Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 41
76
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 21:53:54 »
Kto wie, ale to prawie 2 miesiące czasu, więc dość dużo czekania, zwłaszcza, że pewnie 1.0 jest już gotowa, albo przeprowadzają ostatnie testy. Raczej będą chcieli jak najszybciej ją wydać i spokojnie poświętować wydanie final. Jak dla mnie, to mogliby udostępnić wszystkie wersje KSP od pierwszej, do final(oczywiście tym, co kupili grę, może tym, co kupili grę w formie Early Access). Byłoby to fajne zwieńczenie ich prac(nad wersją 1.0 oczywiście, bo będą dalej rozwijali grę).

77
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 20:43:31 »
Skoro już zaczęli odliczanie, to znaczy, że znają datę premiery i mogliby ją podać. Chociaż pewnie nie chcą przekładać premiery w razie czego, jak twórcy GTA V.

78
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jedyny słuszny system operacyjny
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 17:43:03 »
Przyzwyczaić się można, po ostatecznym powrocie do 7 parę zachowań z 8 mi zostało, ale już dawno się zatarły  :D Za to przyzwyczajenia z Linuksa nie znikają, mam tam zdefiniowane swoje skróty i często siedząc na Windows dziwie się, czemu skrót mi nie działa i dopiero po chwili ogarniam na jakim systemie siedze  :D

79
Obsługa techniczna / Odp: Nowy komputer a KSP
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 17:37:58 »
Napisałeś w specyfikacji "OS: Windows 7" więc uznałem, że chcesz tylko 7 mieć, nie wiedziałem, że masz Ubuntu też. Masz też kartę NVidia i to cię powinno ostatecznie przekonać, bo AMD olewa nieco sterowniki na Linuksa, a granie na otwartych jest bez sensu, chociaż ja odpalałem KSP na otwartych - chodziło i to całkiem płynnie, ale zamknięte wiadomo, że lepsze. W wersji na Windows chodzi o to, że nie wykorzystasz potencjału większej ilości RAM niż 4GB, bo 64bit na Windows lepiej nie tykać, a i sam system zajmuje sporo całkiem. Linux potrafi zajmować 2x mniej(mój rekord w 64bitowym Linuksie to 90MB RAM po starcie systemu, a mam 4GB, więc dla gry zostało multum, był to Debian z jak najlżejszym środowiskiem LXDE  :D ), więc nawet granie na 32bitowej wersji ma większy sens na Linuksie, bo więcej pamięci zostanie dla gry.

80
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 17:31:54 »
Bez przesady, dwie obeznane osoby w organizacji starczą  :D Odnośnie podobieństwa modułów, to proponuje demokrację, czyli tak samo jak w PMB - osoby chętne do udziału w przetargu pokazują swoje dzieła i użytkownicy głosują na jednego z nich.

81
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 17:16:20 »
Nigdzie nie wspominałem, że jestem doświadczony, parę postów temu zasugerowałem przekazanie władzy nad projektem obeznanym osobom. Akurat masz rację, przez swoje lenistwo nie budowałem nigdy wielkich konstrukcji. Ale skoro już mowa o limicie części, to proponuję zrobić tak - w momencie wybrania kolejnego modułu do przetargu będziemy dla niego indywidualnie określać limit części. Tak jak wspomniałeś, jedna część będzie miała limit 20 części, druga będzie miała limit 60 części. To spowoduje, że w organizacji są potrzebne osoby, które będą potrafiły określić limit części niezbędny do zbudowania danego modułu i to ma być limit jak najmniejszy. To chyba najlepsze rozwiązanie, no chyba, że masz inny pomysł?

82
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 17:08:40 »
Odliczanie do premiery powinno oznaczać, że wersja 1.0 jest już skończona i przygotowują się do jej wydania. Cóż, pełną wersję tworzoną tyle czasu jej twórcy pewnie chcą wydać z hukiem, a nie jak zwykły update  :D Data, w której zostanie wydane KSP 1.0 powinna się zapisać w umysłach wszystkich jej fanów. Wszystko wskazuje na to, że ten update powinien być jednym z najbardziej udanych i chyba pierwszym update, który dodaje tak duże zmiany - nowa aerodynamika, surowce, kokpity IVA, czekam z niecierpliwością.

