Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rafal3920

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31
211
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Baza Prometeusz
« dnia: Sob, 22 Cze 2013, 11:44:31 »
Mogłem, gdybym wiedział :) Na początku miał być tylko jeden Hermes (poleciał jeszcze w wersji 0.18), Po aktualizacji szlag trafił save, no to poleciała 2-ka, tym razem wzorowana trochę na tych ruskich sondach co na Wenus poleciały. Potem zacząłem używać RTG, i nie wiedziałem jak długo działają, a potrzebą zewnętrzną musiałem zmienić plan i użyć doków no to poleciała 3-ka. Przy lądowaniu szarpło ni i osiągnął ponad 40G. Wytrzymał, ale baza by czegoś takiego nie wytrzymała. No to powstała 4-ka a dalej widać na screenach

212
Samoloty / Re: AP IV "Fuge" (TM)
« dnia: Pią, 21 Cze 2013, 06:09:31 »
Bardzo mi się podoba! Ciekawy wygląd, nie widziałem jeszcze podobnego samolotu

213
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: The Space Shuttle [film dokumentalny]
« dnia: Czw, 20 Cze 2013, 16:28:20 »
Anulowali... Pewnie już istnieje taki, tylko z 3 zaczepami pod broń atomową

214
Poproś o pomoc / Odp: Jak dodać kerbonautę do Mk2 Lander Scan?
« dnia: Wto, 18 Cze 2013, 15:09:00 »
Tylko przez moda da się.

215
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Czy coś takiego istnieje ?
« dnia: Pon, 17 Cze 2013, 13:42:02 »
Na pewno istnieje!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
jak to ci się nie spodoba to poszukaj na spaceport, tam na pewno coś dla siebie znajdziesz

216
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Baza Prometeusz
« dnia: Nie, 16 Cze 2013, 12:21:28 »
Po jednym, jak się coś zepsuje (a często się to zdarza) to mogę wysłać jeszcze raz
Co do mitologii, to staram się aby wszystko pasowało,

217
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Baza Prometeusz
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 21:47:50 »
No to równie dobrze starożytni grecy mogliby cię posądzić o prawa autorskie :)
Już dawno zrobiłem ten łazik, tylko nie był używany

218
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 15:54:53 »
Najbardziej mnie zdenerwowało jak przez 2 tygodnie męczyłem się z budową bazy, a jak wreszcie się udało okazało się że nie mogę jej dokończyć!

219
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 15:26:40 »
Tak jest bo przyśpiesza całą fizykę, masz nawet przy włączaniu ostrzerzenie

220
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Baza Prometeusz
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 14:15:34 »
Po latach spędzonych na udoskonalaniu rakiet wreszcie przyszedł czas na kolonizację duny! W końcu się udało! Patrzcie jak
Faza I: Przygotowania

Sonda Hermes

Cel: zbadać podstawowe dane Duny
Status: Misja wykonana
Uwagi: Kontakt utracony po pół roku


Satelita Gaia

Cel: Mapowanie powierzchni Duny
Status: wykonano 85% mapy
Uwagi: słaba rakieta nośna spowodowała potrzebę testów silnika Jonowego


Stacja Ares

Cel: Stworzenie bazy paliwowej na orbicie Kerbinu
Status: Misja wykonana
Uwagi: Nigdy nie wykorzystana


Sonda Hermes 2

Cel:Dokończenie misji Hermesa 1
Status: Misja wykonana
Uwagi: brak


Sonda Hermes 3

Cel: test systemu doków i RTG
Status Nadal trwa
Uwagi: brak


Sonda Hermes 4

Cel: test spadochronów i nowej rakiety nośnej Agro
Status: Spadochrony działają, ale Agro potrzebuje ulepszeń
Uwagi: Sonda się przewróciła


Sonda Hermes 5

Cel: Test lądowania wspomaganego i rakiety nośnej Agro 2
Status: Misja wykonana
Uwagi: Nowa rakieta nośna da radę wynieść ładunek na orbitę większą niż duny


Misja Hellas-Auraxis


Cel: test systemu doków i przejazd z towarem 10km
Status: Misja wykonana
Uwagi: Brak



Faza II: Moduł Paliwowy Posejdon

Wysłanie modułu paliwowego miało być najtrudniejszą częścią projektu.
Na początek miało dojść do dokowania modułu i rakiety pchającej:

