Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - H^

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 16:50:28 »
Optymalizacja z tego co widzę wygląda nieźle, ale oczywiście mój sprzęt jest jakiś wyjątkowy i gra chodzi mi gorzej niż poprzednie wersje. Co najlepsze nawet obniżenie detali pomogło tyle o ile...

@Edit: Stwierdzam że bez łatek nie pogram, obniżenie detali na najniższe powoduje że dostaje może 20-30 fpsów +. Jednak to nie koniec moich problemów, księżyc się nie ładuje, po wyjściu kerbalem ze statku fpsy spadają do 5 i ogółem nie da się grać. Wybaczcie Squad ale mam lepsze rzeczy do roboty niż bawienie się w kotka i myszkę z optymalizacją i bugami.

47
Poproś o pomoc / Odp: Przmieszczanie kerbali.miedzy statkami
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 19:46:55 »
I pamiętaj żeby nie przydzwonić kerbalem w statek bo czasami kończy się to tragicznie.

48
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 17:17:16 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gratuluje dzieła jednak do czegoś co mogło by się znaleźć na pierwszej stronie temu brakowało (krzywe oczy cieniowanie wyskakujące za krawędzie itd.), starałem zachować jak najwięcej z oryginału i po przerysowaniu tego na grafikę wektorową ,a następnie potraktowanie tego dawką Photoshopa wydaje mi się że efekt jest zadowalający  :D :


Jeśli wymagać będzie jakiś poprawek daj znać i mam nadzieję że się podoba :)

Bardzo ciekawe aczkolwiek usunął bym panu kerbalowi wąsa i troszkę zmienił księżyc ponieważ odbiega stylem od całości.

49
Aktualności / Odp: Polskie KSP Weekly
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 20:08:40 »
Milusio, osobiście uważam że nazwa "KSP Weekly Poland" jest najciekawsza. Mimo to podoba mi się też "Głos Kerbinu".

50
Poproś o pomoc / Odp: Problem z rakietami nośnymi
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 19:04:02 »
Dzisiaj zbudowałem nową rakietę, jest całkiem nieźle. Można nią orbitować ale potem kończy się już paliwo, potem ją dopracuje i może pochwalę się rezultatem w dziale "rakiety".

51
Samoloty / Odp: K-1 "Koliber"
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 13:15:17 »
Niestety ale moje kochane Kerbale w dziwny sposób się zbugowały i z nieznanych mi powodów "Koliber" zniknął, jednak postaram się go "odbudować" i jednocześnie naprawić błąd z niezapisywaniem się pojazdów w hangarze.

52
Poproś o pomoc / Problem z rakietami nośnymi
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 21:38:29 »
Może część z was wie że większość aspektów KSP to dla mnie czarna magia, mimo to staram się i w miarę możliwości pokonuję kolejne trudności. Teraz niestety natrafiłem na dziwny problem którego nie jestem w stanie samodzielnie rozwiązać. Chodzi tu mianowicie o to że podczas obalania się do wykonania orbity moja rakieta zaczyna szaleć i kończy się to na wybuchu.

Wytłumaczę to troszkę lepiej, kiedy orbituję i rozpoczynam sekwencje obalania rakiety to po ponownym uruchomieniu SASu rakieta i tak kręci się w każdą możliwą stronę i ostatecznie wybucha. Czasami dochodzi też do tego że mimo ustawienia jej na równym punkcie na sztucznym horyzoncie ona nagle zmienia kąt podejścia do orbity. Szczerze to idealnie całą sytuacje jaką obserwuję podczas startu mogę opisać jako "miotanie jak szatan".

53
Samoloty / Odp: K-1 "Koliber"
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 21:04:21 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Sam rozpędziłem się tylko do około 215 m/s ale wydaje mi się że da się zdecydowanie więcej. Może jeszcze dzisiaj przeprowadzę speed-test i pochwale się ile osiągnął.

@Edit: Znalazłem chwilkę na pomiar prędkości i okazało się że przez przegrzewające się silniki doszedłem tylko do jakiś 220 m/s ;_;. Mimo to samolot rozpędza się do tej prędkości jeszcze na pasie startowym więc problemu z przyśpieszaniem nie ma.

A na jakiej wysokości ?

A tak ogólnie to fajnie wygląda ;)

Na około 1500 metrach.

54
Samoloty / Odp: K-1 "Koliber"
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 20:05:54 »
Sam rozpędziłem się tylko do około 215 m/s ale wydaje mi się że da się zdecydowanie więcej. Może jeszcze dzisiaj przeprowadzę speed-test i pochwale się ile osiągnął.

@Edit: Znalazłem chwilkę na pomiar prędkości i okazało się że przez przegrzewające się silniki doszedłem tylko do jakiś 220 m/s ;_;. Mimo to samolot rozpędza się do tej prędkości jeszcze na pasie startowym więc problemu z przyśpieszaniem nie ma.

