Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41
556
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 18:50:44 »
@UP: Kasować nieużywane części? Jak to można zrobić? Wgrałem sobie moda B9, ale używam z niego tylko parę części, ponad 200 mi nie jest potrzebne a zamula kompa

Do budowy wahadłowców możesz też wgrać Robotic Arms Pack - dodaje mechanicze robotyczne ramiona wzorowane na prawdziwych.

557
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 18:45:30 »
Nie należy zapominać, że gra to ciągle wczesna wersja i byłeś o tym poinformowany przy zakupie.

558
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wahadłowce
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 15:54:28 »
-Może i tak, tego nie doczytałem, jak tak to zwracam honor
-To też prawda, ale silniki odrzutowe miały być też zamontowane w normalnym orbiterze - ze względu na przerwanie programu nigdy tego nie zrobiono. Przecież nawet nie zdążyli zamontować systemów podtrzymywania życia.
-System sterowania automatycznego to raczej dla łatwiejszych lotów bezzałogowych. Kto powiedział, że wahadłowiec miał być wyłącznie załogowy? Wiadomo, że w pilotowaniu automat nie zastąpi w 100% pilota.

559
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 00:03:11 »
Jedyny sposób to poczytać poradniki i próbować samemu - orbitowanie to jest rzecz, która raczej większość z nas robi po swojemu i poradniki mogą nam tylko dać niezbędną teorię, a praktyka to już należy do nas.

560
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wahadłowce
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 23:58:49 »
Akurat ZSSR na kosmicznych sprawach się znał - przegrali wyścig na Księżyc, ale zdaniem niektórych ludzi technologia radziecka wyprzedzała amerykańską. Co wie co by było, gdyby ZSSR się nie rozpadł. Jakby nie patrzeć, to pierwszy satelita, pierwsze loty w kosmos z żywymi stworzeniami oraz pierwszy lot orbitalny człowieka to ich zasługa. Gdyby nie rozpad bloku wschodniego, to Burany pewnie by miały długą i udaną karierę, podobnie jak wahadłowce STS. Czytając różne rzeczy w internecie, podobno radziecka konstrukcja była bezpieczniejsza od amerykańskiej - chociaż niektórzy piszą, że Buran dlatego był świetny, bo był ściągnięty od amerykanów, co dla mnie jest raczej nieprawdą, bo radziecka konstrukcja miała parę zmienionych aspektów. Podobno Buran w ostatecznej konstrukcji miał posiadać silniki odrzutowe - jakby leciał w złe miejsce, to by mógł sobie odpalić silniki i spokojnie dolecieć sobie do lotniska - czego amerykańska konstrukcja nie mogła - po wejściu w atmosferę wahadłowiec mógł tylko szybować.

561
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 23:47:05 »
Są jeszcze dwa świetne mody, jak tylko komp twój da radę to je wgraj, o wiele bardziej poprawiają wizerunek gry:
UniverseReplacer(umożliwia podmianę tekstur w grze) - do tego jakaś ładna tekstura wszechświata

Visual Enhancements: Clouds & City Lights - jeden z moich ulubionych modów, dodaje ruszające się chmury do planet/księżyców z atmosferą. Chmury są widoczne z powierzchni - jest to osobna warsta parę km nad ziemią, ponadto dla Kerbinu dodaje światła miast. Chmury masz na Eve(takie jak na Wenus, zakrywają całą planetę), Kerbinie(białe chmury jak na Ziemii), Dunie(podobno są, ale słabo widoczne), Jool'u(ruszające się chmury jak na Jowiszu) oraz na Laythe(małe, niebieskie chmurki). Dzięki temu Kerbin i inne planety z atmosferą wyglądają obłędnie. Mod nie zabiera aż tak dużo FPS - ja jednak lekki spadek odczułem na orbicie Kerbinu jak patrze na planete, ale wcale się nie muli.

562
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 20:58:24 »
Nie lepiej uczyć się jednej metody a dobrej?

Polecam trenować na rakiecie KerbalX - może ona spokojnie osiągnać orbitę i łatwo się to robi. Potem możesz sam budować rakiety i wysyłać satelity i statki.

