Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 41
451
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 18:42:43 »
Ja także pograłem trochę, nawet złapałem asteroide, co miała kurs kolizyjny z Kerbinem i umieściłem ją na stabilnej orbicie. Przeglądałem te nowe części, moim zdaniem ich moc chyba jest lekko przesadzona. Taki Mainsail wydawał się potężny, a przy nowych silnikach jest niczym. Choć może to i dobrze, bo do wynoszenia dużych ładunków trzeba było wstawiać dużo części, a to obciążało PC, teraz można wynieść to samo w mniejszej ilości części w rakiecie nośnej. Choć nie pasują trochę wyglądem do stocka, ale ogółem fajnie wyglądają. Ktoś może wie jak zmienić nazwę asteroidy? Bo zmieniłem jej nazwę, ale i tak pokazuje się normalna, chyba, że klikne na nią prawym przyciskiem myszy, to wtedy pokazuje się moja nazwa. Skok optymalizacji również zauważyłem, ale jak badałem jedną asteroidę, to kiedy byłem blisko niej, to gra mi się cięła, miał tak ktoś?

452
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 01 Kwi 2014, 23:10:49 »
Heh, ja to mam farta, akurat jestem chory i nie ide do szkoły, to będę łapał asteroidy.

453
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Śro, 05 Mar 2014, 20:57:16 »
Ile tych modów ma być? Jak dla mnie to 2,3 starczą, aby zbytnio nie zamulać słabszych PC.

454
Super gierka, bardzo fajnie, że otwarty kod z SFML. Sam trochę uczyłem się SFML, ale za leniwy jestem, aby coś porządnego stworzyć, chyba muszę wrócić do kodzenia  ;) Ale gierka naprawdę fajna wyszła. Tylko, czy to rozbijanie nie jest trochę za bardzo czułe? Dotknąłem powierzchni z prędkością kilka m/s i wyskoczyło mi, że lądownik rozbity. Ponadto po rozbiciu lądownika powinniśmy tracić nad nim kontrole.

455
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Śro, 05 Mar 2014, 13:52:43 »
Ja też jak najbardziej za, fajny byłby taki wyścig kosmiczny na forum, opracuj dokładny plan, jakiś regulamin i można startować.

456
Modyfikacje / Odp: Real Solar System [v5.5]
« dnia: Śro, 05 Mar 2014, 13:51:14 »
@DawsterTM: Zauważyłem ten błąd i uznałem, że autorowi chodziło o Delta-V potrzebne do wejścia na orbitę. A mój post miał nieco dokładniej przybliżyć ten mod.

457
Modyfikacje / Odp: Real Solar System [v5.5]
« dnia: Wto, 04 Mar 2014, 17:37:43 »
Trochę słaby ten opis, szczerze wątpie, aby zwiększenie wielkości obiektów miało pomóc liczbie FPS, z tego co ja pamiętam z testów tego moda, to w sumie na domyślnych teksturach nie było wielkiej różnicy w FPS z modem i bez niego, Kerbin będzie wyglądał ładnie, ale do tego trzeba podmianki tekstur co obniży FPS na słabszych kompach, ale akurat z Delta-V to prawda, bo do osiągniecia stabilnej orbity Kerbinu potrzebowałem jakieś 6-7km/s, i użyłem całkiem sporej rakiety, którą normalnie doleciałbym znacznie dalej. Warto też dodać, że planety są poprzestawianie - ten mod udaje prawdziwy Układ Słoneczny, tak więc np. orbita Muna jest nachylona podobnie jak Księżyca i księżyce oraz planety są pozmieniane. Jednak do tego moda jest dostępna inna konfiguracja planet - są normalnie jak w stocku tylko, że powiększone. Ogółem mod ciekawy, ale raczej nie na mój komputer - nie wyobrażam sobie, jakie bym musiał budować giganty, żeby dolecieć chociaż na Mun, a co dopiero dalej.

458
Samoloty / Odp: Prom kosmiczny "Selene" + Transportowiec "Herakles"
« dnia: Pią, 28 Lut 2014, 21:37:29 »
Bardzo fajny motyw z tym promem na samolocie nośnym.

