Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - H^

Strony: [1]
1
Propozycje & Uwagi / Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 12:50:04 »
Mam zamiar zorganizować nowy forumowy cykl polegający na wybraniu najlepszego projektu danej kategorii zamieszczonego na forum. Całość odbywała by się co tydzień wraz z publikacją wyników w niedziele bądź w poniedziałek.

Kategoria jak i wymagania będą wcześniej opisywane na stronie głównej aby nie doszło do nieporozumień. Zwycięski pojazd byłby opisywany na stronie głównej a jego autor otrzymywałby możliwość wybrania następnej kategorii. Jeśli chodzi o kwestie jurorów to zwycięzce wybierać będziecie wy w publicznym głosowaniu.

Regulamin, i szerszy opis zostanie dodany wkrótce jeżeli inicjatywa przypadnie wam do gustu.

2
Propozycje & Uwagi / [Odrzucone] Tagi w Galerii
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 13:22:25 »
Moja propozycja jest bardzo prosta ale zapewni łatwiejsze przeglądanie Galerii, dodajmy do niej tagi. Czym są tagi? Otóż kiedy chce napisać że dany projekt jest z wersji 0.21 to piszę "[0.21] Nazwa Projektu".

Kilka pomysłów na tagi (co do modów myślałem nad tymi najpopularniejszymi)

[Stock] - Bez modów
[Mody] - Mody użyte

[MJ] - MechJeb
[B9] B9 Areospace Pack
[KW] KW Rocketery
[NP] Nova Punch
[LS] Lazor System
[ISA] ISA MapSat

I póki co to tyle, mam nadzieje że wszyscy zrozumieli o co mi chodzi. Poza tym każdy może dopisywać własne tagi. Jednak te najważniejsze, odnośnie wersji lub tego czy użyte były mody muszą pozostać niezmienne.

3
Modyfikacje / Kerbal Crew Manifest [v0.5.4.0.][0.20.X]
« dnia: Śro, 17 Lip 2013, 21:31:40 »

Crew Manifest[v0.5.4.0.]
Opis: Mod dodaje nam możliwość dodawania kerbalonautów do innych kapsuł i modułów mieszkalnych tak aby za jednym startem zabrać ich więcej, prócz tego możemy stworzyć własnego kerbala i nazwać go swoim imieniem. Modyfikacja ta przyda się głównie kolonizatorom potrzebującym dowieść do swojej bazy/koloni załogę, poza tym czy ktoś tutaj nie chciałby zabrać naszych drogich użytkowników w romantyczną podróż na orbitę Kerbinu?
Screeny:



Dodatkowe: Niestety u mnie wystąpił błąd graficzny który zamienił ikonkę moda w maluteńki znak zapytania jednakże nie przeszkodziło to w grze.
Download: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

4
Modyfikacje / Procedural Fairings [v1.3][0.20.2]
« dnia: Śro, 17 Lip 2013, 19:12:46 »

Procediral Farirings [1.3]
Opis: Mod czysto kosmetyczny, dodaje nam owiewki które niestety nie mają żadnego wpływu na lot i zachowanie naszej rakiety mimo to warto go doinstalować aby dodać odrobinę realizmu. Owiewki dopasowują się do kształtu budowanego pojazdu, co sprawia niemałe wrażenia wizualne.

Screeny:



Download: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

5
Poproś o pomoc / Problem z rakietami nośnymi
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 21:38:29 »
Może część z was wie że większość aspektów KSP to dla mnie czarna magia, mimo to staram się i w miarę możliwości pokonuję kolejne trudności. Teraz niestety natrafiłem na dziwny problem którego nie jestem w stanie samodzielnie rozwiązać. Chodzi tu mianowicie o to że podczas obalania się do wykonania orbity moja rakieta zaczyna szaleć i kończy się to na wybuchu.

Wytłumaczę to troszkę lepiej, kiedy orbituję i rozpoczynam sekwencje obalania rakiety to po ponownym uruchomieniu SASu rakieta i tak kręci się w każdą możliwą stronę i ostatecznie wybucha. Czasami dochodzi też do tego że mimo ustawienia jej na równym punkcie na sztucznym horyzoncie ona nagle zmienia kąt podejścia do orbity. Szczerze to idealnie całą sytuacje jaką obserwuję podczas startu mogę opisać jako "miotanie jak szatan".

6
Samoloty / K-1 "Koliber"
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 19:25:04 »

Ostatnio nie miałem zbytnio czasu na Kerbale oraz pisanie na naszym kochanym forum, teraz powracam z nowym programem kosmicznym noszącym zacną nazwę Keys Space Program V2.