55
Samoloty / K-1 "Koliber"
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 19:25:04 »

Ostatnio nie miałem zbytnio czasu na Kerbale oraz pisanie na naszym kochanym forum, teraz powracam z nowym programem kosmicznym noszącym zacną nazwę Keys Space Program V2.

W związku z tym iż nadal nie jestem dobrym lotnikiem to postanowiłem troszkę podnieść swoje umiejętności pilotażu oraz projektowania samolotów. Owocem mych prac jest samolot K-1 "Koliber" który jak się okazało nadaje się świetnie do nauki podstawowych manewrów, jedynym problemem jest fakt że Koliber rozpędza się do tak dużych prędkości że sterowanie nim jest prawie niemożliwe dlatego też należy uważać z mocą silników i ciągiem.







Koliber to bardzo realistycznie wyglądający samolot, utrzymuje (moim zdaniem) ciekawy design jednak nie odbiega od wyglądu normalnych odrzutowców. Samolot ten po krótkim "ogarnięciu" maszyny zamienia się w bardzo dobry samolot akrobatyczny (a kto wie czy z modami na uzbrojenie również nie wojskowy ^^).



Samolot jest bardzo wydajny, ma duże zapasy paliwa dzięki czemu jest idealny na dłuższe loty. Warto wspomnieć też o podwoziu które jest tak zaprojektowane tak aby utrzymywało samolot na pasie startowym w bezpiecznej pozycji.



Niestety pierwsza próba lądowania okazała się zgubna i zakończyła się kolizją z ziemią. Na szczęście pilot przeżył i wyszedł z całej sytuacji bez większych obrażeń. Według świadków do katastrofy doszło z powodu zahaczenia skrzydłem o pas startowy, po tym wydarzeniu samolot spadł na ziemię jednak maszyna przepołowiła się na dwie części i uchroniła pilota przed eksplozją głównych zbiorników paliwowych.
 

56
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: łatwa stacja kosmiczna
« dnia: Czw, 18 Kwi 2013, 17:17:48 »
Nie wiem czy kolega rozumie na czym polega cała zabawa w budowaniu stacji, chodzi o to że największa frajda jest kiedy złożymy jakieś cudo na orbicie. Jeżeli wyślesz wszystko za jednym razem to potrzeba ci wielkiej rakiety, nie mówiąc już o problemach ze sterownością i stabilnością.

57
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: łatwa stacja kosmiczna
« dnia: Sob, 06 Kwi 2013, 18:07:22 »
Ja sam jestem lama w kerbale, dlaczego? Bo gram raz na jakiś czas po 2-3 godziny i niczego nie się nie nauczyłem. Co do tematu polecam zainstalowanie sobie MechJeba przydaje się jak nie lubisz się męczyć w perfekcyjne orbity itp itd. Co do poradników to polecam "projekt S.E.X" Moskita.

58
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Czw, 21 Mar 2013, 09:43:03 »
Istnieją jakieś informacje na temat tego czy my gracze którzy kupili grę na stronie, dostaną możliwość zaktywowania jej na Steamie?

59
Łaziki / Łazik "Space Rover MkII"
« dnia: Śro, 20 Mar 2013, 14:00:14 »
W związku z tym iż mam dzisiaj niesamowitą ochotę na granie w kerbale, zaraz po stworzeniu samolotu "Pierwszak MkI" stworzyłem łazik. Niestety ale nie miałem okazji wysłać go na żadną planetę (gdyż niezbyt mam pomysł jak się za to zabrać ;_; ), ów pojazd moim zdaniem wyszedł świetnie.



Łazik nie ma żadnych problemów z energią elektryczną i bez problemu rozpędza się do około 21m/s.



Łazik wyposażony jest we wszystkie istniejące narzędzia do pomiaru oraz 5 anten. Jest zasilany przez 16 paneli słonecznych.



W środku jest jeszcze dużo miejsca na baterie więc zawsze można je dodać.


60
Samoloty / Pierwszak MkI
« dnia: Śro, 20 Mar 2013, 11:59:28 »
Dziś przeprowadziłem testy mojego najnowszego projektu, samolotu Pierwszak MkI. Okazało się że jest on bardzo lotny i bez problemu lata się nim nawet z wyłączonym silnikiem. Utrzymuje on całkiem przyzwoite tempo, najwyższa prędkość jaką udało mi się zarejestrować to około 180 m/s.



Samolot nie jest może najpiękniejszy, ale jestem z niego dumny i postanowiłem się nim pochwalić (tak to mój pierwszy tak udany projekt ;_; ).



Ów maszyna nie ma żadnych problemów z lądowaniem i paliwem dlatego nadaje się na dalsze loty.



Tutaj zaś widzimy dumnego pilota po udanym locie.


Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7