Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41
496
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 30 Sty 2014, 14:29:14 »
Porównałem to do Minecraft, mimo iż sam nie gram, to jednak klimat gry bardzo uległ zmianie przechodząc na wersje pełną(obserwowałem rozwój MC). Gra z czystego sandbox przerodziła się w coś podobnego do RPG. W swojej wypowiedzi chodziło mi o to, aby KSP też nie uległ przemianie w RPG. Ale KSP to raczej nie grozi, bo Sandbox i Kariera są od siebie odseparowane.

497
Inne / Odp: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)
« dnia: Czw, 30 Sty 2014, 13:19:44 »
Poprostu genialne, świetna budowla, ja bym nigdy czegoś takiego nie zrobił. Szkoda, że Kerbale mają hełmy kiedy są na Kerbinie, to wygląda trochę jak kosmiczny dom z tymi Kerbalami w skafandrach  ;) Ale budowla naprawdę genialna, pełen podziw. Myślałeś, żeby dostarczyć to na jakieś inne planety? Ciekawie by to wyglądało.

498
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec X-750C "Orca"
« dnia: Śro, 29 Sty 2014, 23:59:53 »
@Drangir: Zdania są podzielone. Czy takie eksplodujące to nie wiem, 2 promy amerykańskie się zniszczyły, ale to nie z powodu błędów w orbiterze. Co do drogich to akurat się zgodzę, gdyż ich lot na dłuższą metę nie był taki tani jak zamierzano.

Piękna konstrukcja, mimo, że stock to świetna replika prawdziwych promów. Ładownia całkiem ładnie pomyślana.

499
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 29 Sty 2014, 15:02:17 »
Fajne będą te nowe rzeczy, a ja mam nadzieję, że klimat gry nie zostanie zepsuty. Mam nadzieję też, że misje będą ładnie ubrane, a nie, że zrobią, że gra będzie polegała na nabijaniu jak najwyższego levela.

500
Obsługa techniczna / Odp: kerbale wersja 0.13
« dnia: Pon, 27 Sty 2014, 23:08:28 »
No wiesz, ja swoją pierwszą porządną rakietę nośną zbudowałem w oparciu o inny projekt. Nic oczywiście nie ściągałem - zobaczyłem tylko pobieżnie jak to mniej więcej działa i zrobiłem po swojemu.

501
Obsługa techniczna / Odp: kerbale wersja 0.13
« dnia: Pon, 27 Sty 2014, 18:20:08 »
Z tego co widzę, to te poradniki objaśniają podstawy gry - reszte już musisz się sam nauczyć. Co do budowania rakiet, to pooglądaj sobie na YT filmiki z KSP i patrz jak budują, ale nie ściągaj dokładnie, tylko po swojemu zrób, to wtedy się nauczysz porządnie budować rakiety.

502
Obsługa techniczna / Odp: kerbale wersja 0.13
« dnia: Nie, 26 Sty 2014, 22:00:34 »
Bezpieczniej chyba byłoby kupić na Steam albo ze strony twórców. Tylko trochę drogo, ale na Steam można trafić na promocję, która obniży cenę.

503
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 26 Sty 2014, 01:05:05 »
@UP: Nie, to faktycznie moja wina. Prawda jest taka, że czytałem gdzieś, że niewiadomo czy gracze dostaną wersję Full i zamiast sprawdzić to na stronie twórców, to głupio uwierzyłem w to i potem miałem takie myślenie w głowie. Dobrze, że odesłałeś mnie na stronę twórców, jakby mi wszystko dawano na tacy, to bym się nie nauczył na przyszłość. Co do early-access, to spokojnie, tutaj akurat miałem 100% świadomość, że gra jest w wersji Alpha i ciągle się rozwija.

504
Dyskusje ogólne / Odp: Serwer KSP dedyk.
« dnia: Sob, 25 Sty 2014, 15:19:50 »
Po pierwsze  da się odpalać pliki Windows, choćby za pomocą Wine. Po drugie a ile RAMu byś chciał? Mniej niż 2GB, to już lagi będą niesamowite. Pamiętaj, że aby gra na MP była komfortowa, to serwer musi przekraczać wymagania gry kilkukrotnie.

Po co kombinujesz z odpalaniem plików Windows, jak serwer jest też w wersji na Linux? Nie oglądałem dokładnie, ale pobrałem serwer i przeglądałem readme i jest tam instrukcja, jak uruchomić serwer na Linux.

505
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 25 Sty 2014, 15:08:36 »
@UP: Tak, po tym jak Drangir mi napisał i wytknął mój błąd, to się zorientowałem na stronie twórców. Angielski znam w stopniu pozwalającym mi zrozumieć o co kaman.

Ciekawe kiedy wydadzą jakiś changelog dotyczący wersji 0.24. Ale optymalizacja przede wszystkim. Nie chciałbym, żeby się okazało, że po którymś update tak skoczą wymagania, że mój komp przestanie dawać radę, a wymieniać go nie zamierzam, bo jest w sumie nowy.

506
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Śro, 22 Sty 2014, 20:37:29 »
Ten moduł z tego co widzę, to zwiększa nieco efektywność nauki i pozwala używać po kilka razy pojemnika z mystery goo i małego laboratorium. Troche ciężka część, chyba nie warto jej brać na jedno lądowanie, to raczej do stałych baz czy stacji można wykorzystać.

507
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Orbitowanie - Manipulacja orbitą
« dnia: Śro, 22 Sty 2014, 20:34:05 »
Na Muna, bardzo łatwo dolecieć, czekamy aż będzie się wyłaniał z horyzontu i pełna moc silników, z kolei dla innych planet można wykorzystać kalkulator transferowy. Poradnik jednak świetny.

508
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 22 Sty 2014, 20:32:00 »
Tak, niech jak najbardziej ją optymalizują, żeby się nie zrobiła zamuła na dobrych kompach.

509
Stacje kosmiczne / Odp: Baza Labolatorium Słonecznej Fali (BLSF)
« dnia: Śro, 22 Sty 2014, 20:29:51 »
Duże  ;), ile waży?

510
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Celestia - układ Kerbolski
« dnia: Śro, 22 Sty 2014, 20:28:59 »
Opis programu można znaleźć np. na stronie dobre programy:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41