Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 41
361
Problem występuje na 32bit, 64bit nie używam.

362
Przeczytałeś edity? Mody wyrzucone i gra przeinstalowana, kolejna próba na czystym save, świeżo utworzonym save - to samo.

363
Witam was serdecznie, dzisiaj postanowiłem pograć w KSP i zobaczyłem, że Steam pobrał aktualizację. Ta aktualizacja chyba zniszczyła mi save - na niektórych statkach(nie wszystkich) występuje problem z symetrią(występuje też jak staram się budować coś od nowa):


A ponadto na tych zbugowanych pojazdach mam naprawdę spory problem z wystrzelaniem czegoś. Rakiety przetestowane wiele razy poprostu się psują - kiedy staram się odrzucić wypalony booster lub boczny człon część do której był przymocowany wybucha. Czyli lece sobie rakietą, odrzucam boostery i razem z nimi wybucha zbiornik, do którego były przymocowane - rakietami tego typu wykonałem bardzo dużo lotów i nigdy nie było tego problemu. Czy to znaczy, że save został zniszczony? Da radę go jakoś uratować?

Edit: To jednak nie zniszczony save. Próba budowy konstrukcji jak na zdjęciu na nowym save daje taki sam efekt - symetria się psuje. Pokasuje mody, przeinstaluje gre i dam znać co wyszło.

Edit2: Czysta wersja gry i nowy save - problem ten sam. Wygląda na to, że albo coś jest nie tak z moim PC, albo Squad wypuścił zbugowaną aktualizację.

364
Szukam modyfikacji / Odp: MechJeb 0.23.5
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 23:51:08 »
@UP: Kto powiedział, że monopropelant to paliwo tylko dla RCS? RCS to i tak nic innego jak małe silniczki. Wahadłowce NASA używały tego samego paliwa co RCS do wykańczania orbity i późniejszej deorbitacji. Ten silnik nie wydaje mi się przesadzony - montując bodajże 8 dysz jednokierunkowych dostawaliśmy mniej więcej taką samą moc, a silnik jest oszczędniejszy i wygodniejszy. Więc dla mnie monopropelant to paliwo rakietowe niczym nie różniące się od innych. Jak ktoś się uprze, to może budować rakiety wykorzystujące monopropelant, ale pytanie brzmi: po co?

Autorze, jeżeli chcesz używać MechJeba do uczenia się grać, czy do tego, żeby odwalał za ciebie loty - to naprawdę, odpuść sobie. MJ nie do tego służy, on ma ułatwiać wykonywanie manewrów i wykonywać część rzeczy za użytkownika, ale to i tak nie zmienia faktu, że aby go używać, trzeba samemu umieć latać i planować oraz wykonywać manewry.


365
Obsługa techniczna / Odp: Kerbal przeżył skok...z 3000m?
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 21:24:24 »
Sam tak miałem kiedyś jak uczyłem się grać - wystrzeliłem Jeba, ale zapomniałem o spadochronie, więc postanowiłem sprawdzić, co się stanie, jak wyskocze nim z kapsuły przed zderzeniem, efekt? Kapsuła się roztrzaskała o ziemię, a Jeb się od niej odbił, spadł, a potem się podniósł, jak gdyby nigdy nic.

366
Bardzo fajna stacja, szkoda, że mój komp by wyskoczył przez okno przy takiej budowli. Bardzo fajnie zbudowana i symetryczna, moduły dokładnie i równo podłączone - dla mnie super.

367
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 21:15:44 »
Steam to akurat większa wygoda moim zdaniem - w trakcie gry mogę odpalić przeglądarke i otworzyć np. stronę z planowaniem manewrów trans planetarnych - co do inwigilacji - to ja i tak nie mam żadnych znajomych. Owszem gry są subskrybowane i teoretycznie Valve może w każdej chwili nam usunąć konto i zostajemy z niczym, ale w praktyce nigdy o takim przypadku nie słyszałem(a nawet jeżeli, to podobno idzie się dogadać). Zresztą gier czy programów nigdy nie kupujemy na własność - wykupujemy licencje na ich używanie, jak chcemy mieć grę na własność, to musimy ją sami stworzyć  :P

368
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 21:42:44 »
Ja kupiłem na Steam, bo polowałem na KSP i jak zobaczyłem promocję(za 13 euro), to wtedy odrazu założyłem konto na Steam i kupiłem KSP. Ostatnio była promocja, ale teraz znowu jest po normalnej cenie. Ja akurat lubię Steam - mam wszystkie gry w jednym miejscu i mam zamiar kupić inna jeszcze na Steam.

369
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 21:37:52 »
Ja liczę na poprawki wersji x64, która na razie chodzi tragicznie.

370
Gotowe poradniki / Odp: Orbity Stacjonarne
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 17:38:20 »
To prawda z tymi wlotami - widać, że nikt nie interesuje się polską wiki, która ma już nieaktualne dane. Polecam sprawdzać na angielskiej albo w grze - orbity synchroniczne się przydadzą - napewno będę korzystał z tej tabelki.

371
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 17:35:52 »
Problemy z prawym przyciskiem myszy pojawiły się także u mnie - ja mam dość babrania się i wracam do wersji 32bit, chyba warto poczekać aż 64bit osiągnie lepszą stabilność niż się z nią użerać.

372
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 16:48:46 »
No i ja też dostałem crasha przed chwilą. Miałem odrzucić pierwszy człon rakiety, która wynosiła łazik na Mun i po wciśnięciu spacji gra mi się zawiesiła i na pożegnanie dostałem błąd: Program KSP.exe przestał działać. Takiego błędu nigdy nie miałem na poprzednich wersjach, więc jak jeszcze raz się pojawi, to ja wracam do 32bit. Dobrze, że mam nałóg częstego zapisywania, to aż tak dużo nie trace.

373
Gotowe poradniki / Odp: Orbity Stacjonarne
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 15:56:57 »
Zwracam honor, bo polska wiki pokazuje jakieś głupoty. Na angielskiej jest napisane, że nie da rady osiągnąć orbity synchronicznej nad żadnym, z księżyców Jool'a, co by się zgadzało z twoimi danymi. Ostatni raz sprawdzam coś na polskiej wiki.

374
Poproś o pomoc / Odp: problem z silnikami
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 12:19:14 »
"pojawia się pasek z ubywającym paliwem" co znaczy, że silniki są aktywne i autor chyba faktycznie wciska X. Po pierwsze, ustaw silniki w odpowiednich fazach, po drugie aby wystartować musisz wcisnąć spację, wtedy odpali to pierwszą fazę(licząc od końca, bo 0 faza jest ostatnia) i po trzecie do zwiększania ciągu służy Shift a do zmniejszania Control, a X natychmiastowo zmniejsza ciąg do zera. To taki skrócony opis jak wystartować.

375
Gotowe poradniki / Odp: Orbity Stacjonarne
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 12:15:35 »
Nie pomyliłeś się z księżycem Jool'a Bop'em? Z tego co pisze na wiki, orbita stacjonarna nad nim wymaga wysokości 154417,9km, więc ciągle w sferze wpływów. Chyba, że na wiki  źle pisze, to wtedy nieważne. Fajna tabelka, napewno się przyda, też zastanawiam się nad wgraniem Remote Tech.

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 41