Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - please refrain from posting

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Statki kosmiczne / [REKONSTRUKCJA] Lunar Reconnaissance Orbiter
« dnia: Czw, 21 Sie 2014, 00:43:43 »

Lunar Reconnaissance Orbiter

Lunar Reconnaissance Orbiter - Amerykańska sonda kosmiczna, wystrzelona przez rakietę Atlas V 401. Początek misji rozpoczął się 18 czerwca 2009 roku. Jej podstawowym zadaniem jest przeprowadzanie obserwacji na potrzeby programu lotów załogowych na Księżyc.

Cele misji:
-Wykonanie szczegółowych map topograficznych powierzchni Księżyca.

-Obserwacja regionów biegunowych Księżyca, w tym obszarów wiecznie zacienionych.

-Identyfikacja miejsc lądowań dla przyszłych załogowych i bezzałogowych misji księżycowych.

-Pomiary poziomów promieniowania kosmicznego na orbicie wokółksiężycowej.

-Identyfikacja złóż lodu wodnego i innych potencjalnych surowców możliwych do przyszłej eksploatacji.

Rozmieszczenie oraz opis wszystkich instrumentów naukowych w LRO.

Cosmic Ray Telescope for the Effects of Radiation (CRaTER) — teleskop promieniowania kosmicznego służący do badania wpływu galaktycznego i słonecznego promieniowania kosmicznego na równoważne tkankom biologicznym tworzywa sztuczne; scharakteryzuje środowisko radiacyjne w otoczeniu Księżyca i określi wielkość promieniowania, na które mogą być wystawieni astronauci;

Diviner Lunar Radiometer Experiment (DLRE) — radiometr; wykonuje pomiary temperatury całej powierzchni Księżyca z rozdzielczością przestrzenną 300 m, określa obfitość skał w miejscach planowanych lądowań oraz miejsca możliwych złóż lodu wodnego;

Lyman-Alpha Mapping Project (LAMP) — spektrometr obrazujący w ultrafiolecie; wykonuje mapy wiecznie zacienionych obszarów w okolicach biegunowych oświetlonych jedynie przez światło gwiazd, służy do poszukiwania lodu i szronu wodnego na powierzchni Księżyca; badania śladowej atmosfery księżycowej; obserwacje w zakresie długości fal 1200 — 1800 Å;

Lunar Exploration Neutron Detector (LEND) — detektor neutronów; wykonuje mapy rozmieszczenia wodoru na powierzchni Księżyca z czułością 100 ppm i rozdzielczością przestrzenną 5 km, które posłużą do zbadania rozmieszczenia możliwych przypowierzchniowych złóż lodu wodnego;

Lunar Orbiter Laser Altimeter (LOLA) — wysokościomierz laserowy o dokładności pomiarów wysokości terenu wynoszącej 1 m; służy także do detekcji lodu w obszarach wiecznie zacienionych i pomiarów pola grawitacyjnego;

Lunar Reconnaissance Orbiter Camera (LROC) — zestaw 3 kamer:
2 kamery wąskokątne (NACs) — kamery panchromatyczne o rozdzielczości 0,6 m; obserwacje w zakresie długości fal 400-750 nm;
kamera szerokokątna (WAC) — kamera o rozdzielczości 100 m w zakresie światła widzialnego i 400 m w zakresie ultrafioletu; 7 filtrów barwnych w zakresie długości fal od 315 nm do 680 nm;
Kamery służą do identyfikacji potencjalnych miejsc lądowań, identyfikacji obszarów wiecznie zacienionych i wiecznie oświetlonych przez Słońce, wykonania map rozmieszczenia ilmenitu i innych minerałów, określenia ryzyka związanego z częstością upadków meteorytów.

Miniature Radio-Frequency Technology Demonstration (Mini-RF) — eksperymentalny radar obrazujący z aperturą syntetyczną; służy do poszukiwania depozytów lodu wodnego.

Graficzne przedstwienie LRO na orbicie wokółksiężycowej.


Kilka zdjęc z kamer LRO

Krater Tycho

Pierwsze zdjęcie z kamer LROC

Na zdjęciu widnieje Apollo 12 oraz lądownik surveyor 3

Czas na moją rekonstrukcję...
Prawie STOCK! Tylko ta "antęka" gdzie będzie widac na końcowych zdjęciach jest z moda Procedural Wings.


Niby Atlas V, ale jeszcze mu dużo brakuje do doskonałości.

START!

Wykonywanie orbity.

Już na orbicie wokółkerbińskiej!

Odłączenie pierwszej fazy.

wykonywanie lotu transmunarnego.

odłączenie owiewek.

