Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 41
436
Szukam modyfikacji / Ładownia dla MK3 Cockpit(do samolotu)
« dnia: Nie, 29 Cze 2014, 20:07:15 »
Witam was serdecznie, szukam ładowni, która będzie pasowała wyglądem i  kształtem do kokpitu MK3(tego od samolotu).

437
Gotowe poradniki / Odp: Kalkulator długich manewrów
« dnia: Sob, 28 Cze 2014, 17:51:17 »
W połączeniu z kalkulatorem transferowym to może być naprawdę potężne narzędzie, brawo za program. Że też sam nie wpadłem na napisanie czegoś takiego, ale teraz już nie musze  :) Duży plus za multiplatformowość, to cecha którą uwielbiam  ;) Zawsze miałem conieco problemów z prawidłowym wybraniem miejsca dużego manewru, a teraz rozwiązałeś moje problemy. Napewno skorzystam w przyszłym locie sondy do Eeloo, zobaczymy jak się sprawdzi.

438
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 28 Cze 2014, 17:46:13 »
64bity są i tak na Linux i z tego co się orientuje, to i tak nie wykorzystywało to w 100% 64bitowej architektury. Dla mnie to i tak nieważne, bo mam 4GB RAM, czyli tyle, ile max obsłuży 32bitowa architektura. Ale dla tych co mają po 6,8GB RAM to napewno dobra wiadomość. Dla mnie przydałoby się wkońcu wykorzystanie wielordzeniowości.

439
Poproś o pomoc / Odp: promy kosmiczne
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 18:12:00 »
Promy kosmiczne to raczej marny sposób na transport dużych rzeczy. Co najwyżej jakieś mniejsze moduły możesz do stacji transportować. Projektuj rakiety tak aby nie zostawiać śmieci, a jeżeli masz ostatni człon na orbicie, to zostaw w nim trochę paliwa, dołóż mu komputer i po odłączeniu go od ładunku poprostu go zdeorbituj, ja tak robię i mam względnie opanowaną ilość śmieci. Wraz z hakiem z wersji 0.23.5 możesz także ściągać śmieci z orbity.

440
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Śro, 18 Cze 2014, 19:12:15 »
@2UP: Mówisz o wystrzelonej w 1998 roku sondzie Mars Climate Orbiter. Kontrola naziemna używała amerykańskich jednostek miary siły(funtów), podczas gdy oprogramowanie sondy oczekiwało metrycznej jednostki miary siły, czyli niutonów. Przez to sonda zamiast znaleźć się na stablinej orbicie wpadła w atmosferę Marsa i uległa spaleniu. Chyba, że mówisz o innej.

441
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Śro, 18 Cze 2014, 16:12:30 »
MechJeb jest tylko ułatwieniem, nie jakimś autopilotem, więc wymaga wiedzy i myślenia od użytkownika. Jak się sam nie nauczysz, to żaden MJ ci nic nie da. Popróbuj samemu, jak nie da rady, to może faktycznie kerbale to nie jest gra dla ciebie? A i MechJeb nie jest wcale wymagany do zaawansowanych lotów, moje sondy odwiedziły już każde miejsce w układzie Kerbolskim(z wyjątkiem Bop i Pol, jakoś nie miałem czasu i motywacji tam lecieć, ale mam zamiar to naprawić), moje Kerbale były już na Munie, Minmusie oraz Dunie(asteroid nie liczę) i to wszystko osiągnąłem bez MJ czy czegoś podobnego, więc nikt mi nie wmówi, że MJ jest potrzebny do zaawansowanych lotów. Nie wmówisz mi też, że NASA nie popełnia błędów - mało to było nieudanych misji?

442
To z 64bitami bzdura, sam miałem mod B9 na 64bitowym systemie i Kerbale nie sprawiały żadnych kłopotów. Mi to wygląda na usterke hardware, być może RAM jest walnięty lub coś. Gra nie powinna sama z siebie doprowadzać do restartu PC. Ja podejrzewam RAM, przeleć go jakimś memtestem, w internecie jest trochę poradników na ten temat. Czy procesor i/lub karta graficzna nie była podkręcana? Bo to też może być przyczyna restartów.

443
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Wto, 17 Cze 2014, 23:37:27 »
@UP: Ja widziałem już kogoś nawróconego  ;) Miał pirata, ale gra mu się spodobała i kupił ją w promocji Steam i teraz ma oryginał. Pozatym taką grę jak KSP to naprawdę warto wynagrodzić autorom.

Co do lotów na inne planety to weź zbuduj jakąś małą sonde, nie potrzeba wcale nic dużego, mi się udało dolecieć na Joola małą sondą, która miała ten mały silnik(on ma chyba ciąg 20, albo 30) i ten mały, biały zbiornik, miała wystarczająca paliwa, aby z orbity Kerbinu dotrzeć na orbitę Joola(nawet troszkę zostało). Nie buduj dużych pojazdów na pierwszy raz, bo to bezcelowe, najpierw nabierz doświadczenia małymi sondami. Na forum jest poradnik jak latać ekonomiczne z efektem Obertha, wykorzystaj go, ja nie wyobrażam sobie lotów na inne planety bez niego.

444
Ja zawsze hamowałem na niskiej orbicie, a jeżeli planeta ma atmosferę, to też chyba warto ją wykorzystać do hamowania, dzięki temu możemy z prędkości międzyplanetarnej wyhamować do niskiej orbity nie zużywając zbyt dużo paliwa. Co innego jak się ma mody typu Deadly Reentry, ale Thrashing Mad już wielokrotnie pokazywał, że można hamować również z tym modem.

445
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 16 Maj 2014, 19:14:16 »
Również mam nadzieje, że inne planety dostaną biomy i ich powierzchnia zostanie przemodelowana, jak to miało miejsce w przypadku Muna. Porównując ładne rozpadliska i kratery Muna z nudnymi wzgórzami i prostym terenem Duny czy innych planet(może z wyjątkiem Laythe, tam teren jest całkiem fajny) to chyba zostanie to poprawione.

446
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 21:46:57 »
No cóż, mój save istnieje od 0.21, a asteroid pełno się kręci w okolicy, nawet 2 miały kurs kolizyjny z Kerbinem(jedną złapałem, druga walnęła).

447
Modyfikacje / Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 16:16:00 »
Wkońcu dodali gęste chmury, w które można wniknąć, mam nadzieje, że nie obciążają one mocno PC?

448
Poproś o pomoc / Odp: Ściągnięcie asteroidy.
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 16:14:51 »
Możesz też poczekać, aż jakaś asteroida wpadnie w sferę wpływów Kerbinu i dość mocno zbliży się do planety - wtedy powinno być dużo łatwiej dolecieć na nią i ją wyhamować.

449
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 16:12:51 »
Wkońcu po wciśnięciu F5 manewry też się zapisują. Mocno mnie denerwowało jak męczyłem się z manewrem, potem zapisałem, popełniłem błąd i po wczytaniu od nowa męczarnia. Teraz można elegancko ustawić manewr, zapisać i po wczytaniu manewr jest nietknięty.

450
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 21:18:46 »
Dobra, nazwa się już zmieniła, to był bug, grałem więcej i faktycznie, optymalizacja dużo na plus. Asteroidy też bardzo fajne, szkoda, że tak długo musimy czekać do 0.24.

Strony: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 41