mieć przy sobie zapasy wody, całkowicie inaczej będziesz planował swoje loty.

Pisze tu bo w Aktualności robi się offtop!
Sam o tym myśałem, i były by przynajmniej 3 nowe rzeczy, aby to fajnie działało:
1. Nowy surowiec - żywność
2. Ładownie - przenosiły by żywność, i skały do badań, jedna mała ładownia starczyła by do lotu na księżyc, ale do utrzymywania bazy potrzeba by było czegoś więcej.
3. labolatorium biologiczne, przerabiała by duże ilości prądu na żywność, jednak nie przychodziła by ona od razu, tylko potrzebowała by n.a. 7 dni na "rozruch"

356
Obsługa techniczna / Odp: Problem z Kerbal Spaceport
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 12:36:37 »
Tyle to ja wiem, też wrzuciłem w google tłumacz, antywirusa mam zawsze włączonego, wczoraj na noc zapuściłem 2-ciego (tym razem pełnego) skana, i dalej nic!

o tym IP wiem bo po kliknięciu w  fix this problem yourself. wyskakuje że moje IP jest na liście Project Honey Pot,.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tylko że wbrew temu co pisze tej stronie, ja nie mieszkam we włocławku!

357
Obsługa techniczna / Problem z Kerbal Spaceport
« dnia: Pią, 08 Mar 2013, 20:02:53 »
Gdy próbuję pobrać któryś z modów wyskakuje:
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Error 403

We're sorry, but we could not fulfill your request for /mk4-fuselage-system/ on this server.

You do not have permission to access this server. Before trying again, run anti-virus and anti-spyware software and remove any viruses and spyware from your computer.

Your technical support key is: c375-9582-2b02-1b1f

You can use this key to fix this problem yourself.

If you are unable to fix the problem yourself, please contact james at squad.com.mx and be sure to provide the technical support key shown above.


Z tego co zrozumiałem to jakiś idiota o takim samym IP jak moje zaspamował im pocztę, czy coś takiego, Nie wiecie jak to naprawić?

358
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Śro, 06 Mar 2013, 22:00:33 »
Też właśnie czekam głównie na te koła, będę mógł zbudować wymarzoną bazę a moduł wydobywczy doda się na końcu, takie kopalnie można zastąpić cysternami, ale kół nic nie zastąpi.(prócz modów)

359
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 22:14:14 »
Mam nadzieję że ten "render" nie jest dodatkowo ulepszany!

360
Dyskusje ogólne / Odp: POP- Czyli kwintesencja ksp
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 20:06:19 »
SPRÓBUJĘ wystartować poziomo, więc rakieta nośna to pikuś

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31