Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - krzychu072

Strony: 1 2 [3] 4
31
Inne / Twory Krzycha
« dnia: Nie, 10 Sty 2016, 01:02:30 »
Witam.
 Oto moja moja pierwsza wyprawa na Dune z łazikiem i początki mojego montażu wideo :)

Z rakietą trochę przesadziłem , jak na taki łazik :)

ps
 i przepraszam za fps nie wiem czemu się nagrały :D

32
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 06 Sty 2016, 16:51:39 »
Pan Tomasz Bagiński za tym stoi dlatego nawet wszyło ;) jak by ktoś nie wiedział , on robi wiedźmina razem z Hollywood będą kręcić w Polsce  ;)

33
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 06 Sty 2016, 03:38:17 »
Niema to jak o 2:30 siedzieć na forum :D (no dobra sam tu jestem o 3 :D)
Jak zwykle tłumaczenie fajne :)
A co do aktualizacji to chyba to kwestia paru tygodni tak ?

34
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 03 Sty 2016, 16:19:57 »
Przyszłość rzeczywistości wirtualnej :D


1:20

35
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Nie, 03 Sty 2016, 16:07:19 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
PS. Już dużo bardziej rozwojowe były by napisanie samodzielnie skryptu kOS, który automatycznie uruchamiał by silniki. Bo to byłby rozwój. a nie bezmyślne stosowanie gotowców.
No dobra , przykładowo nauczyłem się programowania w kOŚie zrobiłem bardzo dobry skrypt do odpalania tych silniczków , umieszczam tu ten plik ze skryptem i ty go pobierasz, to nie jest gotowiec? , zastanów się....

36
Modyfikacje / XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Czw, 31 Gru 2015, 01:16:47 »
Coś kiedyś szukałem i trafiłem na ten modzik .
Mod Landertron pozwala na lądowanie kapsuł tak jak w soyuzach a nawet wspomaga lądowanie samolotów.

Mod sam szacuje kiedy odpalić te silniczki i jak długo.
filmik prezentujący jak to działa


Strona do pobrania najnowszej wersji do 1.0.5 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Oficjalny Wątek tegoż moda Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (w pierwszym poście niema najnowszej wersji )

37
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 13:43:58 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Joe próbował wyjaśnić organizacji PEGI, że wybuchające Kerbale nie są aktem przemocy XD
kerbale to istne zło pegi +18 ! hahah

38
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 13:17:41 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Gdzie sie podział nasz fajny tłumacz  ???

39
Poproś o pomoc / Odp: Montowanie elementów na orbicie.
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 02:54:58 »
Mody KIS i KAS pomogą jeśli chcesz coś robić na orbicie

40
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Wto, 29 Gru 2015, 21:18:35 »
Ja tak samo , mam dość dobrą grafikę a nie przerabia tego (gtx 750ti ) teraz widać że ten silnik jest przestarzały i niedarady wycisnąć z niego pięknej grafiki z wydajnością .

41
Własna twórczość / Odp: projekty kOS
« dnia: Pon, 28 Gru 2015, 22:25:24 »
Bardzo ciekawe  , przydał by się poradnik do tego moda kOS sam zanim odpaliłem twoje projekty się namęczyłem ale udało się jakoś :D

42
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 23 Gru 2015, 14:03:21 »
Dokładnie , ja podesłałem tak może ktoś chce takie też , a ja także czekam na zmienioną wersje :)

43
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 23 Gru 2015, 02:39:49 »
Nowy dewnołt
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ :) jak tos zna angielski może sobie poczytać ( no niestety nie należne do ludzi którzy dobrze znają :D
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

44
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 19:19:46 »
jak by się im chciało modyfikować  silnik u5 to pewnie by dużo to dało , przykład star citizen na CRYENGINE  z tego co czytałem gdzieś twórcy go zmodyfikowali.
jak pisano wcześniej trzeba dużo pracy aby zrobić  nowe tekstury dla planet  i je " udekorować " i tak dalej  :)

45
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 14:46:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Krzychu, w KSP PhysX nie jest aktualnie używany - więc nie ma o czym mówić.
wiem ze nie jest używany ale w na nowym silniku będzie :)

Strony: 1 2 [3] 4