Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - rafal3920

Strony: 1 [2]
16
Poproś o pomoc / Wyjście do space center
« dnia: Wto, 26 Mar 2013, 19:25:02 »
Nie wiem czemu ale po naprawie kół nowego łazika (screeny jutro wrzucę) nie mogę wyjść do space center, a wcześniej mogłem, teoretycznie mogę się przełączyć na inny pojazd i z niego przejść ale jest to nieco denerwujące, miał ktoś podobny problem?

17
Obsługa techniczna / Problem z Kerbal Spaceport
« dnia: Pią, 08 Mar 2013, 20:02:53 »
Gdy próbuję pobrać któryś z modów wyskakuje:
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Error 403

We're sorry, but we could not fulfill your request for /mk4-fuselage-system/ on this server.

You do not have permission to access this server. Before trying again, run anti-virus and anti-spyware software and remove any viruses and spyware from your computer.

Your technical support key is: c375-9582-2b02-1b1f

You can use this key to fix this problem yourself.

If you are unable to fix the problem yourself, please contact james at squad.com.mx and be sure to provide the technical support key shown above.


Z tego co zrozumiałem to jakiś idiota o takim samym IP jak moje zaspamował im pocztę, czy coś takiego, Nie wiecie jak to naprawić?

18
Wyzwania / AC -1000
« dnia: Pon, 25 Lut 2013, 21:42:29 »
Razem z DawsterTM robimy zawody- kto zrobi najlepszą kopię tego oto statku:

Narazie tylko my to robimy, ale wysyłajcie swoje propozycje

19
Poproś o pomoc / ISA MapSat.
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 21:55:25 »
Mam pytanie dot. tej modyfikacji, a dokładniej jak włączyć mapę, i do czego służy Gps.

20
Dyskusje ogólne / Mały easter egg.
« dnia: Pon, 18 Lut 2013, 18:06:47 »
Dziś wchodzę do kerbali a tu mam taki oto widok:

Nie wiem czy wcześniej to było czy nie.

21
Samoloty / Dwupłatowiec Akrobatyczny CW-1
« dnia: Wto, 12 Lut 2013, 21:06:42 »
Projekt Hellas trwa, wykonywane są kolejne loty, naukowcy rozwiązują kolejne problemy, ale jednego problemu nie przewidziano- Pieniądze, Kasa szybko się kończyła a moduł paliwowy do stacji Ares nadal nie był zadokowany! Na szczęście w nieoczekiwanym momencie została złożona do KSC niespodziewana propozycja- Zrobić samolot akrobatyczny w starym stylu jednak ze wszystkimi nowinkami technicznymi.
Szybko został stworzony projekt CW-1 (cywilny, wielopłatowy)
jest bardzo zwrotny i ma 2 silniki odrzutowe, Wbrew zasadom silniki Turbo zostały zastosowane w projekcie cywilnym, są 2 takie. Jego jedyną wadą jest dość mały zapas paliwa, jednak zazwyczaj samolot nie będzie oddalał się od lotniska więc nie ma problemu.
Ma wszystkie zabezpieczenia, które używano 2 razy:
pierwszy raz był testowy, a drugi zadziałał przy lądowaniu, do czego nie był zaprojektowany, mimo to się udało.
Oto fotki:






22
Propozycje & Uwagi / [Odrzucone] Licznik znaków.
« dnia: Czw, 07 Lut 2013, 21:27:03 »
Chciałbym zaproponować małą ale przydatną rzecz . Otóż przy tworzeniu nowego wątku istnieje limit znaków, jednak nie wiadomo ile znaków zostało do końca. na forum innej gry pod postem jest napisane ile znaków z ilu wykorzystano. Nie jest z tym dużo roboty a przy większych wątkach może się przydać.

23
Stacje kosmiczne / Projekt "Hellas"- Stacja Kosmiczna "Ares"
« dnia: Pon, 04 Lut 2013, 17:30:00 »
Wstęp
Projekt "Hellas" ma na celu zbudowanie bazy na Dunie a następnie (Prawdopodobnie) rozbudowanie jej do kolonii. Projekt ten składa się z 3 operacji:
-Operacja "Ares"-budowa stacji kosmicznej na orbicie Kerbinu (co najmniej 6 misji, + misje zaopatrzeniowe)
-Operacja "Hermes"- wysłanie bezzałogowej sondy na Dunę (operacja ukończona, Galeria: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
-Operacja "Prometeusz"- Budowa bazy na Dunie (co najmniej 10 misji + misje zaopatrzeniowe)
Historia Projektu:
dzień 0
-Rozpoczęcie projektu.
-Start modułu dowodzenia stacji "Ares", rozpoczynający operację "Ares"
Dzień 1
-Ustabilizowanie się orbity "Ares"-a na orbicie ok 154Km
-Start, kilka prób dokowanie i dezorbitacja modułu Energerycznego
-Rozpoczęcie operacji "Hermes"
Dzień 146
-lądowanie "Hermes"-a na Dunie
Dzień 147
-Start modułu badawczego stacji "Ares"
-Udane dokowanie Modułu badawczego!

Stacja Ares
Moduł dowodzenia:

Moduł badawczy:

Po połączeniu:

Dane:
Orbita 154-155km
Załoga 16 (docelowo 30) 4 aktualnie na orbicie
Paliwo: brak (docelowo 5 lub 6 zbiorników Rockmax)
RCS: 1 duży zbiornik (docelowo ponad 10)
Zasilanie 1 mała bateria ( docelowo 10 dużych baterii i kilka małych)
Panele słonecznie: 2 duże i 8 nieruchomych (docelowo powyżej 12 dużych)
Galeria:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Temat będzie rozwijany jak zadokuje następne części.