Sonda została już przechwycona przez Muna, wówczas następuje wykonanie orbity wokółmunarnej

Wykonywanie orbity wokółmunarnej zostało zakończone sukcesem. Odłączona druga faza jest na kursie kolizyjnym z munem.

Dziękuje za przeczytanie.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

2
Obsługa techniczna / Odp: Piractwo
« dnia: Wto, 01 Lip 2014, 15:05:53 »
Mnie sie wydaje, że KSP nie ma żadnych zabezpieczeń przed tak zwanym "piractwem", SQUAD powinien coś popracować nad tym np. po zakupieniu gry dostajemy kod, który po pierwszym włączeniu gry trzeba wpisać. Coś takiego miałoby sens. Jeśli tak popatrzeć na pirackich stronach można znaleźć już zapakowane Kerbale. Klikasz w folder i grasz! Ja rozumiem tych ludzi, którzy chcą zakupić grę, lecz pierw chcą ją przetestować na aktualnej wersji (bo demo KSP jest na 0.18 bodajże), więc takich ludzi rozumiem. Jednakże są też tacy, którzy nie wydadzą ani centa na grę. Cóż pozostaje czekać, może SQUAD coś zdziała. Z mojego punktu widzenia graczy którzy piracą KSP jest więcej, niż tych którzy mają je zakupione.

3
Samoloty / BMW Strahljäger Projekt III
« dnia: Sob, 17 Maj 2014, 23:33:33 »

Kiedy BMW było mocno zaangażowane przy produkcji silników turboodrzutowych (BMW 003 oraz BMW 013), rozwój nowych projektów tworzyła EZS. Cztery projekty, które kładą nacisk na prostotę i łatwość budowy zostały zaprojektowane, pod kierownictwem inżyniera Doktora Huber'a, w dniu 3 listopada 1944 roku. Trzeci projekt miał któtszy kadłub, wraz ze wlotem powietrza na nosie. Używał on silnika turboodrzutowego BMW 003.




Coś mi nos nie wyszedł oraz hm... kokpit, ale to dopiero pierwsze kroczki z Procedural Wings i ogólnie z chorymi wizjami niemieckich inżynierów :) więc czekajcie na więcej albowiem będe starac się za każdym razem, aby projekty moich samolotów dorównywały tym jakie projektuje kadaf!

Bez żadnego bezsensownego paplania przejdźmy do mojej produkcji (ups... zapomniałem o kerb paintcie...)

Przód

bok

tył





To chyba tyle, wiem, kokpit brzydki, przód... bez komentarza... ale! Liczą sie dobre chęci, prawda? :)

4
Samoloty / ZSRK Podbija Chmury, czyli IŁ-10 w akcji!
« dnia: Czw, 24 Kwi 2014, 17:52:03 »

Związek Socjalistycznych Republik Kerbalskich

Witajcie Kamracie! Otóż, po zacnym pojeździe Zwazda 1, czas na coś co poleci, a nie pojedzie. A mianowicie chodzi nam o samolot! Nasi wyspecjalizowani inżynierowie skonstruowali szkic takowego pojazdu!

Oto i szkic (oryginalny od IŁ-10)


Po przeglądnięciu szkiców, rozpoczęła się budowa. IŁ to kerbalski samolot szturmowy przeznaczony do szybkich ataków danych obiektów. Kamraci! Zostaliście oznaczeni, abyście spróbowali swych sił w lataniu tym obiektem! Zobaczymy czy to wogóle poleci!

-Vladimir!
-Ymm.. tak admirale?
-Ty mi tu nie Ymmcaj, tylko zakładaj kask i do kokpitu!
-Ale panie Admirale! Czegoż to ja zawsze muszę byc pierwszy!
-To po co żeś wypił całą wódkę!
-Ojo... Cholera myślałem, że nikt nie zauważy...
-A teraz marsz do samolotu i nie marudź!
-Tak jest!


Vladimir Kerman już w kokpicie, sprawdza co i jak.




Ogólna prezentacja IŁa-10

Przód


Bok


Tył


-Tu IŁ-10 do wieży kontrolnej Odbiór!
-Tu wieża kontrolna do IŁa-10 widzimy cię jak pięknie przelatujesz obok kompleksu rakiet bez odbioru!


-Tutaj IŁ-10 kolejny raz tym razem obok kompleksu samolotów Odbiór!
-Ano widzimy, łatwo to to się kontroluje? Odbiór!
-Znów IŁ-10, raczej nie trudno mi się podnieśc, lecz takowo daje rade! Bez Odbioru!