Lot odbył się gładko, nowoczesne doki dały radę utrzymać rakietę na kursie, nad Duną doszło do rozłączenia:

 Odrazu wysłano łazik Auraxis na misce lądowania, powiodło się one:



Faza III: Sprzęt

Kolejna część misji zakładała wysłanie CPT Herakles, oraz co najmniej 6 łączników Atlas
Inżynierowie dali na kilka wskazówek nt. rakiety Agro, dlatego wysłano jej zmodyfikowaną werjsę

Start się powiódł ale niestety paliwo kończyło się szybciej niż zwykle, Po odrzuceniu 7 sekcji i włączeniu silników atomowych rakieta zaczęła zwalniać ale jak szybko? Czy ma wystarczającą moc?
Gdy T- wzrosła wszyscy odetchneli z ulgą, Po pół godziny Udało się osiągnąć 2 prędkość kosmiczną jednak spalono ponad połowę paliwa, zamiast 1/3
Niemal rok później pojazd dotarł nad Dunę, w związku z małą ilością paliwa (zaledwie 20%) postanowiono wykonać ekstremalne hamowanie aerodynamiczne:


Po manewerze zauwarzono że przelot odbywa się tuż nad miejscem lądowania, więc bez zbędnych manewrów wyhamowano i wylądowano



Cytuj
-Auraxis- mamy dziwne odczyty moglibyście wysłać swój łazik i sprawdzić co się stało
- tak jest, już wysyłamy
...
-O w kermana!, mamy problem
-jaki porblem?


-No rzeczywiście jest porblem

W następnym locie wysłano 4 atlasy, oraz pojazd do obracania Heraklesa


Wszytkie atlasy wylądowały, ale pojazd się rozbił, wysłano bliźniaczy lot, tym razem 3 atlasy zostały zniszczone, ale pojazd przetrwał, z przebitymi kołami



Faza IV: Moduł załogowy Nike
Jako moduł załogowy, dowodzenia oraz komunikacyjny wysłano Nike, wraz z garażem zawierającym mały pojazd Artemida 2

Po pół roku przez okienko załoga wreszcie ujrzała cel podróży

lądowanie odbyło się gładko i sprawnie, jednak Ktoś nie zamontował drabinki
Na szczęście plecak rakietowy działał. Po opuszczeniu statku tradycyjnie wbito flagę

A następnie udano się do pojazdu

podróż trwała pół godziny a naprawy 5 minut
Następne pół godziny trwał przejazd pojazdu do heraklesa i jego obrócenie:


Jednak pojazd uległ zniszczeniu (i tak się do niczego nie nadawał)
Herakles pojechał do Nike i przetransportował do do Prometeusza



Baza została połączona, jednak sam projekt został czasowo zawieszony z powodu awarii (buga) systemu dokowania



221
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 14:07:07 »
Z oddokowywaniem to w ogóle są jaja jakieś, n.p. pojazd po oddokowaniu od bazy na dunie robi salto

222
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 22:05:58 »
To nie jest bug, tylko różnice przy manewrach, nawet MJ nie dał by rady polecieć 2 razy identycznie, a co dopiero człowiek, poza tym jeszcze ruch księżyca itd

223
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 18:49:45 »
Niezłe, niezłe, A może "odmrażanie" w momencie dotknięcia? Też by było niezłe, ale też jest jeden problem, robisz sobię bazę już ponad 3000 części a tu niechcący półtonowym łazikiem sobie podjeżdżasz a z twoim kompem:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Niestety, ciężko będzie wszystkie takie wszystkie rzeczy przewidzieć, na ale mam nadzieję że to się uda!

224
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 18:09:47 »
Już kiedyś pisałem o poziomach trudności:
łatwy - niektóre elementy MJ, większość fizyki z obecnej wersji gry itd
średni - to co teraz i ulepszona fizyka atmosfery
trudny - reentry, żywność, remote tech itd

225
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 17:57:26 »
Może dojdzie z 5 z tych pomysłów. Tak przy dobrych wiatrach. co do ostatniego, pomysł dobry ale tak:
1. To napewno będzie nadużywane, trzeba jakieś ograniczenia.
2. A co jak Jebediach postanowi pojeździć w okół bazy 50 tonowym pojazdem, i rozbije się o bazę, nadal jedna część?

P.S.
Nie będzie ingerencji w powierzchnię planet więc 3 częściowo odpada

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31