Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 41
421
Nom, chyba w tym wypadku faktycznie skrypt bash będzie lepszy, ale w sumie zaraz po instalacji gry i tak nikt nie ma żadnych ustawień, to mu chyba nie zaszkodzi umieszczenie oryginalnego pliku z fixem i dopiero po jego wgraniu ktoś by sobie ustawił opcje. Wiedźmin 2 to akurat inna bajka, to nawet nie jest porządny port, tylko stoi to na jakiejś warstwie kompatybilności(coś jak Wine), więc to nie jest port, tylko wersja na Windows odpowiednio opakowana, ale dla mnie lepsze takie coś niż nic  :) KSP akurat poza tą czułością myszy to nie widziałem żadnych różnic pomiędzy Windows i Linux, obie chodzą tak samo sprawnie.

422
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Nie, 06 Lip 2014, 13:25:55 »
Fosfor fioletowy chyba nie jest aż tak mocno fioletowy. Patrząc na zdjęcia w wikipedii jest on tylko lekko fioltowy, a na Eve mamy taki mocno fioletowy. Gleba to może by jeszcze mogła być ze związkami fosforu, ale atmosfera czy oceany to już raczej nie. W naszej galaktyce odkryto istnieje gazowego olbrzyma, który kolorem przypomina Eve, więc i atmosfera Eve pewnie składa się z tych samych związków co i tamta planeta. Nie wiem tylko jak wyjaśnić te oceany, nie mam pojęcia z czego one mogą się składać. Mnie też ciekawią oceany na Laythe, bo one chyba nie powinny być płynne przy takiej niskiej temperaturze, ale może oceany mają wyższą temperaturę niż atmosfera, nie wiem sam.

423
Tak, taki bashowy fix powinien być całkiem atrakcyjnym rozwiązaniem, choć w sumie umieścić gotowiec z fixem też nie byłoby źle. Jedziesz na otwartych sterownikach czy zamkniętych? Jak ja się bawiłem KSP to miałem zamknięte, teraz jadę na otwartych i mam ochote spróbować KSP odpalić na otwartych, ciekawe jak będzie z FPS. Co do wersji sklepowej, to chyba nie powinno być problemu. Nie wiem naprawdę jak wygląda kupowanie i pobieranie gry ze strony KSP, bo sam mam na Steam, ale chyba przy pobieraniu powinna być wersja do wyboru, dalej tak samo, rozpakowujemy i uruchamiamy. Co do więcej FPS na Linux, to zależy jak gra jest sportowana, KSP akurat jest dobrze sportowane, ale taka afera była z Wiedźminem 2, bo port był kompletnie do niczego i podobno lepiej już działało na Wine. Sam też powinienem mieć KSP i inne gry na Linux, i tak muszę robić reinstal Windowsa bo muli(chociaż jest rzadko używany), to jakoś sensowniej ustawie partycje i też będę miał gry na Linuksie.  ;)

424
Skomentuje kod źródłowy, bo sam nakodziłem co nieco w SFML(chociaż mało co wydałem, bo leniwy jestem). Dam ci parę rad, które sam wykorzystuje pisząc w SFML i kod wygląda w miarę dobrze:
-Pisz całą grę obiektowo. U ciebie widzę, że spora część kodu jest obiektowa, ale pozostało ci nieco kodu z programowania strukturalnego. Polecam ci pisać w 100% obiektowo, wtedy jak ponazywasz sensownie klasy to nie będzie żadnych problemów z odczytem kodu.

-Nie żałuj komentarzy. Komentarze pomagają w dużym kodzie, więc nie żałuj ich, tylko wlepiaj ich jak najwięcej, oczywiście sensownych.

-W niektórych klasach w plikach .h masz odrazu ciało funkcji - to też utrudnia czytanie. W plikach .h rób tylko prototypy funkcji, ich ciała zrób już w pliku .cpp. Dzięki temu łatwiej ogarniesz całą klasę w razie potrzeby.

To by było na tyle tych rad. Mam nadzieję, że na coś się przydadzą w przyszłym kodzeniu.

425
Sam posiadam Debiana Jessie i dlatego temat bardzo mi się podoba. Jednakże używam go do wszystkiego z wyjątkiem gier, bo jak gram w gry to odpalam Windowsa(oryginał, służy mi w sumie tylko do gier). Kiedyś z ciekawości wgrałem sobie demo. Chodziło to całkiem przyzwoicie(w sumie tak samo jak na Windows, lecz odniosłem wrażenie, że Linux miał nieco więcej FPS), ale miałem problem z jedną rzeczą - czułość myszy. Na Linuksie czułość myszy jest bardzo wysoka i mały ruch powoduje gwałtowny i duży obrót kamery. Pamiętam, że aby to zmienić trzeba kombinować w pliku konfiguracyjnym - jednakże demo to stara wersja, więc czy w najnowszej został naprawiony ten problem? Nie mam narazie możliwości instalacji Steam na nim, zbyt mała partycja.