-Tutaj kolejny i chyba ostatni raz IŁ-10! Tuż nad Obserwatorium astronomicznym! Odbiór!
-Tu wieża kontrolna, widzimy podchodź do lądowania! Bez Odbioru!
-Tutaj IŁ-10 nie umiem lądowac, powtarzam nie umiem lądowac!
-Tutaj wieża, spokojnie nie musisz lądowac na pasie wyląduj tak, aby było to najbliżej naszej siedziby. Bez Odbioru.


Więc Vladimir postanowił wylądowac koło siedziby ZSRK, jednak w trakcie ldowania stracił silnik, lecz wszystko inne jakoś przetrwało!


-I jak tam Vladimir? Przeżycia?- mówi Admirał.
-Panie Admirale! W życiu tak się nie bałem, jednak samolot piękny, lecz zwrotny to on nie jest.
-Niech kamrat się nie martwi. To dopiero nasz pierwszy samolot, więc uwagi zawsze mile widziane, a teraz idź coś zjedz, tylko nic mi tam nie pic, okej?
-Tak jest Admirale!

Czekam na komentarze :)

5
Łaziki / Odp: Hummvee i jego różne wersje
« dnia: Czw, 24 Kwi 2014, 13:06:31 »
@up
O! Bierzem po 2 z każdego rodzaju :) Damy dla państwa ponad 10000 kerbdolarów, abyście kontynuowali swe produkcje samochodów :) Bylibyśmy niezmiernie ucieszeni, gdyby Judas Industries zajęło się produkcją samochodów rodzinnych. :)

Edit:
Nie umiem pisac :|

6
Samoloty / Odp: Jono-Lot "Bzyk" by MarQx
« dnia: Śro, 23 Kwi 2014, 23:34:38 »
@up

Też się zastanawiam, czy można by było skonstruowac SSTO napędzane przez same silniczki jonowe :) Ciekawa sprawa albo i nawet wyzwanie! Pożyjemy zobaczymy, może komuś się uda takowy SSTO zrobic, noi oczywiście wrócic do KSC.

7
Samoloty / Odp: Jono-Lot "Bzyk" by MarQx
« dnia: Śro, 23 Kwi 2014, 21:55:26 »
@up
Oj tam Drangir nie przesadzaj! Rozłożenie paneli słonecznych jest cudowne :) Sam chyba zaczne, lub raczej "będe próbowac" robic samoloty lub jono-loty, bo w końcu trzeba się tego nauczyc :) Czekam na więcej takich produkcji :)

8
Łaziki / Odp: Hummvee i jego różne wersje
« dnia: Śro, 23 Kwi 2014, 21:48:19 »
Te dwie pierwsze wersje Hummvee wyglądają miodnie! Nasi prezesi nie mogą uwierzyc, że taki pojazd kosztuje, aż 100 kerbodolarów! Toż to nic w porównaniu do naszych funduszy. Teraz moglibyśmy kupic z ich ponad 1000+ sztuk! A co jeszcze z większymi firmami... Strach się bac! Chyba produkcja takowych pojazdów trwałaby latami! A tak wracając to omówienia pojazdów, to po protu prostu są cudne, nic dodac, nic ując. Uwielbiam twoje repliki danych pojazdów :)

9
Humor / Odp: Historyjka!
« dnia: Śro, 23 Kwi 2014, 20:58:07 »
krakena i został zjedzony...
i oto prawdziwy THE END

10
Łaziki / Tesla-D, czyli pojazd ostateczny
« dnia: Pon, 21 Kwi 2014, 00:03:16 »

Po długich działaniach w siedzibie firmy SoftBody Incorporated wreszcie ukończono ostatni pojazd serii "Tesla". Martwisz się, że na twoją siedzibę poślą bombowce, przez ogromne problemy firm zajmujących się kosmosem? Teraz już nie musisz! Przedstawiamy państwu nasz ostatni pojazd z serii "Tesla", lecz nie martwcie się nie kończymy działalności! Tesla-D to ciężki pojazd wielozadaniowy, wyposażony w dwa działka przeciwlotnicze dalekiego zasięgu. Jest on na tyle wyspecjalizowany, że możesz umieścic w nim dodatkowy sprzęt!

Przód


bok


Tył


Pojazd ten może znajdowac się wszędzie! (czyt. wyłącznie na powierzchni Kerbinu). Dzięki zaawansowanych dwóch antenach, z pojazdem można się komunikowac nawet z drugiej półkuli planety!

Pojazd ten testują nasi doświadczeni kerbalonauci.



