Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - norbi1999

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 12:51:57 »
Gra by była idealna gdyby:
-dodali możliwość chodzenia po kabinie i innych częściach statku
-zablokowali możliwość podejrzenia wszystkich planet (do ich odkrycie potrzeba by było budować teleskopy kosmiczne)
-dodali widok 1 osobowy i specjalne hmm,(obiektywy dla łazików) mogące zoomować i zapewniały by też widok 1 osobowy
-Więcej planet i miniaturowe budynki na Kerbinie małe wioski,miasteczka ,które wczytywały by się tylko w odpowiedniej odległości
-MUZYKA ,która ciągle się powtarza mogliby dodać chociaż 2 utwory
-Mówiące Kerbale oczywiście po kerbalowemu ,aby nic nie rozumieć ,ale kilmat się tworzy :D
-wsparcie dla innych kontrolerów chodzi o automatyczne ustawianie sterowania pod pada
-i funkcję życiowe Kerbalów na przykład stan psychiczny gdy tworzymy kolonię ,możliwość budowania segmentów na miejscu

62
Dyskusje o modyfikacjach / "Mars One" Co o tym sądzicie?
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 11:24:37 »
Siemka ,założyłem ten wątek z lekkim opóźnieniem ,ale ciekaw jestem co sądzicie o tym projekcie.
Mars One:
"Mars One – prywatny projekt prowadzony przez holenderskiego przedsiębiorcę Bas Lansdorpa, którego celem jest ustanowienie stałej kolonii ludzkiej na Marsie. Plan zakłada wysłanie prywatnego satelity komunikacyjnego na orbitę Marsa w 2016 roku, a po kilku kolejnych etapach lądowanie tam czworga ludzi w 2023 roku. Po tym okresie kolejne grupy astronautów mają docierać na Marsa co dwa lata.

Napisałem wam w skrócie a tutaj macie stronę z kolejnymi fazami projektu
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Moim zdaniem to będzie coś przełomowego....wreszcie coś ,a mogliśmy to pewnie zrobić wcześniej.
A jeśli chodzi o mnie to chętnie bym tam poleciał nawet jeśli to jest bilet w jedną stronę,bez powrotu,ale mój wiek nie spełnia wymagań więc mogę sobie pomarzyć chociaż, może to i lepiej? :(

Zapraszam do dyskusji  ;D

63
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Zmiana koloru kerbali
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 11:17:16 »
Wszedł w pliki gry i przemalował  ;)

64
Obsługa techniczna / Odp: KSP SpacePort nie działa
« dnia: Sob, 13 Kwi 2013, 08:32:31 »
WOJENNE WIZJE WIDZÓW EDYCJA 2 Dzisiaj o 15:00 a spaceport nadal nie działa  :(

65
Obsługa techniczna / Odp: KSP SpacePort nie działa
« dnia: Pią, 12 Kwi 2013, 15:29:57 »
Dzięki za odpowiedz. Niech jak najszybciej to naprawią  :-[

66
Obsługa techniczna / [Rozwiązane] KSP SpacePort nie działa
« dnia: Pią, 12 Kwi 2013, 14:17:10 »
Znaczy tak działa ,ale strasznie wolno , a jak chce pobrać jakiś dodatek to czekam półgodziny i nic ? Też tak macie? Proszę o pomoc bo chciałbym zbudować jakiś pojazd na konkurs moskita :(

67
Łaziki / Odp: Prezentacja łazika
« dnia: Sob, 16 Lut 2013, 09:58:30 »
Jednym słowem=SUPER  ;D

Używałeś moda do tych silników jonowych czy jak to tam elektrycznych?

68
Aktualności / KSP 0.18.4 OUT!
« dnia: Pią, 15 Lut 2013, 09:53:45 »
Najnowsza wersja Kerbali wyszła!!!!
==================================== v0.18.4 RC3

Bug Fixes and Tweaks:

* Fixed the latest version checking.
* Fixed some places that were using an old and inaccurate value for the vessel's G-force, preventing entering warp sometimes.
* Fixed an issue which caused DAE model loading to fail.


==================================== v0.18.4 RC2

Bug Fixes and Tweaks:

* Fixed an issue where controls could become locked when switching focus out of a dead uncontrollable vessel.
* Fixed a collision issue with the large RCS Tank.
* Fixed a transparency issue with smoke FX and explosions.
* Boarding a vessel from EVA no longer toggles the SAS on the vessel.
* The VAB and SPH now show decoupler ejection forces on the part stats.
* Fixed a few typos on part descriptions and tutorials.
* Increased Jool's rotating frame threshold altitude to prevent entering its atmosphere with the rotating frame disabled.
* Fixed an issue with the UI background not scaling correctly on the SPH.
* Fixed winglet colliders.
* Fixed EVA light orientations.
* Updated Copyright dates.
* Fixed vab transparency issue.
* Fixed Explosion Shader Transparency issues.
* Fixed Part Actions being clickable if Time Warp was engaged while the Action UI was already up.

