Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 41
481
Samoloty / Odp: Jonowy Samolot Transportowy X-125.SJ7
« dnia: Czw, 13 Lut 2014, 19:34:55 »
Zauważyłem kółka, ale w powietrzu to one i tak nic nie pomogą.

482
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 16:02:47 »
Przynajmniej będzie jakaś zabawa w karierze, a jak kontrakty, to i pewnie pieniądze.

483
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 16:01:22 »
Assassin's Creed II(po części też akcja działa się w Wenecji)

484
Inne / Odp: Jet-pack
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 15:58:28 »
Start to może jeszcze, ale pewnie pionowe lądowanie jest trudne.

485
Samoloty / Odp: Jonowy Samolot Transportowy X-125.SJ7
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 15:56:26 »
Gęsta atmosfera + duża grawitacja Eve faktycznie może ci utrudnić start, ale po wzbiciu się w powietrze siła nośna powinna sprawić, że samolot będzie gładko leciał na małym ciągu. Nie wiem czy gra jeszcze poprawnie interpretuje opór atmosferyczny, ale dla pewności powinieneś dać z przodu na komputer nakładkę aerodynamiczną, żeby nie hamował on samolotu. Ale sam projekt świetny.

486
Własna twórczość / Odp: [FILM] Sonda na Eve
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 15:53:12 »
Film jak zwykle świetny, zwłaszcza plus za mod na chmury, planeta Eve wygląda z nim świetnie, zwłaszcza z powierzchni  :D

487
Dyskusje ogólne / Odp: Serwer KSP dedyk.
« dnia: Pią, 07 Lut 2014, 16:40:27 »
Niby tak, ale to serwer ma przecież zarządzać pozycją graczy, ich interakcją miedzy nimi itd., oraz to wszystko rozsyłać to każdego. Próbuj, ale ja myślę, że 100mb to będzie stanowczo za mało. Pomijam też fakt tworzenia serwera dla więcej niż paru osób, będzie lagowało, bo Kerbale jak i sam ten mod są za młode na to. Ale próbuj, może uda się sensownie pograć  :)

488
Statki kosmiczne / Odp: Kerbin's Phantom. Wreszcie pełen komfort!
« dnia: Pią, 07 Lut 2014, 16:31:12 »
W prawdziwym świecie to jeszcze, mi chodzi o kabiny w kerbalach. No bo jedyna kabina, w której takie chodzenie byłoby w miarę sensowne to ten kontener(w zakładce Utilities?), ewentualnie kabina lądownika na 2 kerbale. W innych kerbale są dosyć mocno upchane. Mogliby też dać wkońcu wnętrze kabiny Mark3, najlepiej takie jak w wahadłowcach NASA.

489
Poproś o pomoc / Odp: Silniki
« dnia: Pią, 07 Lut 2014, 14:58:29 »
Ja też w małych lądownikach nie polecam tych silników czerwonych, montowanych po bokach. One dość dużo paliwa zabierają, najlepiej patrz na ISP - ta właśnie cecha określa wydajność silnika, no ale trzeba też doliczyć ciąg. Boczne czerwone najlepsze są do końcowego wyhamowania czy deorbitacji w przypadku planet z atmosferą.

490
Statki kosmiczne / Odp: Kerbin's Phantom. Wreszcie pełen komfort!
« dnia: Pią, 07 Lut 2014, 14:55:31 »
Kolejny świetny projekt i znowu jestem pełen podziwu  :) W sumie to tak właśnie powinno wyglądać IVA, tylko, że w domyślnych kabinach za mało miejsca.

491
Dyskusje ogólne / Odp: Serwer KSP dedyk.
« dnia: Wto, 04 Lut 2014, 17:00:59 »
Swoje zdanie opieram na readme tego moda. Pobrałem i jest w nim instrukcja jak odpalić serwer na Linux. Co do RAMu, to ja nigdy nic nie hostowałem, ale wystarczy pomyśleć, może 2GB to za dużo, ale niechby chociaż będzie ten 1GB. Ale w serwerze nie tyle się ma liczyć RAM co procesor - to właśnie serwer ma przyjąć na klatę obliczenia dla klientów, więc procesor musi być najszybszy.

492
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Hotel Duna
« dnia: Pon, 03 Lut 2014, 16:17:17 »
Kolejna świetna budowla, fajnie, że w innym miejscu niż Kerbin  :D

493
Inne / Odp: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)
« dnia: Nie, 02 Lut 2014, 12:45:00 »
Z tego co się pytałem na naszym forum, to TextureReplacer ma możliwość zdejmowania hełmu kerbalom na ciałach z tlenową atmosferą. Jest to to samo co UniverseReplacer, tylko podobno szybszy i podrasowany o parę możliwości. Ponadto ma możliwość edycji wyglądu każdego kerbala osobno, więc ciekawy mod.

494
Szukam modyfikacji / Odp: Zdejmowanie hełmu?
« dnia: Nie, 02 Lut 2014, 12:35:04 »
Dzięki za odpowiedź, zapoznam się dokładnie z tym modem  :)

495
Szukam modyfikacji / Zdejmowanie hełmu?
« dnia: Sob, 01 Lut 2014, 22:00:19 »
Witam was serdecznie, ostatnio szukałem moda na zdejmowanie hełmu na Kerbinie(dla realistyczności), ale nic nie znalazłem to uznałem, że nie ma takiego modu. Jednak zauważyłem, że Moskit w swojej nowej serii Mythbusters miał taką funkcjonalność, nie mam konta na YT, a nie podał nazwy modu, więc czy ktoś wie co to za mod?

Strony: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 41