Pierwszy z nich Smerf Kerman pokazuje jaki ogromny potrafi byc "Tesla-D"




Wchodzi po drabince, aby zasiąśc do działka. (No przecież każdy by chyba chciał pobawic się działkiem przeciwlotniczym)




Po nim, na kolejne działo wsiadł Morgan Kerman.




Po nim poszedł Fredward Kerman, który na dodatek pokazał ogólne rozstawienie kół. Usiadł na drugim fotelu kierowcy




Na koniec, Gregory Kerman. Usiadłszy na fotel kierowcy rozpoczęła się kontrola, czy wszystko jest stabilne.




Wszystko działało sprawnie, więc Gregory nacisnął pedał gazu i pojechali!




W środku pojazdu można pograc se w karty lub zagrac na automatach. Jest tu wszystko czego dusza pragnie.


Jak z prędkością? Otóż jest kiespko, niecałe 13 m/s daje stanowczo kiepskie 40 km/h...
Jednak! Armatki działają bez zarzutu!




A w nocy... wszystko oświetlone i droga i wewnątrz pojazdu!




Wewnątrz jest znakomicie! Wszystko widac, więc nie trzeba się martwic, czy zgubiłeś okulary czy nie!




Pojazd nie dośc, że ma za zadanie chronic , to jeszcze jest w pełni komfortowy!




Zapraszamy do zakupu naszych maszyn!
Prezes firmy SoftBody Incorporated

11
Łaziki / Samochód bojowy "Tesla-C"
« dnia: Sob, 19 Kwi 2014, 16:02:00 »

Poranek, kerbanoc się zbliża małymi kroczkami, a w siedzibie SoftBody Incorporated,harują! Już kilku z naszych doświadczonych instruktorów wzięło urlop kerbanocny. Lecz została spółka pracująca nad samochodami! To nie lada wyzwanie stworzenie takowego samochodu, który wygląda i porusza się jak normalny czterokołowiec po powierzchni. Jak wiemy firmy zajmujące się podbojem kosmosu mają straszliwe problemy z utrzymaniem, gdyż dużo kerbali protestuje przeciwko nim. Nie dośc, że strażnicy nic nie potrafią zrobic i  głównie obżerają się pączkami, to jeszcze żaden z pracowników owych firm nie jest chroniony. Lecz spokojnie budowania trwają, wraz z nimi przybywają nowo narodzone dzieła, które mają za zadanie chronic siedzibę firm. Już w sprzedaży są roboty obserwacyjne typu "argos" oraz pojazdy interwencyjne "Ksantos" firmy ED - SS oraz Iron Crusher I firmy Battle Claw Military Technologies. Teraz powstał kolejny pojazd, który potrafi chronic twoją firmę bez żadnych problemów!

Oto i on!

"Tesla-C"!


Zaprojektowany specjalnie do szybkich zadań, samochód "Tesla-C" jest wyposażony w silnik V6 o mocy 300 KM, który potrafi osiągnąc zaskakująco dobrą prędkośc!


Wszystko ukryte, aby pojazd szybko nie wybuchł lub nie zapalił sie.
Podwozie zostało wykonane specjalnie do trudnych terenów, tak aby "Tesla-C" nie wywracał się oraz nie wytracał prędkości przy stromych zboczach!


Załoga "testerów" liczyła tylko 3 kerbalonautów, byli nimi Verbly Kerman, Stach Kerman oraz Ogar Kerman

Na początek sprawdzanie, czy pojazd aby na pewno skręca i czy jest na tyle stabilny aby nim jechac, jak widac wszystko poszło idealnie

Później dołączył Ogar Kerman do działka wytryskującego,pod ogromnym ciśnieniem wodę




Ostatni Stach Kerman usiadł na drugim stanowisku kierowcy



Dosłownie na moment, od włączenia silnika załoga pstrykła fotkę



Pojechali! W tym czasie Ogar Kerman testuje działanie działka



Zaskakująca prędkośc 121 km/h daje, szybką i niezawodną reakcję na zagrożenie!



Silniczek zamontowany z tyłu daje jeszcze większą prędkośc! Silniczek ten pracuje tylko z utleniaczem.



A jak w nocy? Otóż w nocy można zauważyc nawet małą wiewiórkę, dzięki światłom dającym duże oświetlenie terenu!



Pojazd ma nawet zbudowane spryskiwacze, aby nie przeszkodzic w pracy Kerbalonautom!



Widok 3D

Miejmy nadzieję, że pojazd ten jak i również innych firm dadzą radę prowokantom, którzy za wszelką cenę chcą obalic firmy zajmujące się podbijem kosmosu.