459
Obsługa techniczna / Odp: Samoistnie kończące się loty
« dnia: Wto, 25 Lut 2014, 16:15:07 »
Zanim wyśle te sondy postanowiłem też całkowicie wyrzucić Kerbale i zainstalować je od nowa na innej partycji(wcześniej było na C, teraz dam na innej). Jeśli to nie pomoże, to najpewniej jakiś mod powoduje te bugi. Być może to B9, bo on jest tylko na wersję 0.22. Zobaczymy.

460
Cóż, jest jeszcze dział Inne.

Całkiem fajnie wygląda ten PW-Sat.

461
Obsługa techniczna / Odp: Samoistnie kończące się loty
« dnia: Nie, 23 Lut 2014, 19:53:21 »
To i tak dziwne, że jak Kraken był w okolicach Dres, to nie wziął lądownika czy bazy na Minmusie. Jakieś pomysły co mogę zrobić z tym fantem?

Edit: Ok, na Mun i Minmus lecą nowe sondy, na Dres brak funduszy(czyli chęci), które będą od teraz dokładnie obserwowane. Może uda się wyśledzić, przez co one znikają.

462
Świetna historia, ciekawie napisana i z wielkim zaciekawieniem ją czytałem. Widać, że masz dryg do takich historii.

463
Obsługa techniczna / Odp: Samoistnie kończące się loty
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 23:20:26 »
Myślałem, że Kraken występuje raczej jak się oddalamy od Słońca, a przecież wcięło także sonde na Moho czy Minmus. Zresztą niektórzy budują nad Munem czy Minmusem potężne konstrukcje i nic się nie dzieje, a Kraken miałby zabrać maleńką sonde?

464
Obsługa techniczna / Odp: Samoistnie kończące się loty
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 23:03:06 »
Max persistens debris jest ustawione na 250, gra mi w tej chwili pokazuje jakieś 93 debris, w chwilach lotu sond na pewno nie było więcej, co jest najciekawsze sonda, która była nad Moho nie posiadała silników, więc na chłopski rozum powinien nad Moho orbitować odrzucony silnik, ale nad Moho nie krąży żaden śmieć, nad Minmusem pamiętam, że razem z sondą także krążył śmieć i go także nie ma, ale co ciekawe, nad Dresem dalej krąży napęd sondy, która zniknęła. Co ciekawe, podczas trwania misji sondy nad Minmusem i Dresem na ich powierchni były aktywne pojazdy, na Minmusie była baza a na Dres lądownik bezzałogowy i im nic nie jest. Ja już też zbaraniałem kompletnie o co tu chodzi. Po zderzeniu sondy ze śmieciem powinno się narobić dużo resztek, a nic takiego nie ma.

Edit: Przejrzałem plik persisent.sfs, który zawiera informacje o lotach i w nim także nie istnieją już wpisy tych sond.

Edit2: Nie no, ja już nie mam siły. Przed chwilą odkryłem, że wcięło kolejną sondę, która znajdowała się na polarnej orbicie nad Mun. Została ona wyniesiona przez wahadłowiec, który sobie spokojnie lata zadokowany do stacji. O co w tym chodzi? Sonda na Muna zostałą wyniesiona stosunkowo niedawno(w kerbalskiej skali czasu), może kilkanaście dni temu. Wykonam kopie save, aby uratować reszte cennych lotów.

465
Obsługa techniczna / Odp: Samoistnie kończące się loty
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 16:15:59 »
Mody jakie mam to części z B9(parę części z tego moda wgrałem tylko), Texture Replacer, Visual Enhancments(czy jakoś tak) oraz Chatterer. Te sondy były wystrzelane, z tymi modami(ale żadnych części z nich nie używały) i ostatnio nie kasowałem żadnego moda, jedynie dodałem chatterer, bo wcześniej go nie było, ale to nie jego wina, bo sonda na Minmusie jeszcze była, po wgraniu moda leciałem na Minmusa i widziałem jej znacznik. Crashe się nie zdarzały, przed zauważeniem faktu zniknięcia sond gra mi się zawiesiła, ale to też chyba nie tego wina, bo przed tym zwisem pokazywało mi 17 aktywnych lotów, po zwisie też, a zgodnie z moimi wyliczeniami powinno być 20 lotów.

Strony: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 41