==================================== v0.18.4 RC1

New:

* Ported the game over to Unity 4. Expect improved performance.
* Added a new stock spaceplane: The Ravenspear Mk4.

Bug Fixes and Tweaks:

* Fixed some buttons not being locked out properly on the Tracking Station and possibly other scenes.
* The Staging Stack now automatically scrolls back into view if a staging operation sends it off screen.
* Stage groups and icons now accurately follow the mouse when dragging.
* Fixed some UI controls and keys being responsive during pause.
* Fixed some sounds (mainly voices) being affected by 3D effects when they shouldn't.
* Fixed an issue when going in and out of Map View after crashing the ship.
* Fixed the EVA map icons not showing.
* Fixed the planetary terrain not starting up properly sometimes.
* Fixed the error messages when exiting the game from the flight scene.
* Added a bad name filter for the Kerbal name generator.
* Fixed issues with the popup dialogs that allowed them to spawn a massive number of duplicates.
* Parts on the parts list no longer show the author on their tooltips (that broke immersion).
* Flight basics tutorial now requires player to set throttle to max before finishing the tutorial (and launching).
* fixed the non-persistent StateName field on MunFlight Tutorial.

Post scalony: Pią, 15 Lut 2013, 09:58:39
Nic ciekawego

69
Aktualności / Odp: KSP 0.18.3 (Demo) Wydane !
« dnia: Pią, 15 Lut 2013, 09:48:40 »
Wejdzcie na Twitcha Wonzaja i zobaczcie co dzisiaj będzie:
"Piątek. Plany: Kerbale 0.18.4, Hawken (haj lewel konto), więzienie, (...)"
Tak szybko czy nas troluje ;D

70
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: MechJeb - za, czy przeciw?
« dnia: Czw, 14 Lut 2013, 16:58:33 »
MechJeb używam do:
-Raz na jakiś czas do startu z Kerbinu
-do informacji na temat wagi itd itp
-do manewrowania orbitą
Według mnie lądowanie zalicza się do łatwiejszych ,a operacje orbitą do tych trudniejszych.
Jestem za ,ponieważ można się wiele z tego nauczyć. Pierwszy lot ogladałem w wykonaniu MechJeba (na  księżyc) ,a drugi na minimusa wykonalem sam bez pomocy mech jeba. Wniosek z tego jest taki ,że w prosty sposób można się nauczyć latać oraz lądować przy pomocy tej modyfikacji  ;)

71
Aktualności / Odp: KSP 0.18.3 (Demo) Wydane !
« dnia: Czw, 14 Lut 2013, 16:05:10 »
Oglądałem Moskita i ta wersja z Unity 4 praktycznie nic nie zmienia ;(

72
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Czw, 14 Lut 2013, 08:44:16 »
Zerdzio to będzie 0.18.3  ;)

O kurde moskit pokazuje 0.18.3 haha muszę to zobaczyć ;)

73
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Śro, 13 Lut 2013, 21:55:45 »
Nie wiem co oni chrzanią na tych forach angielskich ,ale gadają ,że unity 4 ma podobne możliwości do directx11  :o

ps.patch ma wyjść w okolicach 15,16 lutego ,a super ,że dodadzą efekt wejścia w atmosfere i wiele częsci do wydobywania surowców np z oceanów ,lądu ;)
Nie mogę się doczekać

Post scalony: Śro, 13 Lut 2013, 22:02:37
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ tutaj info na temat silnika gry ;) zapowiada się zacnie
"The first in a series of updates for Unity 4, this version includes significant additions such as DirectX 11 support and Mecanim animation tools. In addition users will have access to a Linux deployment preview and the Adobe® Flash® Player deployment add-on.
"
PL=Pierwsza seria "łatek" do silnika unity 4 dodawała wsparcie dla directX 11 oraz narzędzie do tworzenia animacji (mechanism) to dalej to mniej ważne. Ja chcę Ksp na Cry Engine 3 :D

74
Dam perzykład:
Moje dokonania:
Poleciałem na muna wylądowałem na nim.
Rakietą taką i taką.
O to mi chodzi albo np zbudowałem pierwszą we wszechświecie satelite w kształcie dysku

75
Dział jest po to aby chwalić się naszymi dokonaniami w kerbalach

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7