83
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 16:28:55 »
Czyli UbioZur odpada. Nie znam go, bo go nie używałem nigdy. A gdyby tak zmniejszyć limit do 40 części? Zamiast 750 części w całości mielibyśmy 600, zawsze to 150 części mniej. 40 części na jeden moduł stacji to chyba dużo, zwłaszcza, jak dorzucimy proceduralne party?

84
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 15:10:11 »
UbioZur to jak najbardziej dobry pomysł. Nie wiem na ile mój komputer da radę, ale 750 części na orbicie Kerbinu to już dla dużej ilości osób może spowodować problem. Co do terminu ogłoszenia przetargów to ja bym raczej oponował za piątkiem. Nie wszyscy mają wakacje, a w piątek wieczorem każdy będzie mógł na spokojnie zobaczyć przetarg i w weekend coś pokombinować. No i termin to 5 dni, tak jak zaproponował JackRyanPL. Chyba, że ktoś ma lepszy pomysł, to proszę śmiało się wypowiadać. Przypominam także panowie, że samo wydanie wersji 1.0 nie spowoduje rozpoczęcia projektu, bo musimy poczekać, aż nasza lista modów zostanie dostosowana do niej. A co do modów to wspomniane wcześniej:
-UbioZur Welding
-TweakScale
-Kerbal Attachment System

ja sam proponuje też dorzucenie Procedural Parts, do tworzenia proceduralnych części i zbiorników z realnymi teksturami. Czyli 3 mody + 1 proponowany przezemnie. Ktoś ma jakieś propozycje modów jeszcze lub jakieś zastrzeżenia do aktualnej listy? Mody już teraz powinniśmy ustalić, bo zaraz po tym, jak mody będą dobrze działać na 1.0 to możemy startować.

85
Obsługa techniczna / Odp: Nowy komputer a KSP
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 14:56:10 »
Jak masz więcej niż 4GB RAM to polecałbym rozważyć granie na Linuksie. Sterowniki graficzne NVidia robi bardzo dobrej jakości na Linuksa, podobno testy wykazują, że grafiki NVidia są wydajniejsze na Linuksie, niż na Windowsie i masz tam stabilną wersję 64bit, która skorzysta z całego RAM. Sam Linux pobiera też bardzo niewiele RAM i dużo ci zostanie na KSP.

86
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 20:28:04 »
@Robson: Pomysł budowy ISS zdobył większe uznanie, jak widać. Ale spokojna głowa, na Joola też przyjdzie czas  :)

Jeżeli chodzi o mnie, to Kadaf ma absolutną rację, TweakScale czy KAS to mody niezbędne w tym przedsięwzięciu. JackRyanPL zgłosił się na ochotnika do pomocy w organizacji przedsięwzięcia, mogę też zaoferować swoją skromną pomoc, choć może lepiej dla projektu, jakby piecze sprawowali nad nim osoby pracujące przy organizacji PMB(ja wszakże nie uczestniczyłem w żadnej kampanii, więc moje doświadczenie jest raczej minimalne), bo mają największe doświadczenie, ja sam tylko rzuciłem pomysł i mi to wszystko jedno, czy będę jednym z organizatorów, czy tylko uczestnikiem. Ogólnie poczekajmy do 1.0+jeszcze trochę dłużej, aż mody zostaną do niej dostosowane i wtedy ustalimy listę modów i możemy startować.

