Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 38 39 [40] 41
586
Humor / Odp: Śmieszne zdjęcia z kerbali!
« dnia: Sob, 28 Gru 2013, 20:26:17 »
Edit: O rany, nie zauważyłem, że stary temat, przepraszam. Jeżeli zabawa trwa, to proszę dać znać.

587
Modyfikacje / Odp: Mój Układ Planetarny 0.2.1 [0.23]
« dnia: Sob, 28 Gru 2013, 20:08:28 »
Universe Sandbox jest płatny zapewne?

588
Modyfikacje / Odp: Mój Układ Planetarny 0.2.1 [0.23]
« dnia: Sob, 28 Gru 2013, 14:47:58 »
Również lubię astronomie. Ale z tym satelitą to biorę pod uwagę nawet nasz układ. Przecież w naszym układzie żaden satelita nie ma swojego satelity. Nie mówiąc tu o sztucznych satelitach - to są mało masywne obiekty, które nie wytwarzają siły grawitacji.

589
Modyfikacje / Odp: Mój Układ Planetarny 0.2.1 [0.23]
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 23:22:43 »
Mógłbyś tworzyć więcej takich fajnych układów - Kerbin jako satelita gazowego giganta - miodzio. Tylko zastanawia mnie pewna kwestia. Czy satelita może mieć swojego masywnego satelite? Taki Ike jest dość duży w porównaniu z Kerbinem, czy grawitacja Sentara nie powinna go wyciągnać z wpływów Kerbinu?

590
Poproś o pomoc / Odp: Szybowanie wahadłowca
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 23:20:07 »
Pokombinuje z tym w wolnym czasie, narazie wolę odpocząć i dokładnie na spokojnie przemyśleć sposób budowy. Postaram się też popatrzeć na YouTube i poduczyć się conieco o budowie tych statków. Oczywiście nie zamierzam robić Ctrl+C i Ctrl+V, bo to żadna frajda.

591
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 23:17:16 »
Niby tak, ale po moim pierwszym lądowaniu na Dunie jak opadły emocje, to byłem troszkę zawiedziony, że nie ma co robić z wyjątkiem jeżdżenia łazikiem. No, ale przynajmniej nacykałem ładne zdjęcia  :P

Edit: Wgrałem sobie moda na chmury i światła miast i powinno to być dodane w wersji finalnej jako opcja w zakładce grafika. Dzięki temu gra wygląda o niebo lepiej i takie coś powinno być w wersji finalnej. Coś wiadomo co będzie, jak zostanie wydana wersja pełna? Co z graczami, którzy kupili teraz KSP?

592
Być może przewody paliwowe się urywają - dodaj kilka taśm.

593
Poproś o pomoc / Odp: Szybowanie wahadłowca
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 14:46:14 »
Dzięki za rady, ale narazie chyba odpuszcze sobie wahadłowce i zajme się czymś innym. Jak bd miał problem znowu z wahadłowcami, to poinformuje w tym temacie. Co do tego moda to dobry, ale raczej musiałbym jakieś małe skrzydła dać, to ma być wahadłowiec, więc nie może być za bardzo wielki, bo mi się nie zmieści w stacji  :P

594
Poproś o pomoc / Odp: Szybowanie wahadłowca
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 22:44:45 »
Czyli jednak za mała powierzchnia nośna. Mod B9 jest tak rozległy, że jest czym kombinować.

Edit: Chyba jednak moda B9 wyrzucę, bo jak dla mnie za dużo części i wogóle za bardzo mi będzie mulił kompa. Pobiorę sobie tylko moda na ładownie.

595
Poproś o pomoc / Szybowanie wahadłowca
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 22:19:36 »
Witam was serdecznie, zawsze chciałem polatać wahadłowcem w KSP, a że możliwości stocku są w tym kierunku niewielkie to i pobrałem moda B9 Aerospace Pack. Chciałem zbudować taki prom z ładownią, 3osobowy i latać to lata, ale nie za bardzo chce szybować. W atmosferze po wyłączeniu silnika leci jak kamień w dół, a o wspomaganiu silnikiem nie ma mowy, bo po misji w kosmosie paliwa już raczej nie będzie. Potrafię szybować, ale tylko małymi samolotami na jednego kerbala - przy większych mam już z tym problemy. Prosiłbym sprawnych i doświadczonych oblatywaczy o doradzenie, jak sprawnie szybować. Dołączam screena maszyny + save dla tych co mają tego moda zainstalowanego. Masa wahadłowca z pełnym paliwem to 19.56t.

Screen:


Plik .craft(wymagany mod B9 Aerospace Pack):
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

596
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec wzorowany na prawdziwym (B9)
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 21:12:58 »
Ładny wahadłowiec, sam się zastanawiam nad tym modem, ta ładownia mi się podoba. Próbowałem grać na modzie Component Space Shuttle, ale marnie się z tym sterowało w kosmosie i prom w skali kerbali był za duży.

597
Inne gry / Odp: Homeworld
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 21:04:01 »
Homeworld 2, mam oryginał tej pięknej gry. Przejście całej kampanii jest dosyć trudne, ale jest bardzo ciekawa, największa frajda to granie na MP z ludźmi. Nie ma już żadnych serwerów do gry, ale można się umówić z ludźmi na Hamachi. Szkoda, że mimo, że nawet w tych czasach gra wygląda pięknie, to jednak nie jest tak popularna.

598
Jest taki na łączność, nazywa się RemoteTech, nie wiem czy o ten dokładnie chodzi.

599
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 20:37:45 »
@UP: Dokładnie, jakie emocje były przy pierwszym lądowaniu na Munie czy Dunie   ;D

Opisz może dokładnie co robisz, a postaramy ci się coś doradzić.

600
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 15:56:28 »
W sumie to i ja najpierw latałem na Muna, a dopiero potem nauczyłem się dokowania. Myślałem, że to nie będzie potrzebne, ale to jednak frajda dokować do swojej stacji  :) Jak mówiłem, jak raz ci się uda, to będziesz już to umiał. Możesz spróbować w menu głównym wybrać scenario z lądowania na Munie. Lądujesz na Munie, potem robisz orbite i dokujesz do statku powrotnego. Tam możesz łatwo poćwiczyć zbliżenia, bo to jest najważniejsze - jak już się zbliżysz, to reszta to już tylko manewrowanie RCS'ami. Koniecznie musisz się nauczyć latać do przodu i do tyłu oraz na boki za pomocą RCS. Możesz włączyć tryb dokowania, chociaż ja daję rade bez niego.

Strony: 1 ... 38 39 [40] 41