Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Maciuś

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
91
Jeszcze FAR jest kluczowym modem! Bez niego to nie ma co się za RSS brać

92
Statki kosmiczne / Odp: Wycieczka po księżycach Jowisza
« dnia: Czw, 20 Lis 2014, 19:10:16 »
No proszę, nareszcie jakaś merytoryczna dyskusja odnośnie stylistyki moich filmów.
Skyline'owi muszę przyznać rację w jednej kwestii, sam ze zdumieniem odkryłem, że ten filmik ma właściwości usypiające tak po 2-3 obejrzeniach. Ale co do doboru muzyki to niestety, lubię i słucham dwóch gatunków: muzyki klasycznej i thrash metalu. Jak łatwo się domyślić ten drugi się średnio nadaje jako podkład :P Więc zmiany muzyki nie będzie.

A co do ujęć, to ciekaw jestem co dokładnie na myśli miał Drangir z tym ustawieniem kamery.

Generalnie dla mnie najważniejsze jest to, że udało mi się daną misję zaplanować i oblecieć, a filmy robię po to żeby podzielić się tym z innymi, ale tak żeby nikt mi nie zarzucił, że to fejk. Dlatego na filmie znajduje się GUI wraz z liczbami, żeby co bardziej rozgarnięty niedowiarek mógł sobie przeliczyć, że taka rakieta faktycznie jest w stanie to wszystko zrobić.

93
Statki kosmiczne / Wycieczka po księżycach Jowisza
« dnia: Wto, 18 Lis 2014, 19:51:19 »
Powrót do Jowisza!
Tym razem postanowiłem wysłać Philtrey'a żeby wylądował na wszystkich księżycach Galileuszowych lecąc specjalnie w tym celu zbudowaną rakietą.


20 tysięcy ton metalu i paliwa, 300MN ciągu, 470 ton na LEO.
Co oznacza, że wyniosłaby jakieś 2500t na orbitę Kerbinu.

Użyte mody:
Real Solar System, Deadly Reentry, Ferram Aerospace Research, Joint Reinforcement, Procedural Fairings, TAC Life Support, KW Rocketry, MechJeb2, Planet Shine, Distant Objects Enhancement, Kerbal Alarm Clock. Chyba żadnego nie pominąłem. Największe oklaski należą się modowi Planet Shine, który oprócz dodania światła odbitego od planet pozwala na przygaszenie światła w kosmosie. Próżnia jest teraz przerażająco ciemna!

A oto wzór nowej pocztówki, prosto z agencji kosmicznej.


Pierwotny plan sprzed kilku miesięcy zakładał wysłanie dwóch Kerbali w ogromnym lądowniku, który latałby po tych wszystkich księżycach wydobywając Kethane. Jednak pozwolenie sobie na produkcję paliwa znacznie umniejsza epickość wszelkich wypraw. Stąd pomysł by wysłać jednego Kerbala z kilkoma malutkimi lądownikami. Później odkryłem błąd w obliczeniach więc zabieranie wielu lądowników nie wchodziło w grę. Mógł polecieć tylko jeden. A w sumie całe planowanie misji trwało rekordowo krótko bo tylko 2 godziny.



Oprócz flag zostawiłem tam trochę złomu :P

94
Własna twórczość / Odp: [FILM] Deadly Flight [Skyline]
« dnia: Pią, 14 Lis 2014, 00:02:49 »
Ale czemu to się znowu kończy katastrofą? :( Nie ma już udanych misji?

Ale mimo to film bardzo fajny :)

95
@up
Istotna uwaga, ale nawet jeśli trzeba nawciskać mnóstwo baterii to 75 tonowa rakieta powinna być w stanie umieścić jakieś 6t na orbicie Muna (a 1.5t na powierzchnię i z powrotem)

96
Z góry uprzedzam, nie grałem nigdy na tym modzie i nie wiem o co chodzi z limitem wagowym, ale rozumiem, że problem polega na zaprojektowaniu odpowiedniej rakiety. Nie wiedząc jak wyglądają Twoje obecne rakiety ani jakie części masz dostępne na tym etapie kariery mogę Ci jedynie powiedzieć, że ja na 75 tonach to bym doleciał Kerbalem na Dunę więc da się :)

97
Statki kosmiczne / Rekonstrukcja New Horizons w RSS
« dnia: Wto, 28 Paź 2014, 01:32:00 »
Witam ponownie. Podczas lotu do Neptuna planowałem wypuścić sondę by przeleciała koło Plutona ale jednak nie będzie to możliwe. Tak więc postanowiłem osobno odtworzyć misję New Horizons.

Ze specjalną dedykacją dla JackRyanPL'a.



A druga dedykacja dla Kadafa, który miał rację, że stockowe części nie dają zbyt wielu możliwości do budowy replik. Jednak postarałem się jak mogłem i to zarówno jeśli chodzi o samą sondę jak i rakietę nośną.



Czas na filmik



Dziękuję, dobranoc :D

98
Oooo, super, czyli da się uruchomić PF na nowych wersjach. Muszę to później wypróbować!

99
Poproś o pomoc / Odp: Hercules, Titan and Hypatos PlanetFactory:CE Systems
« dnia: Śro, 22 Paź 2014, 23:11:35 »
Ostatnia wersja KSP na której działał mod Planet Factory to bodajże 0.23.5. Nikt się już nim niestety nie zajmuje więc nie odpalisz go raczej na 0.25.   :(

100
Rakiety / Odp: SSTL czyli Single Stage To Laythe
« dnia: Nie, 19 Paź 2014, 12:19:58 »
@winged, próbowałem wejść na orbitę retrograde, ale statek nie był w stanie osiągnąć orbity na samym silniku odrzutowym, te 170m/s prędkości obrotowej Kerbinu jednak robi różnicę :) A w tym sejwie nie miałem Deadly Reentry, w ogóle żadnych modów nie było.

