Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41
571
Dyskusje ogólne / Re: Co to jest? Meteor?
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 23:22:52 »
Nom, taki dymek spod nóżek lądownika byłby fajny. Ewentualnie dymek podczas jazdy łazikiem czy po podskoku kerbala, takie coś nie zabrałoby dużo sprzętu, a efekt byłby fajny.

572
Dyskusje ogólne / Odp: Kupno
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 23:19:16 »
To witamy w gronie kerbali  ;) Mam nadzieje, że będzie ci się dobrze grało.

573
Samoloty / Odp: Spiker mk I
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 16:23:54 »
Z taką powierzchnią nośną, to pewnie lata jak piórko na minimalnym ciągu?

574
Obsługa techniczna / Odp: Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 16:22:28 »
To zależy jakie mody wgrywamy, bo są takie lekkie i są też ciężkie. Akurat Kethane nie jest chyba zbyt lekki. A autor nie wymienił innych modów.

575
Obsługa techniczna / Odp: Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 13:48:15 »
Jak RAMu jest za mało to nic nie poradzisz, w Kerbalach głównie się liczy RAM, jedyne co, to dokupić trochę.

576
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec Damysos I
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 23:46:11 »
Piękna maszyna i fajnie wygląda na tej rakiecie startowej  ;)

577
Poproś o pomoc / Odp: Powrót z Duny
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 16:24:11 »
Ja wystartowałem z Duny lądownikiem o masie ponad 10 ton i z silnikiem o mocy 50 z jednym średnim zbiornikiem(wiem, że spory ten lądownik, ale chciałem, żeby był wypasiony, a nie najlżejszy), ale w moim wypadku na orbicie czekał statek powrotny, ogółem to powrót z Duny nie jest niczym trudnym, bo ilość delta v potrzebnego do opuszczenia wpływów tej planety jest niewielka, potem tylko wyhamować odpowiednio i zrobić korektę, aby opuścić Pe do atmosfery Kerbinu, to będzie jakieś może 500 lub ponad 500 delta v. Do powrotu na Kerbin polecam użyć silników atomowych, są bardzo wydajne, ale słabe, no ale statek powrotny jest lekki, więc nie potrzebujesz dużo mocy.

578
Propozycje & Uwagi / Odp: Nowy styl - Wybierzmy wspólnie!
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 00:20:47 »
Trochę lepiej wygląda Light, ale Night lepiej się kojarzy z kosmosem, więc wybieram ten drugi.

579
Dyskusje na dowolne tematy / Celestia - układ Kerbolski
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 00:06:57 »
Witam was, jeżeli ktoś miał styczność z programem Celestia(darmowy, multiplatformowy program do wizualizacji trójwymiarowej wszechświata) to tutaj znalazłem ciekawą rzecz. Układ Kerbolski dla programu Celestia:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Edit: Przed wgraniem wykonać kopie pliku start.cel.

580
Dyskusje ogólne / Odp: Kupno
« dnia: Nie, 29 Gru 2013, 23:27:15 »
Na Steam do 2 stycznia jest promocja i Kerbale kosztują 16,74 euro zamiast 24,99 euro, więc jak chcesz to możesz kupić. Oszczędzisz jakieś 34 złote, więc mi się wydaje, że warto teraz kupić. Gre polecam kupić, ilość części i miejsc do zwiedzania w stosunku do wersji demo jest dużo. Ponadto masz możliwość modowania gry, z którą praktycznie można prawie wszystko zrobić modami, więc ja polecam.

581
Inne gry / Odp: Spore
« dnia: Nie, 29 Gru 2013, 17:57:40 »
Grałem w Spore dawno temu. Prawdę mówiąc, gra mi się podobała do fazy stwora - po fazie stwora przestała już mnie bawić. Może dlatego, że ja wielkim miłośnikiem strategii nie jestem. Chociaż faza cywilizacji też była bardzo fajna - podobało mi się prowadzenie własnego państwa. Kosmicznych przygód ani innych dodatków nie miałem - gra mi się znudziła w fazie kosmosu, teraz jej już wogóle nie mam. Ale jak mówiłem, najbardziej mi do gustu przypadła faza stwora - piękny Survival, choć mogłaby być bardziej skomplikowana, jak ataki ze strony innych gatunków.

582
Stacje kosmiczne / Odp: oazim v1
« dnia: Nie, 29 Gru 2013, 17:51:59 »
Spore to dosyć, z ilu części się składa i ile waży ta stacja i ten statek?

Edit: Heh, ciężkie dosyć

583
Dyskusje ogólne / Odp: Polski Kerbalkon
« dnia: Nie, 29 Gru 2013, 17:49:27 »
KSP ma za małą popularność, żeby organizować własną imprezę, ale taki zlot, to nie jest zły pomysł.

584
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Soviet pack 2.0 i znikający kerbonauci
« dnia: Nie, 29 Gru 2013, 17:48:09 »
Z tego co widzę, to Soviet Pack jest na wersję 0.22, więc jeżeli masz 0.23, to może być to bug. Czasami mody ze starszej wersji działają a czasami są błedy jak tutaj. Poczekaj aż autor wyda wersję moda na 0.23, jak chcesz to sprawdź, czy nie ma problemów na wersji 0.22.

585
Modyfikacje / Odp: Mój Układ Planetarny 0.2.1 [0.23]
« dnia: Sob, 28 Gru 2013, 23:27:00 »
@UP: Ech, wiedziałem, że trzeba było napisać, że nawet małe obiekty wytwarzają grawitację. Tak, doskonale wiem, że wszystko co ma masę to wytwarza siłę grawitacji, ale użyłem skrótu myślowego. Grawitacja wytwarzana nawet przez najbardziej masywny ludzi twór jest tak niewielka, że jej nieodczujemy, więc użyłem skrótu myślowego, mówiąc, że nie wytwarzają grawitacji. Zapewne powinienem sobie sprawdzić i już sobie sprawdziłem, tak więc pytanie nieważne.

Inna kwestia, jak taki satelita mógłby zaistnieć. Przechwycenie raczej można wykluczyć, więc może coś w rodzaju teorii wielkiego zderzenia?

Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41