Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rafal3920

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31
151
Inne gry / Eve Online
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 23:25:14 »
Jak ktoś sprawdza wątki w galerii wie że zaczęła się dyskusja o tym kosmicznym MMO. Gra ktoś w to, jeśli tak to niech ktoś odpowie na te pytania
Cytat: rafal3920 link=topic=935.msg7614#msg7614 date= 1375389420
Co do Eve, da się zarobić to w 3 tygodnie? Chodzi oczywiście od zera, już kilka razy się zbierałem żeby zagrać ale PODOBNO żeby się móc grać za free trzeba grać najpierw 3-4 miechy z kasą albo poprostu cisnąć 6h dziennie


Chodzi o tzw PLEX czyli takie "cuś" które pozwala grać dalej

152
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 22:37:00 »
Ja nie robię "symulacji wojny miedzygalaktycznej" tylko mam pomysł więc się nim dzielę- a nóż ktoś weźmie któryś z pomysłów
Co do Eve, da się zarobić to w 3 tygodnie? Chodzi oczywiście od zera, już kilka razy się zbierałem żeby zagrać ale PODOBNO żeby się móc grać za free trzeba grać najpierw 3-4 miechy z kasą albo poprostu cisnąć 6h dziennie

p.s. może by założyć wątek w offtopie o Eve?

Popieram, załóżcie osobny wątek, żeby nie tworzyć tu offtopu./ Ravnarr

153
Samoloty / Odp: Kerbalski Dreamliner
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 13:19:45 »
Fajny samolot ale 2 pierwsze słowa opisu zaprzeczają definicji dreamlinera

154
Modyfikacje / Odp: Kerbal LiveFeed [v0.6.7][0.21]
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 21:59:16 »
Może by tak zrobić serwer forumowy? tylko gdzie postawić nie ma

155
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 20:02:40 »
Nie miałem pomysłu, fotony spełniają tą rolę

156
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 15:54:31 »
Meduzę wysłałem w 3 częściach. odrzut w Venomie nie będzie obracał sondą bo są RCS-y i żyroskop w module sterującym, Miny przez krótki czas są sterowane a potem latają sobie czekając na przeciwnika, gdyby się dało zrobić na stockowych częściach to były by zbliżeniowe no ale nie są. Ale jak będą na orbicie polarnej a wróg na równikowej to siła wystarczy żeby go przebić na wylot

157
Statki kosmiczne / 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 15:05:28 »
W związku z zagrożeniami ze strony piratów i ewentualnej wojny z innymi korporacjami kosmicznymi powstała pierwsza flota obrony kerbinu, Wciąż jest rozwijana. Jako że Firma KESERB nigdy nie miała doczynienia z jednostkami wojskowymi często stosowana jest metoda prób i błędów (zwłaszcza błędów)
No ale przejdźmy do rzeczy

UZBROJENIE

1. Rakiety Hunter

Rakiety średniego zasięgu z małą głowicą, montowana do zaczepu rakietowego typy S (mały dok)

2. Hunter X5

Wyrzutnia rakiet Hunter wyposażona w 5 rakiet, Montaż do typu M (śr. dok)

3. sonda VENOM

bezzałogowa sonda wyposażona w 2 sprzężone km-y kalibru 8,8mm (typ S)

4. Działo Foton

działo wystrzeliwujące 10 niekierowanych pocisków o masie 50kg (typ M)

5. Wyrzutnia Slayer x4

Wyrzutnia zawierająca 4 torpedy krótkiego zasięgu Slayer, są przepakowane elektroniką, posiadają IAS oraz system RCS (Typ M)

6. Maszt minowy

Zawiera on 12 kierowanych min (typ S)

7. Teoretycznie możliwe jest przypięcie do zaczepów typu S uzbrojenia stosowanego na słynnym statku ASC Magnus

średni krążownik Meduza





Jest to pierwszy statek który powstał dla floty, Posiada eksperymentalny napęd jonowy (15 silników), jednak jak wyszło w próbach "terenowych" jest on za słaby, porównując do masy 3 potężnych reaktorów które muszą go zasilać. Ze względu małej prędkości używany jest jako stawiacz min oraz centrum rakietowe
parametry
Załoga: 5 osób (pilot, oficer, nawigator, inżynier, strzelec)
Uzbrojenie przednie: 6 zaczepów typu S
Uzbrojenie kratownicy: 24 zaczepy typu S i 3 zaczepy typu M
Uzbrojenie tylne: 3 zaczepy typu M

Korwetta Płaszczka




Jest to lekki bezzałogowy statek wyposażony w działo Foton oraz 2 silniki atomowe, Jest niezwykle szybki i zwrotny, a po przeróbkach (zdjęcie osłony uzbrojenia) jest w stanie przenosić wyrzutnie rakiet Hunter i torped Slayer



[flota w trakcie tworzenia, niedługo pojawi się ciężki pancernik Tur]

158
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 13:26:23 »
Są 3 wytłumaczenia:
- masz orbitę na Gilly albo minimusie + wyłączony Ias
- Masz malutki statek, Ias i Rcs-y, których dałeś za dużo
- bug gry którego nie spodkałem

159
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 12:48:00 »
No tak, w Ram zapisują się tylko powierzchnie planet, ilość paliwa itd - czyli wszystko co jest względnie stałe, ale fizykę oblicza się natychmiast i nie da jaj się zapisać tak o

@up
Procesor dałem konktetny, a grafy nie pamiętam, a system pokazuje tylko zintegrowany badziew mimo że ta lepsza działa, pamiętam że od Radeona
No i win 7 x64

160
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 12:21:49 »
AMD Athlon x2 3,2GHz(niedługo wymieniam)
10GB Ram
1GB video RAM

Dziś chyba wrzucę statek o którym mówiłem

161
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Odnośnie kabli pytań kilka
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 20:39:03 »
O ile dobrze kojarzę to niestety nie. Ewentualnie możesz kupić telewizorek 15', nawet za 20zł można gdzie niegdzie taki dostać

162
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 18:34:11 »
Gandhi, tylko on spuścił w Civ na mnie atomówkę :)

163
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 18:29:34 »
Przy 300-400 części mnie działa dobrze, ale prędkość spada bardzo szybko, przy "ledwo" 760 częściach sekunda w grze trwała 6 sekund! Wyniesienie na niską orbitę trwało ponad pół godziny! Do dokowania ustawiłem wszystko na minimum, także fizykę, no i miałem może 7-8 fps(jakieś 500części) mimo że reszta statku miała niewiele mniej części to chodziła na 25fps, ale może to wina budowy statku 

164
Ile FPS przy bazie? Bo już chyba jest większa niż marracus

165
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 20:03:21 »
3cia wojna światowa :)

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31