Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DragonsNightmare

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 41
346
Z bocznymi spadochronami nie przejdzie - sam próbowałem, jak odpalimy je przy jadącym pojeździe to się pojawią chwilę i zaraz znikną. Mógłbyś jednak dać ten stabilizujący(pomarańczowy) - on nie hamuje za mocno, przydałby ci się jak byś przestrzelił(RCS pomogą, ale w atmosferze są słabe) i tuż nad pasem możesz go odpalić, aby prom łagodnie osiadł. Zauważyłem przeskok, ale chodziło mi o końcowe lądowanie - dość mocno przywalił o glebę. Bugowania po przeniesieniu pojazdu nie zauważyłem - czasami jest problem z symetrią, ale sam pojazd działa dobrze jak jest przeniesiony z hangaru do budynku składnia pojazdów. Ja w hangarze buduję tylko orbitery - rakietę startową składam już w VAB, bo w SPH to dla mnie ciężko trochę. Jednak film jest świetny, fajnie też, że to full stock. Ładownia bardzo fajnie pomyślana.

347
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 31 Lip 2014, 16:51:01 »
Refaktoryzacja to może lekkie poprawy kodu, aby lepiej wyglądał czy coś. Pewnie kod się całkiem sporo rozrósł.

348
Fajny bardzo filmik, niemalże tak samo emocjonujący jak ostatni start Atlantisa w STS-135 - uwielbiam wahadłowce. Troszkę ostro wylądowałeś, ale grunt, że się nie rozleciał, jak jest w całości i kerbale żyją to lądowanie udane. Bardzo fajnie to wyszło, tylko mnie jedynie po oczach razi start z pasa startowego - chyba bardziej realistycznie i ładniej byłoby wystartować go z wyrzutni?

349
Inne / Odp: Kerbal Space Program - wersja pudełkowa
« dnia: Śro, 30 Lip 2014, 14:09:40 »
Ładne, nawet mam zbędne pudełko, więc mógłbym sobie zrobić pudełkową wersję KSP. Ale to nie ma sensu, bo gra się rozwija i taki dysk zrobiłby się przestarzały i zbędny po jakimś czasie.

350
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 30 Lip 2014, 13:40:44 »
Prace nad częściami serii Mk? Mam nadzieję, że to oznacza kokpit IVA dla tych, co jeszcze nie mają. Czasami fajnie sobie polatać w trybie IVA.

351
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Poland Can Into Space!
« dnia: Śro, 30 Lip 2014, 13:36:53 »
Mamy świetnych inżynierów i naukowców, ale u nas w kraju nie mają przyszłości - taka smutna prawda. Mam nadzieję, że dzięki Polskiej Agencji ESA zacznie nas traktować poważniej. Ciekawe czy dożyje momentu, kiedy w kosmos poleci jakiś Polak? Bo jeden już był, ale ja tego nie widziałem, bo nawet mnie nie było.

352
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Misja na Kallisto (RSS)
« dnia: Wto, 29 Lip 2014, 19:10:04 »
NASA już miało pierwszą próbę z promami - okazało się, że znacznie taniej było wynosić ładunki normalną rakietą jednorazową niż promem wielokrotnego użytku. A co do konkurencji NASA to nie chodziło mi o technologię, tylko o budżet. Prywaciarze może i mają dużo pieniędzy(może nawet więcej niż NASA obecnie), ale to chyba i tak trochę za mało. Zimna wojna dała sporego kopa takim agencjom - spokojnie wystarczyło do lotu na Księżyc, potem nawet na utworzenie stacji kosmicznej - a to wszystko w celach propagandy i po to aby być lepszym od drugiej strony. Kto teraz jest takim konkurentem dla NASA jakim był ZSRR?

353
Modyfikacje / Odp: [PART]Battery Pack Z-175. Kanciasta energia.
« dnia: Wto, 29 Lip 2014, 19:03:54 »
Bardzo fajny wygląd, pasuje do KSP i wygląda jak stock. Do jednej rzeczy się tylko przyczepie - wydaje się nieco mniejsza lub mniej więcej równa jak najmniejsza bateria montowana promieniowo a przechowuje znacznie więcej energii(175 do 100). Wydaje mi się, że powinna nieco mniej przechowywać.

354
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Misja na Kallisto (RSS)
« dnia: Pon, 28 Lip 2014, 12:33:25 »
Cóż, NASA nie ma już konkurenta. Gdyby nie zimna wojna, to nawet na Księżycu by nie wylądowali. Gdyby ZSRR wygrał wyścig na Księżyc i ogłosił wyścig gdzieś dalej, to pewnie na Marsie by już od dawna leżała czyjaś flaga. A na Księżyc byśmy latali z wycieczkami.

355
Poproś o pomoc / Odp: Problem z kołami łazika
« dnia: Pon, 28 Lip 2014, 12:24:18 »
Wrzuć screena na jakiś host(np. imgur) i podaj linka. Wszyscy tutaj tak robią.

Edit: Dosłownie w tej samej minucie jak napisałem tego posta ty poprawiłeś swojego i dałeś linki. Chyba te koła nie powinny być tak krzywo. Popraw je, aby były prostopadle do podłoża.

356
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Misja na Kallisto (RSS)
« dnia: Nie, 27 Lip 2014, 23:39:32 »
Chyba się zainteresuje, bo układ Kerbolski staje się powoli trochę nudny i łatwy. Do tego Deadly Reentry i można symulować prawdziwy kosmos. Taki Orbiter, ale nieco łatwiejszy.

357
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Misja na Kallisto (RSS)
« dnia: Nie, 27 Lip 2014, 22:45:28 »
Ta misja wygląda super - skoro tak ogarniasz KSP z modem Real Solar System, to może spróbuj też pobawić się Orbiterem. Chociaż ten mod to takie powiększone KSP - trzeba budować potwory, aby latać na Księżyc czy dalej, to nie na mojego kompa.

358
Dzięki za info, jak będzie potrzebny to skorzystam, lecz moją rakietę chciałem zbudować całkiem bez modów lub modyfikowania części. Widzę, że wyszła nowa aktualizacja KSP 0.24.2, z tego co widzę, to poprawia ona bug z menu niektórych części, spróbuję ją wgrać zachowując względy bezpieczeństwa.

359
Szukam modyfikacji / Odp: MechJeb 0.23.5
« dnia: Pią, 25 Lip 2014, 22:18:55 »
@UP: Wiem o tym, ale chodziło mi o samą zasadę wspólnego paliwa silników i RCS.

360
No dobra, problem z symetrią został zaleczony - zauważyłem, że występuje, gdy buduje jakiś pojazd od boku(czyli port dokowania skierowany w bok i reszta z boku), więc wystarczy, że nie będę budował w ten sposób pojazdów i powinno być dobrze, chociaż poprzednio nie było z tym problemów. Problem z rakietami też można uznać za zakończony - zauważyłem, że rozłączniki nie dają wogóle odrzutu, więc odrzucone boostery poprostu uderzały w rakietę i odrywały ją - nawet na wersji 32bitowej. Fix, który dał Robson pomógł po części - rozłączniki dają już odrzut, ale chyba słabszy niż powinien być, więc boczne boostery mojej głównej rakiety i tak uderzały o rakietę - pomogło dodanie Sepratronów(chociaż wcześniej dało radę latać bez nich). Da się już grać, więc problem chyba rozwiązany.

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 41