Dziękuje za przeczytanie
Prezes firmy SoftBody Incorporated

12
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 23:36:03 »
@up

Racja, a jeśli chcielibyśmy sprawdzic nasz łazik, terenówkę to musielibyśmy wysłac w dany księżyc, bo na Kerbinie nie zmienisz grawitacji na tą z danego księżyca, prawda?

13
Łaziki / Odp: Łazik badawczy "Tesla-B"
« dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 22:00:35 »


--------------
RAPORT Z MUNA
--------------

Jak już pewnie wiemy łazik jest przeznaczony do eksploracji Muna. Badania Muna są niezwykle ważne dla firmy SoftBody Inc. z powodu trzech kraterów, które nie były badane od kilku lat:

Polar Crater

Farside Crater

Twin Craters

Postanowiono więc, że firma wyprodukuje kolejne dwa łaziki i wyśle je na dwa ostatnie kratery. Lecz przejdźmy do teraźniejszej misji. Postanowiono więc, że pierwszy łazik poleci do północnego krateru położonego blisko bieguna, czyli największy krater Muna.

Po kłopotliwych początkach startu łazikowi udało się dotrzec na Muna.

Widok po wylądowaniu

Strach się bac co się stanie po odłączeniu Tesli-B z lądownika. Lecz nastąpiła ta chwila i pojawiły się pierwsze kłopoty.

Łazik został przewrócony, lecz Gustav Kerman wie co ma zrobic

Udało się, łazik został odwrócony, jednak zaczął przyspieszac z górki. Nasz kerbalonauta szybko włączył swój plecak i poleciał do łazika. Niestety zachaczył się i losy misji stawały się coraz gorsze

"Pomocy, POMOCY! Zaplątałem się!"

Na nie szczęście łazik jechał za szybko i jednym z kół przywalił ostro w powierzchnie księżyca. Zatrzymał się, lecz to nie koniec zmartwień. Łazik leżał pionowo, a nie poziomo.

Kolejny problem, kolejne kilka godzin męczenia się z postawieniem łazika na koła

Ostatecznie po kilku godzinnej operacji postawienia łazika na kołach, Gustav opanował sytuację i postawił go na koła. Wraz z tym, następuje test prędkości w grawitacji Muna.

5,1 m/s czyni z niego dostatecznie dobrego łazika, aczkolwiek mógłby jechac trochę szybciej...

"STOP!"

Nadchodzi Prezentacja 3D (teraz dobrz?)

Dane Techniczne
Całkowita Masa: 1.04 tony
Ilośc części (nie wliczając części przechowywanych w pojemniku): 38 części

Użyte mody:
-KAS

Dziękuje za uwagę.
Prezes firmy SoftBody Incorporated

14
Łaziki / Łazik badawczy "Tesla-B"
« dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 17:32:21 »

SoftBody Inc.

Present


Poranek w siedzibie firmy SoftBody Inc. przebiega bezproblemów. Trwają ostatnie szlify konstruowania nowego łazika badawczego "Tesla-B". I tak mija kolejne 5 godzin, gdy nagle... o 16:23 świat ujrzał nowego łazika do badania Muna "Tesla-B"!

Łazika prowadzi Steve-O Kerman

Tylna bateria firmy Batt Man pomieszcza, aż 400 jednostek energii

Z niecodzienną prędkością (jak na łazika Munarnego) 9,4 m/s, łazik ten może przemieszczac się wszędzie!

Konstrukcja ta łączy wygode jak i też użytecznośc. Zaprojektował to nasz inżynier od łazików Edward Kapsel. Łazik mieści tylko jednego kerbala, lecz z tyłu jest zamontowany container, który może przechowac troche rzeczy m.in siedzenie dla innego kerbalonauty.

Przód

Bok

Tył

Prezentacja łazika "Tesla-B" z przednim reflektorem

Reflektor ten przydaje się do jazdy w ciemnościach

Jak już wspominałem można dodac to container'a wszystko (jeśli chodzi o małe rzeczy)

Steve-O Kerman jest ucieszony tym łazikiem

Prezentacja 3D (Przepraszam za błędy, lecz to mój pierwszy GIF)


Off-top
Jakoś mało napisałem, nie miejcie tego za złe, po prostu brak mi chęci na napisanie opowiaania (które i tak nie miałoby sensu) oraz jakiejś sensownej treści :/

Pozdrawia i Poleca, Piotr Fronczewski





 

15
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 07:49:52 »
@up

O, a chciałem zrobic focie w przestrzeni kosmicznej sześcioma kerbalami i zapisac by sobie dryfowały, a potem randez-vous statkiem i powrót.
No cóż, dziękuje za informacje o bugu :)

Strony: [1] 2 3 ... 5