Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41
46
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 22:01:15 »
Co tam 1.0.1 panowie, jak mamy już 1.0.2:
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
v1.0.2 ==================================================



Bug Fixes and Tweaks:



Thermal:

* Fixed ships potentially overheating when splashed down.



Parts

* Small tweak to Mk16 parachute drag.

Swoją drogą niezła zabawa, zaaktualizowałem do 1.0.1, chwilę pograłem i po grze Steam się pluje, że jest aktualizacja  :D

47
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 14:47:13 »
No panowie, CactEye Telescope został zaaktualizowany do 1.0. Teraz tylko czekam na KAS  :D No i na Texture Replacer, bo ma parę bugów związanych z kerbonautkami.

48
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Czw, 30 Kwi 2015, 21:11:09 »
@Robson: Nie tylko ty. Ja także jestem zadowolony, ponieważ czekam, aż zaaktualizują dwa mody do wersji 1.0 i nie grałem w nią specjalnie, więc nie doświadczyłem tych bugów, które są tu przytaczane.

No cóż, Squad dał nieco ciała z tym update. Nigdy ich nie hejciłem za błędy, ale teraz będę. Dlaczego? Bo to final i ma być bez rażących błędów. Przecież to było chyba testowane, co nie?

49
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 20:25:27 »
No i wróciłem tym swoim wahadłowcem Mk2. Efekt? Spalona kabina, cała reszta wpadła w korkociąg i rozbiła się na ziemi. Wcześniej jednak zabrałem z niego kerbali bezpiecznym pojazdem z osłoną termiczną. Czy teraz niemożliwe stało się budowanie wahadłowców? Kabina jest bardzo delikatna, przy lekkim wejściu w atmosferę już się zniszczyła.

50
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 23:06:15 »
Widać ogromną różnicę w nowej aerodynamice. Odpaliłem rakietę i za szybko oraz za ostro zrobiłem przechył grawitacyjny. Niemal odrazu rakieta zaczęła mi się koziołkować. Na próbę wysłałem też booster bez czubka. O ile w starej wersji mógł sobie spokojnie lecieć w górę bez żadnego opływowego kształtu, to teraz jak się rozpędził także zaczął się koziołkować. Ale chyba nie da się zniszczyć pojazdu przez przeciążenia - miałem ponad 15g i nic się nie stało. Fajnie, że da się ustawić jak bardzo elementy mają się przegrzewać w opcjach trudności - nowym graczom ułatwi to sprawe, a bardziej doświadczeni będą mieli trudniej. Zauważyłem już jeden przypadek złego działania moda - Texture Replacer nie potrafi wyświetlić kerbonautek bez hełmów, wyświetla same oczy i zęby. CactEye mimo, że pluje się o niekompatybilności jednak najwyraźniej działa, KAS nie sprawdzałem ale części od niego są dostępne w VAB/SPH. Swoja drogą myślałem, że na starych save pojawią się kerbonautki - niestety tak się nie stało i Valentine musiałem ręcznie przenieść z pliku sfs z save utworzonego na 1.0 na mój, teraz mogę pograć Valentiną na save, który pamięta wersje 0.21  :D Ogółem narazie na plus, więcej się nie bawiłem, bo jutro szkoła. Jutro niestety dopiero po piątej będę w domu, wiec dużo też się nie pobawię, ale trudno, niedługo wolne  :)

51
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:20:48 »
Ktoś testował to spalanie się w atmosferze? Na swoim save mam na do stacji zadokowany wahadłowiec i wypadałoby go sprowadzić na Kerbin, a boję się, czy się nie spali w atmosferze.

