Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41
61
Panie, kto tu mówi o autopilocie :D ? Jeden jedyny raz użyłem Smart A.S.S, nigdy więcej. MechJeba nie poleciłem ze względu na autopilot, tylko ze względu na ilość informacji, jakie on oferuje. W sumie, jedyne z czego korzystam, to informacje o dV oraz informacje o pojeździe, bo w przypadku proceduralnych zbiorników stockowa masa lubi źle pokazywać. Sam się wzbraniałem przed zainstalowaniem MechJeba, ale jak mi mówiono - przecież wcale nie musisz używać wszystkich jego funkcji. Powiem szczerze, że jak miałbym ogarniać ten autopilot, to już wolę to zrobić ręcznie - nie dość, że szybciej, to jeszcze więcej frajdy. Pozatym wątpie, aby MechJeb sprawnie poleciał np. moim Saturnem IB - do tego trzeba ludzkiej ręki  :D

62
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 17:36:46 »
Wow, hamulce aerodynamiczne. Poprostu niewiarygodne. Liczę też na to, że spadochrony będą także mogły wyhamować samoloty po przyziemieniu na pasie. Jak tak, to wkońcu będę mógł zbudować realny wahadłowiec bez modów.

63
Jak nie masz to zainstaluj też Mech Jeba. Podaje on bardzo dużo przydatnych informacji, np. w hangarze podczas budowy rakiet może ci pokazać ile dV może dostarczyć każdy człon rakiety i jakie jest jego TWR, a także ile będzie on pracował. Postaraj się, aby pierwszy człon nie miał za dużo TWR, bo poprostu się spali. Obniżenie ciągu w wielu przypadkach nie pomoże, bo w RO sporo silników poprostu nie posiada kontroli ciągu(np. F-1 z pierwszego członu Saturna V). Sam swoim Saturnem IB spaliłem już ładunek jeden, bo w złym momencie zacząłem przechył. Możesz próbować odtwarzać rakiety realne, wtedy dajesz wielkość zbiorników, silniki i masę na taką samą, jak w oryginale, możesz też pobawić się z czasem pracy i jak się postarasz, to dostaniesz rakietę o tych samych parametrach, co w realu. W swoim Saturnie V widocznym kilka postów wcześniej postarałem się zrobić tak, aby czas pracy silników był identyczny z oryginałem i 110t na LEO wyniosłem nią.

64
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 22:38:51 »
Dobrze widzę, ręczne ustawianie kształtu i wielkości owiewek? Oj coś Squad unika tego automatycznego generowania owiewek jak w modzie Procedural Fairings. Ale to nic, może to i lepiej, będzie można wygodniej decydować o kształcie owiewek. Nowe skrzydła piękne, a różny wygląd osłony w zależności od stopnia zużycia też zarąbisty. Ciekawy jestem jak rozwiązali kwestię wahadłowców, które powracają do atmosfery? Chyba, że gdzieś to było wspomniane i jak zwykle pominąłem.

Edit: Co do nazwy tematu, to nie możnaby szepnąć na PW komuś z uprawnieniami do tego? Już od dawna wiadomo, że kolejna wersja to będzie 1.0, a te 0.91 już tyle czasu wisi.

65
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 20 Kwi 2015, 23:22:33 »
Również nie wyobrażam sobie, by po tej całej szopce z odliczaniem nie wydali 1.0, lub dopiero podali datę premiery. Fani by ich momentalnie zhejtowali i mogłoby się to odbić na popularności ich świeżego dzieła.

66
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Pon, 20 Kwi 2015, 21:51:10 »
@Drangir: Też prawda. W sumie to cały Układ Słoneczny ma nas gdzieś.

Mnie to absolutnie nie interesuje czy Pluton jest tą planetą czy nie jest. Nie interesują mnie te wszystkie podziały na planety, planetoidy, planety karłowate itd. Jest tam w dalszym ciągu? Jest i nie przestanie być z tego powodu, że my zdecydowaliśmy, że nie jest planetą. Każda, nawet najmniejsza asteroida zasługuje na zbadanie już za samo to, że istnieje.

67
Modyfikacje / Odp: Scatterer - atmosphere scattering mod
« dnia: Pon, 20 Kwi 2015, 18:17:14 »
No niestety, lądy znikają z orbity, a szkoda jak diabli, bo bardzo chętnie bym go zainstalował sobie. Jak tylko stanie się stabilniejszy to będzie taki must have dla mnie. Ale już teraz może być wykorzystany, jak ktoś będzie chciał zrobić dobre ujęcia z samolotu.

