Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 41
541
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 00:37:56 »
Nie ma za co, gratulacje i ciesze się, że moje rady coś dały  ;)

542
Szukam modyfikacji / Odp: Nowy System Gwiezdny
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 18:41:43 »
To już będzie za bardzo się kłóciło z obecnym wizerunkiem KSP i będzie mocniej lagowało, więc ja jestem na nie, a zresztą takiego moda nawet nie ma.

543
Poproś o pomoc / Odp: Problem z wychodzeniem z kapsuły
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 18:38:51 »
Może niżej daj te drabinki mocowane na stałe(te małe złożone z trzech rurek) i sprawdź jak będzie teraz, o ile je odblokowałeś.

544
Tak też myślałem, dzięki za rozwianie wątpliwości. Poradnik dobry, czekam na drugą część.

545
Samoloty / Odp: SDZ I - Samolot dalekiego zasięgu
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 15:41:59 »
To powodzenia. Masa tego pojazdu nie jest jakoś specjalnie duża, więc na małym ciągu powinieneś dolecieć.

546
Szukam modyfikacji / Odp: Nowy System Gwiezdny
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 15:40:38 »
Wiem, że w kerbalach jest dużo elementów raczej niezgodnych z prawdą, ale mimo wszystko kerbale są wzorowane na prawdziwym świecie. Powiedz, czy udało się nam w realu dolecieć do innego układu? Voyager wystrzelony sporo lat temu dopiero opuścił Układ Słoneczny, a podróż do najbliższej gwiazdy zajmie mu jakieś kilkanaście(dziesiąt?) tysięcy lat. A zresztą dla mnie to bez sensu. Lepiej byłby już rozbudować Układ Kerbolski, niż dawać nowy i tym samym zapewne psuć wydajność gry.

547
Samoloty / Odp: SDZ I - Samolot dalekiego zasięgu
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 13:57:11 »
Jeżeli tak, to dobrze, spróbuj tym dolecieć na biegun.

548
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 13:53:46 »
A mnie akurat dziwi pewien fakt. Kerbale są w wersji 64bitowej, ale tylko na Linux(może też Mac, nie mam Maca i nie wiem). Sam odpalałem tą wersję 64 bit. Lubie Linux, ale większość graczy ma i tak Windows, więc Linux dostał Kerbale x64 a Windows nie? Trochę dziwne dla mnie. A 64bitowa wersja Kerbali przy odpowiednim sprzęcie śmigałaby lepiej niż x86. Ciekawe czy wogóle ta wersja 64bitowa została przystosowana do obsługi sprzętu z dużą ilością RAM i procesorem x64, czy poprostu jest to normalna wersja przekompilowana na x64. Muszę kiedy zrobić porównanie wydajności.

Edit: Dobra, poszukałem i już wiem czemu tak jest. Kerbale w wersji 64bit są bardzo niestabilne na Windows.

549
Samoloty / Odp: SDZ I - Samolot dalekiego zasięgu
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 23:44:00 »
No chyba że tak, ale zwracałem uwage na screen: Na nim są odpalone wszystkie 3 silniki.

550
Samoloty / Odp: SDZ I - Samolot dalekiego zasięgu
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 23:31:48 »
Może na małym ciągu chociaż do czapy by doleciał, ale dla mnie lekko bez sensu jest połączenie Basic Jet Engine i Turbo Jet Engine - te pierwsze służą do latania nisko i są słabe na dużych wysokościach, z kolei w tych drugich jest całkiem na odwrót. No chyba, że Basic używasz tylko do startowania, a wyżej je wyłączasz, to jeszcze ma sens.

551
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Które buty lepsze?
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 23:28:43 »
Takie coś podobno się fajnie wiąże, kumple mają to widziałem  :P

552
W przypadku orginalnych plików Squad to jeszcze, ale jak w przypadku niezależnych od Squad modów? W sumie to na własny użytek chyba można zmodyfikować, przecież mody nie są płatne.

553
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 21:41:18 »
Na Mun to narazie za szybko. Pobaw się trochę orbitami, staraj się uzyskać idealne orbity i wchodzić na nie jak najekonomiczniej. Jak już dobrze opanujesz orbitowanie, to polecam pobawić się dokowaniem(wymaga opanowanego orbitowania) i jak to opanujesz, to już będziesz w stanie dolecieć na Muna i dalej.

554
Szybko napisałeś ten poradnik  ;D Jak dla mnie wporządku, ładnie opisany plik konfiguracyjny. Tak sobie myśle - czy taka modyfikacja moda nie jest jakoś niezgodna z licencją czy coś? Wkońcu edytujemy cudzą pracę.

555
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 19:29:33 »
Dzięki wielkie, taki artykuł by się przydał posiadaczom słabszego komputera. Bo prawdę mówiąc z tych 200 części to może kilkadziesiąt max używam w swoim wahadłowcu, reszta jest niepotrzebna.

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 41