Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 41
511
Dyskusje ogólne / Odp: Serwer KSP dedyk.
« dnia: Wto, 21 Sty 2014, 17:57:52 »
Niech no będzie te 2 GB RAMu na jedną osobę, chyba starczy na w miarę bez lagową grę. Serwer nie chce działać na Linux?

512
Dyskusje ogólne / Odp: Serwer KSP dedyk.
« dnia: Wto, 21 Sty 2014, 15:58:33 »
Chętni pewnie się znajdą, ale multiplayer jest trochę niestabilny i potrzebny będzie naprawdę mocny serwer, żeby kilka osób mogło grać bez lagów. Mówisz tutaj o pasywnym multi czy aktywnym? Chociaż pewnie o tym drugim.

513
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Pon, 20 Sty 2014, 23:33:02 »
Jeżeli nie wylądowałeś na Munie, to wyląduj, bo jak już raz wylądujesz na Munie, to lądowanie na innych ciałach będziesz robił z zamkniętymi oczami, a zwłaszcza na Minmusie. Wbrew pozorom(duża odległość od Kerbinu) nie jest wcale trudniej dostać się na Minmusa. Co najwyżej może być ciężko na początku go namierzyć. Ale samo lądowanie i powrót w moim odczuciu wydaje się prostszy niż na Muna.

514
Statki kosmiczne / Odp: Flota wahadłowców KONDOR
« dnia: Pon, 20 Sty 2014, 13:29:37 »
Chyba że mierzysz względem pozostałych, to wtedy faktycznie te 26 ton to niewielka waga.

515
Statki kosmiczne / Odp: Flota wahadłowców KONDOR
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 23:34:02 »
"Zaledwie" 26ton? A ja się martwiłem, że moja maszyna ważąca niespełna 18 ton jest za ciężka  :D

516
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 22:30:05 »
To teraz Minmus i inne ciała niebieskie  ;D

517
Musisz planować manewry w takim miejscu i tak, żeby były blisko siebie. Korzystając z mojego sposobu, to musisz podwyższać AP, kiedy ty i stacja będziecie w mniej więcej równym miejscu. Nachylenie orbity też ma być jak najbardziej równe z orbitą stacji. Korzystając z sposobu, który opisałem i z równą orbitą, to będziesz miał nawet spotkanie w odległości 100m.

518
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 22:07:03 »
W takich ulepszeniach, to faktycznie, świetne by to było. Wiem o Tytanie czy Enceladusie, akurat opierałem się bardziej na martwych ciałach. Ale faktycznie, wielkie czynne wulkany na Eve, gejzery na np. Tylo, burze i wiatry w atmosferze Jool'a, kaniony na Dres, mocno poryty teren na Bop - to by była piękna rzecz, ale obawiam się w tym wypadku spadek FPS. Sam teren odpowiednio zaprojektowany nie powinien aż tak mocno obciążać procka, ale gejzery, wulkany już tak. Ale Mun po którejś aktualizacji(0.21, czy 0.22) też wygląda bajecznie na powierzchni - bardzo mocno poryty teren podobnie jak na Księżycu. Fajny by też był wiatr słoneczny - powodowałby, że na ciałach bez pola magnetycznego wszystkie baterie by momentalnie wysiadały - trzeba by wysiąść Kerbalem i je naprawiać. Choć to akurat chyba można zrobić w formie modu.

519
Jak to korzystam z troszkę innego sposobu. Sposób z niższą orbitą jak radzi Drangir, lecz w odpowiednim momencie startując. Potem orbita o jakieś 20-25km mniejsza, czekamy na odpowiedni moment i podwyższamy AP. Potem mamy niewiele prędkości względnej do wyeliminowania.

520
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 20:10:44 »
Przepraszam, mój błąd, faktycznie pisze, że kupując teraz grę dostajemy dostęp do wszystkich przyszłych updatów, również dla tych po wydaniu wersji 1.0. Nie doczytałem i plotę głupoty.

Co do nudności planet, to w sumie chyba nie ma sposobu by je ubarwić. No bo w prawdziwym życiu taki Mars czy inne planety, to też nudne pustynie bez życia. Co mieliby dodać? Co najwyżej chyba jakieś wioski kosmitów, ale to kompletnie by zabiło wizję KSP. Do tego mógłby być przydatny Multiplayer - zabawa z innymi na planetach byłaby już czymś.

521
Statki kosmiczne / Odp: Flota wahadłowców KONDOR
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 22:33:55 »
Fajne wahadłowce, ta nośna też robi wrażenie.

522
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 22:30:19 »
Ja jedynie się obawiam rosnącej ceny gry - dla mnie to już nie istotne, bo mam już oryginał, ale dla innych osób wydanie prawie 100zł za grę w wersji Alpha to troszkę za dużo. KSP kosztuje chyba więcej niż Minecraft, ale cena Minecrafta została podniesiona po wydaniu wersji pełnej. Wogóle cena była podnoszona regularnie - podczas wydania Alpha kosztował 10euro, po wydaniu Bety cena wzrosła do 15 euro, a przy pełnej cena wzrosła do 20 euro. A w KSP w wersji Alpha cena rośnie co parę wersji. Aż się boję pomyśleć, jaka będzie cena finalnej wersji, no i wogóle wiadomo, czy ci co kupili KSP dostaną za free full? Nic o tym nie wiem, ale mam nadzieje, że nie każą sobie płacić za wersję finalną.

523
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 17:15:25 »
Mój pierwszy prom kosmiczny. Po wielu ciężkich próbach udało mi się wkońcu trafić na ten pas startowy i wylądować. Po wylądowaniu, a jeszcze przed hamowaniem przypadkiem schowałem podwozie, co sprawiło, że prom rozleciał się na kawałki, naszczęście kerbal(to był chyba Bob) przeżył.

524
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 17:12:10 »
To narazie Alpha, więc nie najeżdżajmy na Squad, że nic nie ma. Optymalizacja to nie ich wina - to nie oni tworzą silnik Unity i są od niego zależni. Unity to chyba nie był za dobry wybór dla takiej gry jak KSP - ja bym na ich miejscu grę napisał w C++ z jakimś silnikiem, który przede wszystkim pracuje na kilku rdzeniach i wykorzystuje możliwości GPU. Ale to nie ja tworze KSP, więc pozostaje mi czekać na ich ruch.

525
Inne gry / Odp: POCZUJ SIĘ BOGIEM - Universe Sandbox
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 23:24:24 »
I to mnie właśnie powstrzymuje od zakupu - dla mnie nawet małe pieniądze wydane na coś, w co pogram parę dni to strata.

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 41