52
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 21:57:35 »
Dziwna sprawa. Ja mam KAS, CactEye, EVE, HullCamera, Trajectories i Texture Replacer i tylko KAS i CactEye mi się plują, że są niekomptybilne, ale części z nich są dostępne w grze(nie sprawdzałem czy działają) i wszystko pracuje jak należy. Wywal wszystko i zainstaluj od nowa, zazwyczaj pomaga  ;)

53
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 21:41:18 »
Czy ja wiem, czy są to bugi utrudniające rozgrywke... Ten silnik to poza efektem wizualnym w niczym chyba nie przeszkadza, air speed też chyba mocno nie przeszkadza(no i był podobno wcześniej już), a co do SSTO, to mamy nową aerodynamikę, więc teraz trzeba robić to chyba inaczej. Nie wiem, bo nie jestem ekspertem od SSTO. Ale wahadłowce wkońcu mogą być realne:

54
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 21:01:06 »
Wkońcu, ta wersja KSP jest poprostu boska:
1. Lekko przezroczysty navball, wygląda super
2. Spadochrony działają na jadących pojazdach, wkońcu bez modów można montować do samolotów spadochrony hamujące
3. Nowe części super, fajny mały dopalacz i ładne wnętrza kokpitów
4. Ulepszona fizyka i aerodynamika, super
5. Surowce, to na co wszyscy chyba czekali odkąd Squad o tym napomknął
6. Fajne nowe kółka
7. No i owiewki oczywiście  :D

Ogólnie najlepszy update KSP, jaki widziałem, jak nie ma rażących bugów(a nie powinien mieć, bo to 1.0 wkońcu) to update poprostu czadowy.

55
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 20:30:36 »
Ładnie, grałem z kuzynem w LoL i dopiero teraz zauważyłem, że pełna wersja wydana. Na całe szczęście Steam ściąga z prawie pełną prędkością a i ten update aż tak wiele nie waży. Pobieram  :)

56
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 18:29:34 »
A jaka przeglądarka i system? Mi na Firefoksie na Windows 7 pokazuje się ta ładna wersja, bez żadnych proxy.

57
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 18:22:40 »
Czyżby wielka godzina miała nastać jeszcze tego dnia?

58
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 17:33:49 »
Trzeba pamiętać o różnicy czasu - w Meksyku mają dopiero godzinę 10(no, wpół do 11), czyli u nich nie ma nawet południa. Ja to bym się KSP 1.0 spodziewał albo późnym wieczorem, albo w nocy w naszym czasie.

59
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 14:34:49 »
@Robson: Podniecam się nowościami, bo to wersja 1.0, więc mam dobre powody, by sądzić, że wersja będzie bez większych bugów. Nigdy nie hejtowałem KSP za bugi - byłem świadomy, że to Alpha/Beta i wiedziałem, co kupowałem, ale w przypadku wersji 1.0 sądzę, że Squad jak najbardziej go dopracuje i będzie wolna od większych bugów, wkońcu jest to final, który trafi ostatecznie na rynek, jako gotowy produkt, który nie kosztuje symboliczną kwotę, ale całkiem ładne pieniądze. Skoro to 1.0 to po co obawiać się bugów? Lepiej cieszyć się nowościami i zaufać ludziom pracującym nad KSP.

Swoją drogą, wyszukując hasła KSP 1.0 znalazłem post na reddit ukazujący historię KSP. Oto ciekawa perełka, najwcześniejszy screen z KSP z 2011 roku:


Nie można było się dostać na orbitę, Kerbin nie był kulą, tylko płaskim terenem z paroma jeziorami, poprostu leciało się w górę i spadało. Tutaj jest zamieszczony opis KSP 0.1 wraz ze screenami(można też znaleźć opisy i screeny innych wczesnych wersji):
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zdjęcie numer 2 wygląda ciekawie - całkiem ładne odbicie w wodzie, szkoda, że nie zachowało się do final. Można też na tej stronie wyczytać, że prace nad KSP wystartowały 11 stycznia 2011 roku - to już ponad 4 lata temu, a gra bardzo mocno wyewoluowałą.

60
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 19:06:29 »
Wersja cudo, wielki dzień już jutro. Nie mogę się doczekać, jak dostanę 1.0 w swoje ręce. Na żadną wersję nie czekałem z takimi emocjami, jak na 1.0.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41