Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 41
526
Samoloty / Odp: SDZ I - Samolot dalekiego zasięgu
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 23:23:06 »
Pewnie bug gry, to wkońcu wersja Alpha. Spróbuj może taśmy dać na miejsce, które się zniszczyło.

527
Inne gry / Odp: POCZUJ SIĘ BOGIEM - Universe Sandbox
« dnia: Pią, 10 Sty 2014, 22:50:27 »
Super program, szkoda, że płatny i to wcale nie małą sumę, bo 57zł. Wprawdzie jest darmowa wersja, ale ona umożliwia wyłącznie przeglądanie układów, nie daje możliwości edycji parametrów. ThrashingMad wspominał też o Space Engine, który jest darmowy.

528
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Czw, 09 Sty 2014, 10:05:58 »
Orbita, teraz dokowanie, a potem Mun i dalsze ciała.

529
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Śro, 08 Sty 2014, 19:43:22 »
Ja w Sandbox na Muna doleciałem dosyć dziwną konstrukcją(a wtedy byłem jeszcze niedoświadczony wogóle z budowania rakiet), a jak sobie odpaliłem demko z ciekawości, to musiałem kombinować, aby zbudować dobrą rakietę z tych paru części, to samo w karierze, więc ja polecam najpierw sandbox.

530
Poproś o pomoc / Odp: Katastrofa na Mun.
« dnia: Wto, 07 Sty 2014, 20:09:36 »
Silniki atomowe może, ale moim zdaniem to chyba lekka przesada używać silników atomowych do lotów w obrębie układu Kerbinu. Można, czemu nie, ale to trochę jak używać samochodu do przejechania 0,5km - można, ale to lekka przesada. Co innego jak mamy bardzo ciężki ładunek - wtedy użycie samochodu jest jak najbardziej uzasadnione, ale rakieta na screenie nie wygląda mi na bardzo ciężki ładunek.

531
Poproś o pomoc / Odp: Przewrócona rakieta co teraz ? :(
« dnia: Wto, 07 Sty 2014, 20:07:37 »
Chodziło mi o dokładnego screena przewróconej rakiety - może da radę ją podnieść jakoś.

532
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« dnia: Wto, 07 Sty 2014, 20:06:39 »
No coś jest, powiedziałem wkońcu, że jest mało godnych uwagi silników, co oznacza, że jednak kilka jest.

533
Dyskusje ogólne / Odp: Pełna wersja kerbali.
« dnia: Wto, 07 Sty 2014, 20:03:33 »
To zależy, bo Minecraft wyłamał się z tej reguły. Pierwsze była zbugowana lekko wersja Alpha, a potem Beta, która jednak ciągle była bardzo dużo rozwijana aż do Final. Wystarczy porównać pierwszą Betę i ostatnią Betę - różnica kolosalna.

534
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 15:40:28 »
Dokładnie - projekt na innej planecie, ale jakieś 2 tygodnie czasu. Chociaż myślę, że i tydzień by starczył - dwa tygodnie to już za długo trochę - tydzień to spokojnie nawet mniej doświadczeni gracze dadzą radę. Uważam, że taka stacja na Eve byłaby fajnym pomysłem - trochę w stylu dawnych realnych planów(planowali zrobić pływające miasto w atmosferze Wenus, bo na Wenus warunki są bardzo nieprzyjazne, ale z tego powodu, że nie da rady zrobić czegoś takiego w KSP, to niech będzie stacja). Proponuje, żeby użytkownicy dawali swoje propozycje i zrobimy ankiete co będziemy budować.

535
Dyskusje ogólne / Odp: Pełna wersja kerbali.
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 15:09:11 »
Chyba to, że w kerbalach masz cenę na częściach - jak narazie jest to niewykorzystywane, ale niewykluczone, że w przyszłości będziemy mieli ograniczony budżet i będziemy dostawali pieniądze za badania - to oczywiście tylko w trybie kariery, sandbox zostanie taki jaki jest,

536
Poproś o pomoc / Odp: Przewrócona rakieta co teraz ? :(
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 15:07:15 »
Jak masz nóżki i RCS'y to spróbuj je rozkładać i chować i jednocześnie staraj się podnieść rakiete. W przyszłości staraj się eliminować prędkość na boki tak, żeby rakieta leciała idealnie w dół i przed przyziemieniem prędkość wyeliminuj prawie do 0. Daj screena najlepiej, to postaramy się coś doradzić.

537
Dyskusje ogólne / Odp: Pełna wersja kerbali.
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 15:04:53 »
Nie wiadomo, następna wersja może być już betą, albo beta będzie dopiero za x wersji. Gra jest ciągle tworzona i nie wiadomo kiedy Squad zamierza wydać pełną wersję. Przy zakupie byliśmy informowani o tym, że to Alpha i jest ciągle tworzona, więc nie ma na co narzekać.

538
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 14:45:36 »
Ja też jestem tego zdania. Zamiast ciągle tej stacji na orbicie Kerbinu, może niech będzie teraz coś naprawdę oryginalnego? Może stacja na orbicie planety Eve, albo Jool? Jakaś baza na którymś z księżyców planety Jool?

539
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 00:49:01 »
Czyli, że ta 64bitowość nic nie daje. Moim zdaniem coś powoli się przechodzi na architekturę 64bit. Wiele komputerów ma już więcej niż 4GB RAMu, a jeżeli chodzi o silniki gier, to ciężko znaleźć jakiś dobry, który w 100% wykorzystuje możliwości wielordzeniowych procesorów+64bitowej architektury. Programuje co nieco i dlatego też wiem co nieco na temat silników. Architektura 64bit w połączeniu z wielordzeniowymi procesorami daje dużo więcej niż 32bit i parę razy na własnej skórze się o tym przekonałem, jednak niewiele twórców ma ochotę na nią przechodzić.

540
Samoloty / Odp: SDZ I - Samolot dalekiego zasięgu
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 00:39:18 »
Szkoda, że jednak nie dał rady. Dużo mu do tego bieguna zostało?

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 41