Aktualizacja
dzień 147
ponowny start modułu energetycznego
dzień 148
dokowanie modułu energetycznego

Baza po dokowaniu



łącznie jest już 10 dużych paneli
łączny zapas prądu wzrósł do 5300
doszło także 3 nowych załogantów
jeden dołączył do boba i załogi modułu badawczego, drugi przeszedł do sterówki modułu badawczego i stamtąd pilnuje działania paneli, a ostatni dołączył do jebediacha i razem z nim dowodzi stacją.
Dokonałem też pierwszego tankowania stacji(paliwo do rcs)

galeria
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


kolejna aktualizacja

Dzień 148
Dokowanie kolejnych 2 modułów: Mieszkalnego oraz dokowego

Mieści się już 30 kerbali, na orbicie aktualnie mieszka 10-ciu

Niedługo zostanie dodany ostatni moduł- paliwowy jednak po ostatnich testach sądzę że wykonam 6 lotów aby zadokować cały (6 pomarańczowych zbiorników, 12 dużych zbiorników RCS)
Dlaczego 6 lotów?

a oto efekt urwania jednego z silników:


24
Poproś o pomoc / kilka pytań do doświadczonych graczy.
« dnia: Czw, 31 Sty 2013, 18:56:43 »
Mam kilka(mam nadzieję że prostych) pytań. Mam zamiar zbudować bazę na innej planecie. na początek miał być minimus ale okazało sięże niema tam   atmosfery i spadochrony nie działają. Poszczególne części mają być zarzucane właśnie na spadochronah. No i tu się pojawia pierwsze pytanie: gdzie lepiej lądować na dunie czy eve? eve. ma gęstą atmosferę co może pomóc, ale duna ma mniej gęstą atmosferę co utrudni lądowanie ale ma mniejszą grawitacje. Moduły będą ciężkie a potem trzeba je będzie trzeba przesunąć do modułu paliwowego (będzie najcięższy więc wszystko wybuduje wokół niego)
więc gdzie będzie lepiej?
drugie pytanie to czy znacie jakiś dobry mod na transport naziemny(chodzi głównie o lepsze koła)

edit
która planeta ma więcej płaskich terenów, bo jak wyląduje na ostrym zboczu to nic nie zbuduje

25
Łaziki / Bezzałogowy łazik księżycowy "Auraxis 2"
« dnia: Śro, 30 Sty 2013, 19:25:45 »
po ok 70-80 lotach, 5 wersja 2 łazika, osadzona na +- 30 rakiecie nośnej, po 6 próbach lądowania WRESZCIE bezpiecznie wylądował na Mun-ie! Projekt Auraxis pochłonął miliony dolarów, zostawił na orbicie Kerbina i Mun-a dziesiątki ton złomu, jednak zebrał potrzebne dane, i zaczął eksplorację Mun-a!
Na moje nieszczęście wylądowałem na dnie krateru  :-\
Osiągi i zapasy:
Prąd : 4110
Ksenon: 4200
Paliwo do RCS 200 (po lądowaniu zostało tylko 65)
Prędkość max na Kerbinie: 18m/s
Prędkość max na Mun-ie: n/n (nie odważyłem się więcej niż 14,5m/s)
Fotki:



Album z wyprawy:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

P.s.
Mam uwiecznione również pełne zaćmienie słońca:


26
Inne gry / Moonbase Alpha
« dnia: Wto, 29 Sty 2013, 16:00:54 »
"Moonbase alpha" jest to darmowa gra na steama, w której chodzi o naprawę bazy księżycowej.
Sama gra została stworzona przez NASA jakieś 2-3 lata temu, i jest tak jakby demem do mającej wyjść w tym roku "Starlite" znanej też jako "Astronaut: Moon, Mars and Beyond"
Grał ktoś w to prócz mnie?

27
Samoloty / Flyer-1
« dnia: Sob, 26 Sty 2013, 16:21:22 »
Niedawno stworzyłem mój pierwszy (którym dało się latać) samolot, stworzony jako myśliwiec bombardujący. Nazwałem go Flyer-1


Ma 3 silniki ale mimo to jest niesamowicie zwrotny. Pierwszy lot się udał, nawet wylądowałem (cud)!
2-gi lot wykonał z 8-ma rakietami, które sprawdzają się tylko jako flary, bo nie trzymają kursu i wybuchają tuż za samolotem.
Więc próba wysokości. Bezpieczna wysokość to 10km, na 12km straciłem kontrolę a na 15-stu wpadł w korkociąg płaski, siła odśrodkowa wyrwała silnik i płat nośny, siłą rozpędu wzniósł się na 35km i spadł,no cóż... pilot miał ładny pogrzeb...
3-ci lot odbył się z 4-rema bombami

Niestety aby wystartować potrzeba było odrzucić 2 z nich, następnie pozostałe 2 aby samolotem dało się w ogóle sterować, no to próby osiągów:
-max prędkość na 2000m- 240m/s
-max prędkość w ogólnie- 640m/s (ponad 2 machy!)osiągnięta na 11km lecąc 30stopni w górę
niestety okazało się że utrata manewrowości na 9km jest zbyt duża aby wyrównać lot, ponownie na 15km korkociąg, lot na 25km i tym razem utrata 2 z 3 silników, jednak tym razem na wysokości 2km Rayson Kerman odzyskał kontrolę, a na 900m wyrównał lot

Następnie przeleciał na ostatnim silniku 25km by dostać się nad ląd i, w odległości 30km od bazy bezpiecznie wylądował


Niedługo wyślę też zdjęcia bezzałogowego łazika księżycowego, jak tylko rozwiąże problemy ze sterowaniem

Strony: 1 [2]