563
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 20:54:12 »
Deadly Reentry - sprawia, że możesz spalić się w atmosferze, albo statek może zostać zniszczony przez zbyt duże przeciążenia - musisz stosować osłony termiczne i odpowiednio wchodzić w atmosfere

Kethane - dodaje zasoby Kethanu na planetach i księżycach, który możesz przerobić na paliwo

Mech Jeb - jest to mod, ułatwiający wykonywanie manewrów oraz autopilot

Procedural Fairings - dodaje samo dopasowujące się osłony aerodynamiczne

ISA Map Sat - umożliwa robienie map powierzchni planet i księżyców

Lazor Docking Cam - dodaje kamerę dokowania

RemoteTech 2 - wymaga stosowania anten i musisz utrzymywać sygnał w sondach bezzałogowych, bo inaczej nie będziesz mógł nią sterować

CP Airbag System - tego akurat nie wiem

564
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wahadłowce
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 20:32:02 »
Warto chyba też powspominać stare wahadłowce. Mam tu oczywiście na myśli program Buran. Sam Buran spodobał mi się - lubie wahadłowce, a Buran przypadł mi do gustu. Do lotów w kosmos zbudowano tylko dwa egzemplarze(miało być więcej) - Buran 1.01 o nazwie "Buran"(był to jedyny egzemplarz który raz poleciał w kosmos, został zniszczony w katastrofie hangaru w 2002r. wraz z egzemplarzem rakiety Energia) oraz kolejny, czyli Buran 1.02 nieoficjalnie o nazwie "Pticzka"(nie został ukończony, ale prace nad nim zatrzymały się w jakiś 95% budowy). No i nie licząc makiety, promy do testów aerodynamicznych oraz niedokończone egzemplarze. Najlepiej do dzisiaj zachowały się egzemplarze testowe i "Pticzka". Z tego co widzę, Buran był nawet technicznie lepszy od promów STS:
-Od początku był w stanie całkowicie samodzielnie latać i  posiadał program automatycznego lądowania(w orbiterach STS wprowadzony dopiero od misji STS-121)
-Był w stanie wynieść większy ładunek 30 ton(dla STS max to było bodajże coś koło 29 ton), podobnie mógł wrócić z orbity z ładunkiem 20 ton
-Stosunek ciągu do ciężaru wyższy o 1 w stosunku do STS
-Silniki manewrowe były wyposażone w mniej toksyczne paliwo i miały większy ciąg
-Sam orbiter był lżejszy - nie posiadał silników głównych, miał charakter ładunku wynoszonego przez rakietę Energia.

Trochę się rozpisałem, ale uważam, że Burany też są bardzo ciekawymi pojazdami - szkoda, że jedyny ukończony egzemplarz zginął pod gruzami.

565
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 18:01:12 »
Jak ktoś ma doświadczonego kumpla to jeszcze, moi znajomi wogóle o KSP nie słyszeli. Ogółem samemu też jest do nauczenia - trudniej dużo, ale możliwe.

566
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 17:40:19 »
Kerbale dobrze działają u mnie, może kolega ma akurat jakiś problem. A pozatym to nie porównuj potężnej firmy z doświadczeniem jaką jest Microsoft, do całkiem młodej i dopiero wkraczającej w świat gier firmy jaką jest Squad. Jak na pierwszą dużą grę to i tak bardzo ładnie im idzie.

567
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 17:33:44 »
Jeżeli masz mocniejszy komputer i lubisz latać samolotami, to polecam B9 Aerospace Pack. Dodaje ponad 200 części do samolotów i wahadłowców. Ale jest on dosyć ciężki - modele są ładnie zrobione i obciążają grę lekko.

568
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 17:31:08 »
Mnie też ten poradnik naprowadził lekko - ogółem tego się trzeba nauczyć samemu - uważam, że każdy sam musi to opanować po swojemu, ten poradnik to mogą być najwyżej wskazówki.

569
Własna twórczość / Odp: Plusz-kerb, czyli szmaciany kerbal
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 23:27:52 »
Fajnie wygląda ten kerbal.

570
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 23:26:02 »
Akurat kwestia gravity turn to raczej indywidualna sprawa. Ja akurat lekko przechylam przy 10km, a potem na 40(jak w poradniku) po osiągnięciu 20km. Ewentualnie po osiągnięciu jakiś 30 lub 40 jak mam dość dobre przyspieszenie to obalam już całkiem do pionu.

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41