101
Rakiety / SSTL czyli Single Stage To Laythe
« dnia: Sob, 18 Paź 2014, 22:43:11 »
Witam! Ostatnio na forum zapanowała moda na samoloty typu SSTO, którymi nasi dzielni użytkownicy latają także poza orbitę Kerbinu. Postanowiłem również się czymś pochwalić i w tym celu specjalnie odstawiłem planowanie wyprawy do Neptuna, ściągnąłem najnowszą wersję KSP 0.25 i wskrzesiłem mój stary projekt rakiety SSTO. Tak, rakiety, bo skrzydła są zbyt mainstreamowe!

Stateczek waży 6.08t, jest wyposażony w 5600 jednostek Xenonu, 150l paliwa i 10 jednostek monopropellantu, który jest całkowicie zbędny, ale zapomniałem się go pozbyć przed lotem :P A oto jak wygląda:


Mniej więcej na 35km wyczerpało się powietrze dla silnika odrzutowego i statek przeszedł na napęd jonowy


Po osiągnięciu orbity przyszła pora na żmudny manewr odlotu z Kerbinu podzielony na 3 części. Oto ostatnia z nich


Zaraz, zaraz, przecież miałem lecieć na Laythe, czemu odpalam silniki po dziennej stronie Kerbinu?


Bo transfery Hohmanna są już oklepane! Więcej asyst grawitacyjnych!


A na serio to nie bardzo wiedziałem jak to zrobić, żeby wykonać manewr po nocnej stronie planety, więc prościej było polatać sobie po układzie. Pierwszy przelot nad Eve podniósł Ap, a drugi ostatecznie skierował statek w stronę Joola.


Żeby nie było gadania - nie spędziłem połowy dnia na wyliczaniu tej trajektorii, zacząłem nową grę, zbudowałem statek i wystartowałem. Cały lot jest znowu przeprowadzony 'na spontana'


Jedną małą korektę lotu później... I mam dziś szczęśliwy dzień, przelot nad Tylo wyhamuje statek idealnie tak by trafił na orbitę Laythe.



Po wielokrotnym hamowaniu aerodynamicznym nad Laythe statek osiągnął prawie kołową orbitę.


Wspomagane spadochronem lądowanie odbywa się na silniku odrzutowym. Do tej pory robiłem to tylko raz, w wersji 0.17 - moja pierwsza wyprawa na Laythe (ech, to były czasy...). Tamten lądownik też siadał na odrzutowym, co było oczywiście zupełnie bez sensu bo tylko komplikowało sprawę. Ale zostawmy wspomnienia.


Jeb wylądował!


Ponieważ przez roztargnienie nie zabrał żadnego sprzętu naukowego to oprócz zatknięcia flagi nie bardzo miał tam co robić. Dlatego zdecydował się na wyruszenie w drogę powrotną od razu.


Tym razem silnik odrzutowy dociągnął jedynie do 29km, ale rozpędził statek na tyle, że wystarczyło już tylko przyspieszyć w Apoapsie.


Manewr znowu był podzielony na kilka części. Tuż przed końcową korektą udało się złapać 3 księżyce w jednym kadrze.


A oto trajektoria powrotna.


Rakieta weszła w atmosferę Kerbinu z dość sporą prędkością, więc hamowanie też podzieliłem na części.


A teraz najlepsze. Co gdybym tak wylądował tym sprzętem na Launchpadzie?


No łatwo nie będzie...


Statek był już niebezpiecznie nisko więc uznałem, że nie będę ryzykował rozbicia się na samym końcu i po chwili odpaliłem spadochron.


No prawie się udało :D Widać również ile zostało paliwa.


I na koniec Jeb nie mógł oprzeć się pokusie zrobienia selfie na tle VAB.


Link do całego albumu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dziękuję za uwagę :)

102
Samoloty / Odp: X4 czyli lecimy na Eeloo!
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 22:50:15 »
Ładnie, ładnie. Lataj tak dalej :)

103
Szukam modyfikacji / Odp: Real Solar System- mały tuning
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 20:20:30 »
(dla wersji 0.23.5 i RSS 6.2 bo na takiej gram)
W GameData masz folder RealSolarSystem a w nim plik RealSolarSystem który właśnie jest configiem

104
Samoloty / Odp: X3
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 15:30:04 »
Ładnie, ładnie :) I pomyśleć, że SSTO może być tak małe i proste. A ja się kiedyś męczyłem jak głupi i nic nie chciało latać.

105
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 21:56:38 »
Hmmm... W sumie to jestem na forum już od jakiegoś czasu ale jeszcze się oficjalnie nie przedstawiałem, więc...
Cześć! Zgodnie z nickiem nazywam się Maciek, mam 22 lata i studiuję sobie fizykę teoretyczną. O KSP dowiedziałem się od brata, a było to dawno temu - KSP 0.13. Nie będę się chwalił osiągnięciami w grze, powiem tylko, że jak się teraz nad tym zastanowię, to właściwie lamić przestałem dopiero około wersji 0.22 :P A poza Kerbalami to lubię pograć na gitarze i czasem pokopać piłkę.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11