Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 41
391
Świetna stockowa maszyna. Szkoda, że Nerd Company z nich rezygnuje. KSSA(KS Space Agency) dopiero zaczyna na dobre w nie wchodzić.

392
Nawet na demo nie powinno być problemów - jaki system, jaki sprzęt, używasz sterowników otwartych czy własnościowych? Z doświadczenia wiem, że gry nie bardzo lubią sterowników otwartych.

393
Obsługa techniczna / Odp: linux i demo
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 15:36:51 »
Nie ma za co, życzę miłych lotów  :)

394
Obsługa techniczna / Odp: linux i demo
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 15:31:07 »
Katalog domowy i katalog .steam. Trzeba było odrazu mówić, że masz Steam'a, jak tak, to nie trzeba kombinować z terminalem. Wchodzisz do Steam, wybierasz właściwiości gry i tam masz coś takiego jak przycisk Opcje uruchamiania. Wybierasz go i wpisujesz tam LC_ALL=C %command% lub LC_ALL=C %command%_64 jeżeli masz 64bitowy system. Zatwierdzasz to i gotowe, możesz już normalnie odpalać KSP przez Steam. Tutaj masz temat opisujący odpalanie KSP na Linux:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

395
Obsługa techniczna / Odp: linux i demo
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 15:13:24 »
Wejdź w terminal, przejdź w nim do folderu z KSP i wpisz taką komendę: LC_ALL=C ./KSP.x86 lub LC_ALL=C ./KSP.x86_64 jeżeli masz 64bitowy system. Tak musisz robić za każdym razem, aby uruchomić KSP, polecam sobie zrobić skrypt lub skrót. Unity Engine jak i KSP to trochę nowość na Linux i przez to tak trzeba robić.

396
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 14:05:27 »
Również sądzę, że Squad trochę olewa graczy bardziej zaawansowanych, bo gra się robi łatwa. Wcześniej dostać się na Muna to trzeba było kombinować, bo było mało części, teraz to nie jest wielki problem. Chociaż nie wiem, czy Squad obrał dobry target - przecież gimbaza/casuale wolą sobie pobiegać z bronią i zabijać wrogów w jakimś Battlefield, a nie wysyłać Kerbale w kosmos. Drzewko kariery wieje nudą w 0.23.5, bo jest za łatwe - trochę można utrudnić modami jak Deadly Reentry czy BTSM, dobre i to.

397
Wyzwania / Odp: Xenon w ruch! Rekordy pułapu jonolotów.
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 13:53:03 »
Prosty samolocik skonstruowany z tego co zalegało w kątach hangaru:


Dałby radę wyżej, ale zrobił się niesterowny i nie chciało mi się z nim walczyć.

398
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 21:37:51 »
Ja nie widzę tego zdjęcia. Wstaw na jakiś porządny hosting.

399
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 21:36:56 »
Skoro są filmiki to 0.24 tuż tuż, może nawet w tym tygodniu będzie. Również mam nadzieje, że wysłanie kerbala w kosmos będzie trudniejsze i droższe niż wysłanie sondy. Mogłoby być tak, że jak kerbal zginie/nie da rady wrócić to wtedy tracimy fundusze i ponosimy straty. Nie udana misja sondy też mogłaby generować straty, ale mniejsze niż w przypadku kerbala.

400
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 14:34:15 »
Dlaczego do zamkniecia? Przecież problem nie został rozwiązany, nie poddawaj się tak łatwo. Wrzuć screena stacji, statku, udostępnij swój save a pomyślimy. Gra oryginalna czy nie? Bo jak pirat, to mogą się zdarzać takie hece.

401
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 13:20:06 »
Zrób też screen stacji i statku, bo to jest dziwne, zrób też tak jak radzi Kadaf, czyli spróbuj zadokować pojazdy na terenie KSC. Podaj też jakie masz mody, może któryś coś wpłynął.

402
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 22:55:39 »
@JackRyanPL: Faktycznie, ciekawe czy Squad tak samo pomyślał.

Zawodność części to naprawdę świetny byłby pomysł, ale tylko w karierze. Fajnie byłoby, jakbyśmy płacili za jakoś części np. kupujemy tańszy komputer, ale jest większe ryzyko awarii niż w tym droższym. Teraz po nabraniu doświadczenia w KSP bardzo rzadko mi się zdarzają błędy - a takie fajnie randomowe przypadki jak awaria komputera(oczywiście nie za często) byłyby naprawdę super. Może to się spełni, bo marzyłem o kontraktach i dodadzą je, ale to tylko gdybanie.

403
@Moskit: Jak masz paczkę z licencją czy readme to poczytaj, napewno gdzieś jest dozwolone lub zabronione udostępnianie. Chociaż wydaje mi się, że jak podasz oryginalną paczkę i autora, to chyba nie będzie to łamanie prawa - mod nie jest płatny.

404
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 14:58:57 »
Ciekawe kiedy oni to wydadzą, ja raczej myślę, że gdzieś pod koniec tego miesiąca, może wcześniej troche.

405
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Sob, 12 Lip 2014, 22:14:24 »
@UP: A kto tu mówi o życiu opartym na węglu? Daleko w kosmosie życie może opierać się na zupełnie innych pierwiastkach. Nasze czy Kerbińskie warunki są czysto lokalne i gdzie indziej mogą być zupełnie inne warunki.

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 41