Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41
466
Obsługa techniczna / Samoistnie kończące się loty
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 15:37:44 »
Witam was, ostatnio ze zdziwieniem zauważyłem, że brakuje mi trzech sond, jedna była na orbicie równikowej nad Minmusem(była dość wysoko, więc można wykluczyć zderzenie z górą), druga na orbicie polarnej nad Dres i na orbicie polarnej nad Moho. Sam ich napewno nie zakończyłem(to były 3 sondy, bym napewno chociaż jedną zostawił, zresztą postanowiłem, że nie będę ich ruszał), to się już zdarzyło wcześniej, ale olałem to myśląc, że to ja coś przez przypadek wcisnąłem. Ale nagłe zniknięcie 3 sond to już mnie niepokoi, więc może ktoś ma jakieś pomysły co mogło się stać z tymi sondami?

467
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Celestia - układ Kerbolski
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 13:04:38 »
Racja, Universe Sandbox ma swój temat, w tym temacie rozmawiamy o programie Celestia.

Program ma dosyć dużo modów, m.in. tekstury w dużej rozdzielczości, czy nawet inne statki kosmiczne(np. sondy Voyager).

468
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie o kerbala i baryłki na paliwa
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 12:59:30 »
Po pierwsze te dwie baryłki to są paliwa RCS. Jak zamontujesz dysze RCS w zakładce Control, to to jest paliwo do nich. Dysze RCS służą do obrotu statkiem i mogą także przyspieszać lub spowalniać statek(ale bez przesady, RCS są słabe), ogólnie one służą do kontroli pozycji i obrotu statku w przestrzeni(jak masz bardzo skomplikowany i masywny statek, że koła zamachowe są na nic, to montujesz RCS, są one też bardzo potrzebne przy dokowaniu, bo ostatnie metry to właśnie na RCS się robi). RCS nie muszą się stykać ze zbiornikiem, mogą być daleko od zbiornika i tak będą pobierać paliwo, zawsze najlepiej montować dysze 4kierunkowe w czterokrotnej symetrii po dwóch końcach statku(żeby środek ciężkości był pomiędzy nimi). Drugie pytanie, to Kerbale nie mogą narazie zdobywać żadnego doświadczenia, a te wskaźniki Courage(odwaga), Stupidly(głupota) służą narazie tylko do animacji twarzy. Jak lecisz statkiem załogowym czy coś robisz, to widać, że Kerbale cieszą się, boją, albo są obojętne i te wskaźniki tak jakby ustalają ich zachowanie w różnych sytuacjach. Inaczej będzie się zachowywał Kerbal z dużą odwagą a inaczej z dużą głupotą. Na koniec sprawa z anteną. Poza wysyłaniem danych antena nie służy do niczego(co najwyżej, może jako ozdoba jakiejś sondy), przed karierą anteny też były i nie służyły do niczego, tylko jako ozdoba, teraz mogą opcjonalnie służyć do wysyłania danych, ogółem one są dla sond, które już nie wrócą na Kerbin.

469
Dyskusje ogólne / Odp: Serwer KSP dedyk.
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 12:52:03 »
Fajnie, w wolnej chwili też potestuje, ale przydałby się sandbox.

470
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Celestia - układ Kerbolski
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 22:06:13 »
To program otwarty, więc nic dziwnego, że są modyfikacje i dodatki. Universe Sandbox też mi się podoba, ale w wersji darmowej jest trochę biedny(potrafi chyba to samo co i Celestia), a wersja płatna jest trochę za droga w stosunku do możliwości jakie oferuje. Dla mnie to by była chwila zabawy i by mi się znudziło, a kasy nikt nie zwróci.

471
Może coś w rodzaju wyzwań? Jakiś użytkownik daje misje do wykonania(odtworzenie prawdziwej), i zainteresowani odtwarzają ją i potem użytkownicy wybierają najlepszą prace. Trochę tych misji było, więc zabawa będzie na jakiś czas.

472
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 21:57:16 »
Również się cieszę, że Układ Kerbolski będzie rozbudowywany, bo narazie w stocku jest trochę biedny. Przydałaby się jakaś nowa planeta, najlepiej taka, jak ta w plotkach, czyli drugi gazowy olbrzym wzorowany na Saturnie. Paczka misji też ciekawa, bardzo fajnie, że współpracują z NASA, napewno misje będą dzieki temu dopracowane. To ma być w oficjalnym KSP, czy to będzie jakiś płatny dodatek?


473
Cóż, widząc tytuł Cassini-Huygens myślałem, że wiernie odwzorujesz całą sonde i wyślesz ją na orbitę Jool z lądowaniem próbnika na Laythe, jednak misja na Dunę i lądowanie samej sondy na Ike? To już chyba nie można nazwać misją Cassini-Huygens. Chociaż sama sonda wygląda całkiem ładnie. Fajnie byłoby też, abyś w drodze do Jool skorzystał z asysty jakieś planety, aby było jak w realu(sonda Cassini bodajże 4 razy korzystała z asysty, 2xWenus, 1xZiemia i 1xJowisz, ale nie przesadzajmy).

474
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 19 Lut 2014, 23:10:24 »
Ciekawe czy cena też urośnie. Moim zdaniem cena jest dość wysoka jak na grę w wersji Alpha.

475
Modyfikacje / Odp: [0.23] Persistent Trails
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 16:57:06 »
Świetny mod do kręcenia filmów czy zabawy.

476
Samoloty / Odp: Jonowy Samolot Transportowy X-125.SJ7
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 16:27:32 »
Wszystko już wyjaśnione na PW, faktycznie, narobiłem trochę zamieszania i niedokońca precyzyjnie się wyrażałem. Przepraszam za bałagan i nieporozumienie.

477
Inne gry / Odp: Flappy Space Program
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 15:33:43 »
4, ale po chwili się zderzyły, bo były na dosyć nierównej "orbicie".

478
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 15:25:43 »
Ciekawe gdzie zamierzają to umieścić. Ja bym chętnie taki pas zobaczył poza orbitą Eeloo(coś w rodzaju Pasa Kuipera).

479
Samoloty / Odp: Jonowy Samolot Transportowy X-125.SJ7
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 15:20:28 »
@DawsterTM: Obawiam się, że chyba się nie zrozumieliśmy. Ja na początku napisałem, że jeżeli gra interpretuje opór atmosferyczny w zależności od kształtu części(tego nie jestem pewny, bo nigdy nie robiłem takich pojazdów), to ten komputer z przodu będzie w powietrzu powodował hamowanie, bo nie ma opływowych kształtów i zasugerowałem założenie nakładki aerodynamicznej(tego czubka). Nie wiem skąd się wywiązała dyskusja o kołach i startowaniu(oraz lądowaniu), chyba, że to ja czegoś tu nie rozumiem. Jeżeli ja coś nakręciłem to pokaż mi mój błąd, jeżeli będzie słuszny to przeprosze  i przyznam się do błędu.

480
Poproś o pomoc / Odp: Subassembly
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 15:10:10 »
Dziwny przypadek, ja też mam rakiete(nawet dwie) z asparagusem w subassembly i działa to bez problemów po wczytaniu.

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41