Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rafal3920

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31
256
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 21:52:30 »
Amd athlon x2 3gHz 2 rdzenie, 10gb ram i karta radeon serii 4800hd no ale detale nie najwyższe, mniej.więcej średnie.

257
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 19:05:26 »
mnie się podoba, nie wiem na co narzekacie, dostaliśmy wcześniej rzeczy które miały dojść za jakiś czas, surowce są w iluśtam % zrobione.
Co do optymalizacji, to chyba musi się wszystko rozgrzać, bo na początku klatkowało a potem odpaliłem 700 części bez ścinek, jutro sprawdzę jak chodzi z 1200 części

258
Statki kosmiczne / Odp: Long Range Spaceship klasy Infinity
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 06:37:45 »
No, no, pierwszy post i w jakim stylu! Bardzo mi się podoba to wszystko, ale nie zrażaj się do silników atomowych, są wolne ale BARDZO oszczędne.

259
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 06:27:57 »
No to walić War Tundera, trzeba wreszcie bazę zrobić!

260
Stacje kosmiczne / Odp: [PPK] Project PSK
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 20:57:09 »
Bardzo fajnie wygląda
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
są to generatory termo... coś tam
To są radioizotopowe generatory termoelektryczne czyli RTG

261
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 15:05:49 »
Ja mam pomysł na rozwinięcie trybów gry (kiedyś już o tym pisałem), a dokładniej były by 3:
-Freemode, czyli to co mamy, wszystkie części, nieograniczona gotówka, piloci wyszkoleni itp..
-kampania, czyli zaczynamy mając silnik (albo dopalacz) kabinę bezzałogową i barometr, potem rozbudowywujemy KSP dodając placówkę badawczą, system szkolenia, powiększając pas startowy i rampę, budujemy większy VAB, a to wszystko za kasę z misji dla prywatnych firm (satelity meteorologiczne, budowa cywilnego samolotu itp),a nowe części odblokowywujemy poprzez robienie misji dla państwa (pierwszy lot załogowy, lądowanie na mun-ie) i następnie wybadanie go.
Będziemy musieli odpowiadać za ekonomię szkolenia loty itp.
-tryb wyzwań, czyli musimy wykonać dane zadanie przy określonych utrudnieniach (kasa materiały itp)

+ jeszcze lepszy samouczek

262
Samoloty / Odp: K-1 "Koliber"
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 11:13:07 »
No to poleć na co najmniej 8km, tam będziesz miał dużą prędkość! Może nawet naddźwiękową!

263
Samoloty / Odp: K-1 "Koliber"
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 20:04:23 »
Bardzo mo się podoba ten samolot, sam chciałem zrobić podobny ale był nie do  opanowania
A do jakiej prędkości dokładnie się rozpędza?

264
Na razie nie da rady, kiedyś o tym z A3kiem pisałem że fajnie by było gdyby dodali takie cuś

265
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Czw, 16 Maj 2013, 16:05:42 »
Jeszcze wprowadzić subassembly i będzie super!

266
czasem nie trafiają, ale to na ogół w ruchomy cel, ale jest jeszcze Beam cannon, czyli laser który zawsze trafia, chyba że postanowisz strzelać nim ręcznie

267
Lazor + pirate weapon, Dodaje wiele broni(głównie rakiety)

268
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Speedcubing
« dnia: Pon, 13 Maj 2013, 16:53:12 »
pół roku, może trochę mniej

269
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Speedcubing
« dnia: Pon, 13 Maj 2013, 16:23:11 »
Mój brat wyciągnął 1:12 ale mnie do tego nie ciągnie

270
Poproś o pomoc / Odp: Problem z załogą
« dnia: Nie, 12 Maj 2013, 13:56:29 »
Nie na niego, tylko na drzwi trzeba kliknąć

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31