426
Obsługa techniczna / Odp: Buczenie i skrzypy
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 20:22:27 »
To w takim wypadku zrób to co radzi Raynus - pobaw się sterownikiem karty dźwiękowej. Zainstaluj najnowszy, jak masz najnowszy to trochę starszy.

427
Gotowe poradniki / Odp: Kalkulator długich manewrów
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 16:51:46 »
@UP: Bez obrazy, naprawdę doceniam pracę autora i program mi się podoba, ale to jest program ładujący dane z pliku i wykonujący kilka obliczeń - to naprawdę nie jest duży program. Wielkość programu oceniam po możliwościach, nie po rozmiarze czy innych. Żeby nie było, że czepiam się autora - uważam, że małe programy potrafią czasami dużo dopomóc i ułatwić roboty(sam kiedyś pisałem sobie takie proste narzędzia do ułatwienia pracy - niby to były programiki na 5min roboty, ale za to jak dużo mi ułatwiały), ale to nie jest wcale duży program. A zresztą github to raczej dla otwartych projektów - skąd wiadomo, że autor będzie chciał udostępnić kod źródłowy? A co do Creative Commons - powiedz, ile widziałeś programów na tej licencji - bo ja żadnego, a widziałem już sporo muzyki na tej licencji. Do programów są naprawdę lepsze licencje, polecam poczytać, bo jest w czym przebierać.

428
Obsługa techniczna / Odp: Buczenie i skrzypy
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 16:47:48 »
A jaki system? Pamiętam, że w XP były czasami problemy z dźwiękiem w grach przez przyspieszanie dźwiękowe, jednakże dotyczy to tylko XP, od Visty w górę już to zostało usunięte.

429
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 16:46:06 »
Również popieram pomysł w 100%.

430
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 01:57:21 »
Ja kodze w C++, kiedyś bawiłem się też Assemblerem, ale wole C++.   ;)

431
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: CactEyeTelescope na 0.23.5
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 18:46:51 »
Dzięki, spróbuje i dam znać jak poszło.

Edit: Z tego co czytałem, to mod jest jeszcze dość zbugowany, więc znalazłem sobie lepszy, który nic mi nie buguje, jakby ktoś był zainteresowany, to mod nazywa się Tarsier Space Technology, dodaje on nam 2 dyski do przechowywania nauki + fajny teleskop, który wygląda jak Kosmiczny Teleskop James'a Webb'a

432
Dyskusje o modyfikacjach / CactEyeTelescope na 0.23.5
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 18:38:16 »
Witam was serdecznie, chciałbym sobie zainstalować ten mod, zainstalowałem wszystkie jego niezbędne zależności(KAS, HullCam i Toolbar) i wszystkie te zależności testowałem i działają mi bezproblemu, więc postanowiłem dograć CactEye Telescope. Niby gra się ładuje wporządku, ale po załadowaniu jakiegokolwiek zapisu, gra sypie mi dużo błędów, że nie udało się załadować części. Części, których gra nie może załadować są stockowe. Po tym praktycznie na moim save zostały mi tylko flagi, dobrze, że często robie kopie, to udało mi się przywrócić. Widziałem ten mod działający na 0.23.5, da radę go jakoś zmusić do pracy u mnie? Posiadam oryginalną grę KSP na Steam, mody, które mam poza teleskopem i jego zależnościami to Texture Replacer, Environmental Visual Enhancements i Chatterer. Wcześniej miałem też B9 i gra chodziła bez problemu.

433
@Up: Przyganiał kocioł garnkowi.

Jak się raz zadokuje to potem już łatwizna, choć czasami może coś nie wyjść, zdarzyło mi się kiedyś, myślałem, że umiem dokować i za bardzo się rozpędziłem w stronę stacji...

434
Gotowe poradniki / Odp: Kalkulator długich manewrów
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 16:26:10 »
@UP: Dla tak małego programu chyba nie ma większego sensu zakładać github czy inne repozytoria. A co do licencji, to autor niech poprostu da Freeware i spokój, to chyba najprostsze rozwiązanie. Creative Commons to raczej są do utworów, do programów się średnio nadają.

A co jak jednak rakieta do manewru ma stopnie? Mam 4 silniki atomowe i gdzieś w połowie manewru dwa zostają odrzucone i rakieta dalej leci na dwóch.

435
Szukam modyfikacji / Odp: Ładownia dla MK3 Cockpit(do samolotu)
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 16:20:55 »
Dzięki za nakierowanie, dla szukających, ta wydaje mi się dobra:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 41