68
Modyfikacje / Scatterer - atmosphere scattering mod
« dnia: Pon, 20 Kwi 2015, 16:13:36 »
Scatterer - atmosphere scattering mod

Opis: Przeglądając sobie ostatnio angielskie forum KSP natknąłem się na ten mod. Dodaje on ładniejsze efekty atmosferyczne i ogólnie uładnia dość uproszczoną atmosferę w KSP. Mod nie jest jeszcze wydany i ciągle trwają nad nim prace, tak więc posiada on parę bugów i zalecana jest ostrożność przy instalowaniu go.

Screeny:

Przelot na górami Kerbinu.


Wschód Kerbolu przed startem rakiety.

Download:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wszystkie screeny pochodzą z tematu tego moda, jak ktoś pragnie zobaczyć więcej, to proszę odwiedzić temat moda w podanym przezemnie linku.

69
Inne / Odp: Soyuz-U 1:48 z kartonu - relacja z budowy ;)
« dnia: Sob, 18 Kwi 2015, 21:59:08 »
Dzięki wielkie za odpowiedzi. W takim razie odrazu mogę zamówić 3,4 lub nawet więcej sztuk tego kleju w jakimś internetowym sklepie i schować sobie w szafce. Życzę powodzenia w budowie i czekam na kolejne zdjęcia prac  :)

70
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 18 Kwi 2015, 21:56:44 »
Ech, że też akurat na początku tygodnia premiera  ::) Nie będę miał pewnie czasu do dokładnego przestudiowania nowej wersji. Narazie znowu odstawiłem KSP, ale pewnikiem jest, że po premierze 1.0 znowu będę tylko w KSP grał. Wielki dzień najprawdopodobniej już w następny poniedziałek, ewentualnie wtorek  :)

71
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 18 Kwi 2015, 20:23:29 »
W końcu statefcznik pionowy z wahadłowców, jestem zachwycony  :D Reszta super, miniaturki w ładowaniu pojazdów genialne, ciekawe jak one będą wyglądać dla rakiet? Przestrzeń bagażowa, owiewki i osłony termiczne też ładnie wyglądają. Ogółem update świetny. Mam nadzieję, że w związku z nową aerodynamiką poprawią spadochrony - mianowicie, będzie możliwe tworzenie spadochronów hamujących pojazd na pasie, obecnie działa to tak, że jak tylko pojazd dotknie ziemi to spadochrony są odrzucane automatycznie. Wydobywanie surowców fajnie wygląda.

72
Inne / Odp: Soyuz-U 1:48 z kartonu - relacja z budowy ;)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 22:33:16 »
Bardzo fajny pomysł. Uwielbiam ruskie rakiety  :D Skala 1:48 to już całkiem spora jest, więc będzie to całkiem fajnie się prezentować. Fajny pomysł ze spadochronem. Zadam pytanie odnośnie kleju - czy ten klej można długo przechowywać i w ile trzeba go wykorzystać po otwarciu? Sam mam zamiar bawić się modelami i kupić sobie zapas tego kleju(kosztuje grosze wkońcu). Zapytam się jeszcze o papier techniczny, możesz jakiś polecić, który nie uszkodzi drukarki? Czytałem, że kiepski papier może rozwalić drukarkę, więc jaki polecasz wziąć?

73
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 22:27:27 »
Całkiem ładne zdjęcia, nie mogę się doczekać zdjęć z przelotu. Będzie fajnie wkońcu ujrzeć powierzchnię Plutona w wysokiej rozdzielczości. Przez tyle lat niedoceniany obiekt wkońcu ma swój rok.

74
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 20:39:40 »
@angorek: Padłem  :D

Pod tym postem pojawiają się też inne algorytmy. Czas misji 192 odjąć wysokość bez zer, czyli 156, to daje 36. Teraz się zacznie, każdy próbuje bawić się w jasnowidza  :D Być może 36 to albo dni, albo godziny?

75
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 22:59:53 »
Ciekawe, premiera miałaby być 27? To nie jest w miesiącach(przynajmniej mam nadzieję  :P ), może to jest w godzinach? Albo w kerbalskich dniach. Cóż, dowiemy się po premierze.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41