W związku z tym iż nadal nie jestem dobrym lotnikiem to postanowiłem troszkę podnieść swoje umiejętności pilotażu oraz projektowania samolotów. Owocem mych prac jest samolot K-1 "Koliber" który jak się okazało nadaje się świetnie do nauki podstawowych manewrów, jedynym problemem jest fakt że Koliber rozpędza się do tak dużych prędkości że sterowanie nim jest prawie niemożliwe dlatego też należy uważać z mocą silników i ciągiem.







Koliber to bardzo realistycznie wyglądający samolot, utrzymuje (moim zdaniem) ciekawy design jednak nie odbiega od wyglądu normalnych odrzutowców. Samolot ten po krótkim "ogarnięciu" maszyny zamienia się w bardzo dobry samolot akrobatyczny (a kto wie czy z modami na uzbrojenie również nie wojskowy ^^).



Samolot jest bardzo wydajny, ma duże zapasy paliwa dzięki czemu jest idealny na dłuższe loty. Warto wspomnieć też o podwoziu które jest tak zaprojektowane tak aby utrzymywało samolot na pasie startowym w bezpiecznej pozycji.



Niestety pierwsza próba lądowania okazała się zgubna i zakończyła się kolizją z ziemią. Na szczęście pilot przeżył i wyszedł z całej sytuacji bez większych obrażeń. Według świadków do katastrofy doszło z powodu zahaczenia skrzydłem o pas startowy, po tym wydarzeniu samolot spadł na ziemię jednak maszyna przepołowiła się na dwie części i uchroniła pilota przed eksplozją głównych zbiorników paliwowych.
 

7
Łaziki / Łazik "Space Rover MkII"
« dnia: Śro, 20 Mar 2013, 14:00:14 »
W związku z tym iż mam dzisiaj niesamowitą ochotę na granie w kerbale, zaraz po stworzeniu samolotu "Pierwszak MkI" stworzyłem łazik. Niestety ale nie miałem okazji wysłać go na żadną planetę (gdyż niezbyt mam pomysł jak się za to zabrać ;_; ), ów pojazd moim zdaniem wyszedł świetnie.



Łazik nie ma żadnych problemów z energią elektryczną i bez problemu rozpędza się do około 21m/s.



Łazik wyposażony jest we wszystkie istniejące narzędzia do pomiaru oraz 5 anten. Jest zasilany przez 16 paneli słonecznych.



W środku jest jeszcze dużo miejsca na baterie więc zawsze można je dodać.


8
Samoloty / Pierwszak MkI
« dnia: Śro, 20 Mar 2013, 11:59:28 »
Dziś przeprowadziłem testy mojego najnowszego projektu, samolotu Pierwszak MkI. Okazało się że jest on bardzo lotny i bez problemu lata się nim nawet z wyłączonym silnikiem. Utrzymuje on całkiem przyzwoite tempo, najwyższa prędkość jaką udało mi się zarejestrować to około 180 m/s.



Samolot nie jest może najpiękniejszy, ale jestem z niego dumny i postanowiłem się nim pochwalić (tak to mój pierwszy tak udany projekt ;_; ).



Ów maszyna nie ma żadnych problemów z lądowaniem i paliwem dlatego nadaje się na dalsze loty.



Tutaj zaś widzimy dumnego pilota po udanym locie.


9
Obsługa techniczna / Problem z Update'm
« dnia: Pią, 21 Gru 2012, 13:21:49 »
Cześć,
Jako iż wyszła druga łatka do 0.18 chce z update'ować grę niestety Patcher się wykracza. Nie wiem co zrobić proszę o pomoc. :< 

10
Poproś o pomoc / [Rozwiązany] Problem z Orbitowaniem
« dnia: Pon, 03 Gru 2012, 18:11:42 »
Witajcie,
Jako iż już w miarę ogarnąłem grę spróbowałem orbitować, po kilku próbach zrobiłem dość dobrą Rakietę która bez problemu wynosi na 50 000 m. Kiedy w powietrzu zostaje już tylko maluteńki kawałek pojazdu uruchamiam ostatni silnik i mimo to maszyna opada, silnik nadal pracuje ale jest tak jakby go nie było. I tu mam prośbę możecie dać mi jakieś rady (nie dokładny poradnik) jak bez problemu orbitować? : >   

11
Poproś o pomoc / [Rozwiązany] Problem z nowym Światem.
« dnia: Nie, 02 Gru 2012, 20:51:41 »
Witajcie Kerbalo-fani,
Kupiłem i ściągnąłem dziś KSP, instalacja i download poszły bez problemu jednak kiedy wchodzę w Start Game i tworze nowy Save to gra nie robi nic tzn. leci muzyka, animacje są ale wszystko tak jakby umiera. Nie wiem o co chodzi proszę o szybką pomoc bo chce wreszcie pograć.
Pozdrawiam. : < 

Strony: [1]