87
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 18:47:36 »
Też ciekawe pomysły, ale narazie pomysł JackRyanPL wydaje mi się najlepszy, tego jeszcze nie było, by wspólnymi siłami jak najładniej odwzorować jakiś realny obiekt. Wysokość stacji inklinacje zrobilibyśmy identyczną jak w realu, no i dobry pomysł, by dbać także o wygląd pojazdów lecących do stacji i nazwiska załogi, a nie tylko o wygląd stacji. Problem może być drobny z wahadłowcami STS, bo np. kabina KSP zabiera max. 4 załogantów(w przeciwieństwie do STS, które zabierały 6 osób) i sama ładownia może mieć problem z pomieszczeniem niektórych modułów, trzebaby też wgrać moda na ramię magnetyczne dla realizmu. Ogółem sprawa wyglądałaby tak, że po ogłoszeniu przetargu save zostaje upubliczniony i chętni do udziału go pobierają i wykonują zadanie ogłoszone w przetargu dokładnie wszystko dokumentując, a inni by głosowali, która praca jest najlepsza, czyli chyba tak samo, jak było w PMB.

Jednak przychylam się do propozycji Jacka, by poczekać z tym na wersję 1.0. Wersja 1.0 doda sporo ficzerów i będzie dość mocno zmieniona w stosunku do 0.90, więc nie ma sensu zaczynać większej konstrukcji na tej wersji. Ale sprawy organizacyjne możnaby już poprowadzić, no i oczywiście należy wybrać opiekunów projektu, którzy będą się nim zajmowali.

88
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 17:22:13 »
@Kadaf: Syp żwir ile chcesz, to tylko propozycje, a nie realne plany.  :)

@JackRyanPL: A to jest bardzo genialny pomysł.

Myślę, że aktualnie najlepszy pomysł podsunął JackRyanPL. Co byście powiedzieli na jak najdokładniejsze odwzorowanie ISS w stocku? Wysyłalibyśmy moduły takie same, jak są na ISS i każdy chętny wrzucałby swoją wersję modułu na przetargi i odbywałoby się głosowanie, który jest najbardziej realny i ten który wygra, zostanie wysłany i podłączony do reszty.

89
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kartonowe modele
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 16:51:46 »
Kleje te to groszowe sprawy jak widzę(Magic to jakieś 3zeta, a ten BCG 1coś), więc w wolnym czasie napewno się za to zabiorę. Cyrkiel tnący przydatne narzędzie, ale i bez niego dawałem radę się uporać, jak kiedyś się bawiłem modelami, a jego koszt to jakieś 30 zł, więc nie takie groszowe sprawy. Muszę też zaopatrzyć się w dobry nożyk, bo nie mam.

Edit:
Dla fanów wahadłowców NASA oto ciekawa stronka:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Stronka, na której można praktycznie znaleźć wszystkie modele papierowe promów kosmicznych z każdej ich misji(są też testowe jak Enterprise, występują w wersji z otwartymi i zamkniętymi ładowniami). Wszystko jest ładnie podzielone, czyli można zbudować sam orbiter, a można też całość, czyli orbiter, zbiornik i SRB. Są też instrukcje z obrazkami pisane całkiem przystępnym językiem. W wolnym czasie mam ochotę się zabrać, szkoda, że nie znalazłem tego w zimę  :( , w lato to wolę na dworzu być, niż siedzieć i bawić się modelami.

90
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 16:38:32 »
Cóż, w obliczu takich wątpliwości odnośnie mocy PC chyba trzeba będzie jednak zrezygnować. Albo całkiem zmienić koncepcję. Czytając wasze opinie chyba warto byłoby przenieść się jednak do stocka, o wiele więcej osób by mogło się bawić i można by budować wielkie konstrukcje. Mamy tutaj bardzo dużo uzdolnionych osób, które umieją tworzyć ładne konstrukcje, a dawno już nie budowaliśmy nic razem, więc uważam, że jakiś projekt by się przydał. Kolejna stacja na orbicie Kerbinu to już oklepany temat, co byście powiedzieli o kolonizacji systemu Joola? Oto moja kolejna propozycja, mianowicie wspólne badanie jedynego gazowego olbrzyma w KSP i kolonizacja jego księżyców. Może jakaś stacja na orbicie zielonej planety, lub baza na Laythe? Czekam na wasze propozycje.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 41